Şimdi kabul edin gelmiş geçmiş en iyi akıllı telefon işletim sistemi hem kullanış hem tasarım olarak tartışmasız windows phone’du. Tamam uygulama yapmadı firmalar ama işletim sisteminin kendisi çok iyiydi
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yazılım geliştiriciyi kapında süründürürsen çöpü boylarsın başka problemi yoktu.
Çalışan bir şey olmayınca iyi oluyor tabi 3310'da çok iyiydi jdjdhd
kabul etmiyorum, saygi da duymuyorum.
windows phone arayuz tasarimi kesinlikle olabilecek en berbat seydi, keza windows 8. baslat menusu faciasini unutmadik henuz.
nokia icine trojan sizdirip batirdiktan sonra, eger oradan aldiklari ruzgarla ilerleybilecekleri olsaydi bile kutucuk tasarimi ile onu da pic ettiler.
iddia ediyorum, ios tarzi bir tasarim ile ciksalardi, yada kutucuk tasariminda diretmeyip, guncelleme ile degistirmis olsalardi, windows 8 gibi, bugun cok cok guclu bir alternatif olarak var olacaklardi
Tamamen kibirinden bıraktı microsoft. Yediremedi kendine 3. bir sistem olmayı. Çünkü pc tarafında olan hegemonyası yüzünden hep şımarmış veled gibi takılıyordu. O yüzden de istediği gibi windows ile oynamayı ve tüketicisini buna zorlamayı istediği zaman da servisini sonlandırıp bana ne ya deyip şımarık veled tavrından hiç vazgeçmedi. O yüzden önce bitirdiği içerden yediği nokia'a alıp sonrada oradan pazar payını 3 5 lere çıkartıp baktı büyüyecek galiba yaw deyip nokia'ı komple silip cihazlarına microsoft logosu çaktı. E tutmadı bu olay. Birde üstüne 8.1'i alan her nokia telefonuna windows 10'u da vereceğiz deyip beta sürüm dahi çıkartıp finalde vermeyip ortada bıraktı. Şımarık oyuncağı elinden alınmış veled gibi tavırlarla sektörde devam edeceğini büyüyeceğini zannetti sonra da kendi kibirine yediremedi düşen pazar payı sonrası da komple bırakıp çekildi, defolup kavuğuna geri döndü. Bu süreçte olan nokia'a oldu o elop denilen şam şeytanı cinsi bozuk pislik şeref yoksununu nokia'a zorla dayattı, o allahın bin belası şeref yoksunu da piyon gibi kullanıp sektör android ile şahlanırken bunlar hala daha nuhnebiden kalma gerizekalılara hitap edecek türden symbian çöplerini dayattılar. Bu süreçte de intelle ortak geliştirdikleri meego platformunu da çöpe attılar. Yani microsoft kadar bu sektörde kanı bozuk cinsi sapık şerefsiz ahlaksız başka 1 tane daha firma yok. Hani sayın deseniz sayılır elbette ama top 1 herzaman microsofttur.
@orcunfix windows phone hatasi, xbox hatasi ile ayni bence.
enterprise alaninda okadar rakipsiz olduklari urun var ki,son kullaniciya urun ve hizmet satip bu kadar para kazanabileceklerini tahmin edemediler, farkina vardiklarina ise, hamle yaptilar ama dedigin gibi, biz nasil hamle yapmaya karar verdik ama 2-3 yilda pazar lideri olamiyoruz dediler, silip attilar.
@recai Windows phone'dan öncesi de var zaten, windows mobile denilen garabet şeyi unutmamak lazım. '' CEPTE WİNDOWS TAŞIMA KEYFİSİ '' . '' İLK AKILLI TELEFONLAR BUNLAAAAAR '' hey yavrum hey, neler gördü bu gözler. 😀
@orcunfix eyyy orcun kendine gel, wndows mobile size yedirmeyiz, bugun olsa yine de cebim tasirim, sey sirtimda tasirim tuglayi 🙂
Etmiyoruz.
kesinlikle katılıyorum. microsofttan beklenmeyecek şekilde rakiplerine göre çok iyi bir sistemdi. ama meta ve google zerre destek vermeyerek eksik bıraktıi, microsoftta direnmeyip üstüne toprak attı
Firmalar uygulama yapmadı, Windows çok abarttı. Yanlış hatırlamıyıor isem bir sürü şey istiyordu: https://www.reddit.com/r/windowsphone/comments/8gh0wu/what_was_wrong_with_the_windows_phone_meaning_why/
kullanmadığım için yorum yapamam
ms neden onu öldürdü çok şaşırdım halbuki iOS 'a kafa tutan OS di, fişini çekmelerine anlam veremedim.
Düşük donanımda bile çok stabil çalışıyordu
3 yıl kullandım bence harikaydı ama herkese göre değildi çünkü özelleştirme kısıtlıydı
Kullanmadım ama dışarıdan bakan biri olarak çok karışık geliyordu. Ve simgeler kare kare, iç içe girmiş gibi geliyordu.
Exten next olmuyor, kabul edin...
Bence palm in 2010 da falan çıkardığı sistem zamanında çok iyi idi .
İçinde uygulama ve özellik olmadığı için stabildi. İçine uygulama yüklenebilse, birkaç özellik eklense, akıllı telefon formuna girse muhtemelen kasardı o da android gibi.
Ara ara hortluyor bu romantizm, kullanmamış olsam gaza gelip hak vereceğim 😀
''İnsan yaşadığı sıkıntıları zamanlar unutuyor.'' derler de inanmazdım. Şimdi inanıyorum.
@alpi350 Ben uzun uzun "Resuming... Waiting... Resuming... Waiting..." ekranına baktığımı unutamıyorum 🙂
Telefon kullanmanın benim için en verimli olduğu dönemdi. Her şeyim tamamdı fazlası yoktu.
Leş gibi arayüzü vardı.Kocaman ikonlar sanki dede telefonu gibiydi.Uygulama desteği yok denecek kadar azdı.