Hattımı bimcellden vodafonea taşıdım geçen ay. Mesaj geldi telsiz kullanım ücretim varmış 180 lira ödemek istiyorum ama bimcelle giremiyorum e devlette görünmüyor Vodafone'da da görünmüyor nerden ödeyebilirim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba, kasamda garip bir sorun var. Önce hiç açılmıyordu daha sonra bios pilini söküp bekleyip öyle denedim bir kere açıldı. Sonra denemek için tekrar kapattım şuan güç tuşuna bastığımda sadece 1 seferlik fan ışıkları yanıp kapanıyor tepki vermiyor. Sebebi ne olabilir ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 8

Grafik işleri için matbaada standart işlerde kullanılacak fiyat performans ürünü bir kasa var mıdır güncel online siparişte olur

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Yıllardır kullandığım telefon numaramı değiştireceğim ama bütün hesaplar sosyal medya finans vb bu numara üzerinde hatırladığım hatırlamadığım birsürü yer var numara güncelleme gereken bunu toplu olarak görebilme ihtimalim var mı acaba

BeğenFavori PaylaşYorum yap

20 25 bin lira civarlarında gaming kasa almayı düşünüyorum önereceğiniz site yada bir sistem var mı 25 bin civarlarında alabileceğim maks performansı almaya çalışıyorum

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ofisteki ethernet kablosuna bi 7 metre kadar ek mesafe lazım ama ek yapmak sağlıklı olmaz gibi geliyor yeni kablo almak yerine daha maliyetsiz bir çoklayıcı vb gibi bir ürün var mı acaba bildiğiniz internet kalitesini bozmayacak

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Sıfır olarak veya 2. El olarak 15 20 bin bandında laptop öneriniz var mı temel kullanım için açarsa birkaç oyun oynanır o kadar fiyat performans olarak en iyi seçenekleri arıyorum

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Biraz teknoloji dışı bir konu olacak ama burdaki topluluğun kalitesinden dolayı akıl danışmak istiyorum. Ülkenin durumu o kadar belirsiz geliyor ki her an herşey olabilecek gibi. Birikim yapmak istiyorum ama TL tutsan para yok oluyor, dövize yada altına girsen birgün sonra ne olacağı belli değil. Birşeyler alsan satması dert oluyo gerçekten şuan araba alma hayalim var en azından 2.3 sene içinde sürekli birikim yapmak istiyorum ama bu birikimi ne şekilde tutacağımı bilemiyorum fikri olan akıl verebilecek birileri olursa burada bu konuyu biraz konuşmak istiyorum

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 11
  • Daviance @daviance

    Gram altın başka bir alternatif yok ,oda geri kaldı ama diğer dovizlerden daha iyi durumda , eurobond diyorlar ama onlarda en az 1.5 yıl vadeli bilemiyorum nasıl bir getirisi var ama vade uzun.sunuda ekliyim gram ons değeri x dolardır AMA onsun ben 2011 den beri 2000 doları gecipte 2300 leri gördüğü nü göremedim muhtemelen goremiycez yani gram dolarla yürüyor çoğu zaman o yüzden ons nanay abd yüzünden

  • Coppermine @coppermine

    Eger bankalara güveniyorsaniz, paranizi dolar/euro yapip bankalarin Eurobond opsiyonlarina bakabilirsiniz. Bu sayede hem paraniz ayni sekilde Euro/Dolar da kalmaya devam ettigi gibi (bozdurdugunuzda eurobond'un o anki degerinden yine USD yada Euro olarak hesaba geciyor) vade dönemlerinde bahsettigi faizi de yine ayni para cinsinden size ödüyor.

    Risk olarak da su var; sectiginiz eurobond'un faizi sabit, haliyle sectiginiz opsiyonun riski artarsa bozdurmak istediginizde zarar edersiniz, ama tam tersi hersey olumluya döner ve risk azalirsa siz daha yüksek riskli bir dönemden faizi sabitlediginiz icin bozdurmak istediginizde de kar edersiniz. Hic bozdurmayacagim, faizimi alacagim dersneiz zaten risk yok, vadeli döviz hesabi gibi calisir.

    Son söz; yatirim tavsiyesi degildir!

  • Cenk Akay @cenk_akay08

    Yabancı fon aldım ben. Amerikan borsasında paranı 20 yıl tuttuğun sürece her türlü enflasyonun üzerinde kazanıyorsun. Tr borsalarinda böyle bir olay yok.

Bilgisayarda FIFA ve roket ligi oynamak için kol almak istiyorum ama bazı ucuz yollu kollar roket Ligi'nde vb oyunlarda ters çalışıyor yukarı tuşu aşağı gidiyor aşağı tuşu yukarı gidiyor fiyat performans olarak bir öneriniz var mı düzgün çalışan

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 6

3000 liraya bunu veya benzer bir ürün almak mantıklı mı kullanışlı mıdır küçük odalar için kullanan varsa yorum yapabilir mi

BeğenFavori PaylaşYorum yap