Hattımı bimcellden vodafonea taşıdım geçen ay. Mesaj geldi telsiz kullanım ücretim varmış 180 lira ödemek istiyorum ama bimcelle giremiyorum e devlette görünmüyor Vodafone'da da görünmüyor nerden ödeyebilirim?
Hattımı bimcellden vodafonea taşıdım geçen ay. Mesaj geldi telsiz kullanım ücretim varmış 180 lira ödemek istiyorum ama bimcelle giremiyorum e devlette görünmüyor Vodafone'da da görünmüyor nerden ödeyebilirim?
Merhaba, kasamda garip bir sorun var. Önce hiç açılmıyordu daha sonra bios pilini söküp bekleyip öyle denedim bir kere açıldı. Sonra denemek için tekrar kapattım şuan güç tuşuna bastığımda sadece 1 seferlik fan ışıkları yanıp kapanıyor tepki vermiyor. Sebebi ne olabilir ?
Grafik işleri için matbaada standart işlerde kullanılacak fiyat performans ürünü bir kasa var mıdır güncel online siparişte olur
Yıllardır kullandığım telefon numaramı değiştireceğim ama bütün hesaplar sosyal medya finans vb bu numara üzerinde hatırladığım hatırlamadığım birsürü yer var numara güncelleme gereken bunu toplu olarak görebilme ihtimalim var mı acaba
20 25 bin lira civarlarında gaming kasa almayı düşünüyorum önereceğiniz site yada bir sistem var mı 25 bin civarlarında alabileceğim maks performansı almaya çalışıyorum
Ofisteki ethernet kablosuna bi 7 metre kadar ek mesafe lazım ama ek yapmak sağlıklı olmaz gibi geliyor yeni kablo almak yerine daha maliyetsiz bir çoklayıcı vb gibi bir ürün var mı acaba bildiğiniz internet kalitesini bozmayacak
Sıfır olarak veya 2. El olarak 15 20 bin bandında laptop öneriniz var mı temel kullanım için açarsa birkaç oyun oynanır o kadar fiyat performans olarak en iyi seçenekleri arıyorum
Biraz teknoloji dışı bir konu olacak ama burdaki topluluğun kalitesinden dolayı akıl danışmak istiyorum. Ülkenin durumu o kadar belirsiz geliyor ki her an herşey olabilecek gibi. Birikim yapmak istiyorum ama TL tutsan para yok oluyor, dövize yada altına girsen birgün sonra ne olacağı belli değil. Birşeyler alsan satması dert oluyo gerçekten şuan araba alma hayalim var en azından 2.3 sene içinde sürekli birikim yapmak istiyorum ama bu birikimi ne şekilde tutacağımı bilemiyorum fikri olan akıl verebilecek birileri olursa burada bu konuyu biraz konuşmak istiyorum
Bilgisayarda FIFA ve roket ligi oynamak için kol almak istiyorum ama bazı ucuz yollu kollar roket Ligi'nde vb oyunlarda ters çalışıyor yukarı tuşu aşağı gidiyor aşağı tuşu yukarı gidiyor fiyat performans olarak bir öneriniz var mı düzgün çalışan

3000 liraya bunu veya benzer bir ürün almak mantıklı mı kullanışlı mıdır küçük odalar için kullanan varsa yorum yapabilir mi

Yeni operatöre devrediliyor. Vodafon tahsil edecek sizden.
180 tl yükle, yeni operatör çekip senin adına öder. tkü e-devlet'te çıkmıyor.
Hat faturalı faturayada yansımamış