Bu postun altına gelen yorum, beğeni, paylaşım, ot çöp ne varsa, o kadar gün boyunca sigara içmeyeceğim. Haydi bakalım...
#quitsmokingchallenge
Edit: Baylar, bayanlar, baymayanlar (:P), arkadaşlar, Romalılar. Yeter da. 110 gün oldu. 😀
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
+1216515616515615615186
#
At. Atsana hadi. At la at at. 😛
Cibili cibili.
+1
içmessen adam değilsin 😀 hadi içme hadi
Pis herif
Tam destek. No smoking.
Bokunu çıkarmazsan silenin evini barkını tahtasını silgisini kuzenini kumasını sevenini sayanını bebeğini gömecini dedesini yedi ceddini doğurtan ebesini beynini makmunu bahçesini zakmunu tuttuğu silgisini ciğerini veremini böbreğinin taşını omzundaki başını gözündeki yaşını anlındaki gaşını sevdiceklerin hepsini tek tek... gondiklesinler.
Çıkar lan. Çıkar anasını satıyım senden kıymetli mi?
q
O zaman bir tane Anna Kendrick atayım da moral olsun...
Cobie Smulders ataydın olurdu.
@down Onu da atarız 😀 Bunu herkes bilmez bak...
Ciddi mi?
Yok canıım. Ne ciddisi? Durumu güncelliycem az sonra, sonra da sağa sola atcam bunları dedim bu kadar kişi paylaştı diye.
@down :I
İnşAllah hiç bir zaman içmezsin. 🙂
Sigara içmek öldürür...
Olm kırıldı lan galiba. 😀 Bildirim geliyor, gerisi yok. 😀
3-5 beğeni, yorum falan gelince düzeliyor. Sonra gene bildirim var, aksiyon yok. Ben kırmadım valla.
(:
Sigara içmek öldürür. Bırakmak, yüzünüzü güldürür.(kamu spotu gibi oldu)
En iyisi yak bir cigara boş veeeerr getsün.
TR'de yılda 100 bin kişi sigara kaynaklı sağlık sorunlarından ölüyor. Başka mesaja gerek yok.
Şu an Camel'ı yaktım
@aglaknecmi 😀
Bakalım,dayanabilecek mi?
Camel ne ya? Burasının elitler mekanı olduğunu söylemediler mi sana? Normalde puro, onu bulamazsan Malboro, Parliement falan içmen lazım. 😛
@down İdare et ya,sigara başladığımda Marlboro içiyordum bende,zam üstüne zam gelince Camel'a düştük 😛
Bizim de bir faydamız dokunsun 😀 Bir gün bir gündür
Ot ve çöp
.
Heheh
Hahaha
Uuu beybii 😀
Hadi bakalım 🙂
Türkiye'de en kaliteli tütün Ege'de yetişir. İhraç edilir.
Git ders çalış, kitap oku.
İçme la içme.
Doldurun burayı 😀
Yook. Benim yorumları saymayacağım. 😀 Bir takvim günü boyunca. 24 saat yani.
+
@aglaknecmi Hadi bakalim
#hort #nosmoking
Ulan insafsız! Ne var? Niye hortlatıyon ki şimdi durduk yere? Pislik bea.
@down #içmebea
Dumansız hava sahası için bir yorum, bir beğeni, bir fav, bir paylaşımda benden 🙂
acımayız hocam 🙂
Amaç güzelse bırakın kassınlar 🙂
sea
Kafama eserse içiyorum artık, paket almıyorum, millet uzatırsa yakıyorum. @retotul
Hort V2.0
Söz vermek ... vermeye benzemez diye ağır bir söz var. Hadi bakalım.
içeni gıdıklasınlar
Hort V3.0
1 gün ek süre benden gelsin
.