Bugüne kadar en uzun süre kullandığınız Android telefon hangisiydi ? Fotoğraflarıyla yazarsak güzel bilgilendirici post olur diye düşünüyorum.

Benim en uzun süre kullandığım Android telefon LG G2 Mini'ydi. Donanımı abisinden düşük olmasına rağmen tasarımı birebir aynıydı. Çok sağlam telefondu. Ancak rami 1 GB olduğundan 3 senenin sonunda babama transfer etmiştim kendisini.

BeğenFavori PaylaşYorum yap