Apple iPhone Xs Etkinliği Değerlendirmesi
Apple'ın dün yaptığı yeni iPhone telefon lansmanını, çıkan ürünlerle, iPhone Xs, iPhone Xr, iPhone Xs Max ve Apple Watch 4, değerlendiriyoruz.
Apple'ın dün yaptığı yeni iPhone telefon lansmanını, çıkan ürünlerle, iPhone Xs, iPhone Xr, iPhone Xs Max ve Apple Watch 4, değerlendiriyoruz.
Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Cihazların ilk geleceği ülkeler arasında olmamamız Apple'ın bile bizi gözden çıkardığını gösteriyor.
Kazakistan'ın olduğu ikinci dalga ülkeler arasında bile yokuz...
Telefonlari kirarlar mindar olmasin diye 🙂
Geçen senede yoktuk kasımın 2. haftası geldi.. Tahmini o zaman gelir..
@aerdogan17 Kazakistan’da apple store yok bizde iki tane var. Böyle şeylere takılmaya gerek yok.
@archbrook o zaman durum daha vahim... 😀
O listeye ne zaman girdik ki?
Çenemiz ne yoruldu ya.
Gelmesin abi çok mu önemli He pardon tabi patronlar kapora bırakıyodu mağazalara, ilk geleni ben alcam masaya koyacam diye, teknolojik bir özelliğini kullandığı var mı? yok masaya koycak
@orcun o konuda benim ölçüm çpk garip, işçilerin arasına girdiğinde patronun kim olduğunu sana soruyorsa bir yabancı işte tam o an sen olmuşsundur. Elma ilk çıktığında sırf akıllı telefon merağından alıp sonra da ekosisteme kapılıp giden adama zerre sözüm yok ama sırf falanca markadan aşağısını kullandı demesinler diye alan insan yavrusu daha çiğdir olmamıştır çok net.
Masaya koymak için alanların büyük bir kısmı emin olun patron değildir ki zaten. Adam kredi çekip en üst İPhone alıyor, böyle bir saçmalık varmı?
Çok çeşitli markalarda telefon kullanmadım ama İPhone gerçekten sağlam bir telefon, biladere 2012 yılı başında aldığım 4S daha yeni 3 ay önce arıza verdi, çoğu markalar bu kadar dayanıklı değil bana kalırsa.
Bence de teknoloji olarak Android in gerisinde marka algısı ile tutunuyor ayrıca o saçma sapan çentik nedir ya 😁 😁
4500 TL ye iphone x almıştım iyi ki almışım.. En az 2 nesil daha üstüne çok birşey koymaz apple 🙂
Kasa da değişmedi, en karlı siz çıktınız 🙂
video başlığı biraz garip olmuş
Onlar da vahşi YouTube mecrasında bir şeyler yapmak gerektiğinin farkında 🙂
@erhanm xr ı ayrıyeten inceleyeceklermiş izlemeyeyim diyebilirdim. Çünkü yurtdışı youtuberlar öyle yaptı. Ama teknoseyir apple a iki video çekmez. Ondan bunun içindedir dedim. Velhasıl üç model varken tek model ismi vermek hatadır. Hoş sitedeki başlık ile diğerleri farklı tutarsız neyi konuşuyoruz.
Katılıyorum @gamsizm ekg işi sağlıklı adamı hasta eder...
Hamdi bey, sürekli saat yerine telefon diyor 🙂 Ee fiyatı telefon fiyatını geçtiği için herhalde...
Keşke Önderimiz Levent Pekcan da olsaydı.
Levent Pekcan yine klasik kötülemelerden başka bir şey yapmayacağı için bence gerek yok 🙂
@cok_okuyan O yüzden önderimiz!
@tozyet Anladım reisçilik oynamayı sevenlerdensiniz.
@cok_okuyan Öbür Resiler yerine Lp bence iyidir.
@tozyet LP iyidir ama biat etmeye gerek yok bence.
Xiaomi'ninde eski ucuzluğu kalmadı. Mesala şuan Mi8 yerine üzerine biraz daha eklenip Samsung S9 alınabiliyor.
649 dolar gibi bi fiyat vardı ona ne oldu ya
Güzel değerlendirme için teşekkürler.
Ama bunlar aklımdan çıkmıyor ;
https://youtu.be/qpH0vsyOO1Y?t=223
https://youtu.be/qpH0vsyOO1Y?t=1720
@brave Hocam Çin'e gidersen toplu sipariş geçelim 🙂
@mgamsiz Gelirse Ekim'e gelmezse Kasım'a olmadı Aralık'a gelir diyelim.:)
Apple cihazları kullanan biri olarak, bu seneki sunumunda bir önceki senenin modeline göre üstüne pek bir şey koymadılar. Normal karşılıyorum. Her sene büyük değişiklikler yapmasını beklemiyordum. Samsung gibi innovatif bir firma bile bir önceki modellerine göre pek bir şey değiştirmedi. Saat tarafına çalışmışlar sanki, series 4 bir öncekine göre fark yaratıyor.
ucuzmuş, sony xperia z1 ilk zamanlarında 700$ dı türkiye'de 2200tl den satışa sunulmuştu, şimdilerde iphone xr ise 7.000tl yi geçmez
Saatin bir önceki modelle aynı pil süresi var. Bu ciddi bir eksik. Bu saat özellik olarak gece yatarken kolundan çıkarmamak üzere tasarlanmış ama pili şarj etmek için çıkartmak zorundasın.
Iphoneların Türkiye fiyatları astronomik ama abd fiyatı da en yüksek modelin 1100 dolara çıkmış durumda. Apple neredeyse her sene fiyat arttırıyor. 600 dolardan 1100 e geldiler. Apple notebooklardaki fiyat politikasını telefona da taşımış durumda açık şekilde.
Yav sen çentikten nefret etmiyor muydun? Mi9 çıkınca çentik biter mi diyorsun yoksa?
3 bine iphone 7 aldık 2 sene kullandık 5 bin oldu cihaz 🤫
Olmazsa çay demleriz 😀
değerlendirme güzel olmuş elinize sağlıkç ekim^de düğünüm var apple'a ekime kadar hediye gönderebilir diyorum.
olursa ekime kadar... olmazsa çay demleriz... 🙂
mi A1 e pixel telefonun google camera programı yüklenip daha güzel fotograflar çekiliyorsa biri bizi düdüklüyor software..
2007 deki ilk model çıkış fiyatı 500$ iken 11 yıl sonra en ucuz modeli 750$.
Turkcell’in sitesinde 4.399’a i7 256GB satiyor. 32GB olan 4.999 ‘a satilirken. Alamayan kacirmasin.
Ona dikkat etmemişim.
- Şu geçen yıl konsept tasarımını gördükten sonra buharlaşan kablosuz şarj cihazını dile getiren tek yayın Teknoseyir. Diğer yerli ve yabancı yayınlar yalakalık yapmaktan unuttular herhalde. 🙂
- Düşünün bir telefona kablosuz şarj desteği geliyor ama aynı üretici bir yılı aşkın süredir kablosuz şarj cihazı piyasaya sürmüyor.
- Yine kablolu hızlı şarj destekleyen 999$'lık ürünün kutusudan kablolu hızlı şarj adaptörü çıkmıyor. Ayrıca artık kutudan Lightning-3.5mm kulaklık dönüştürücüsü de çıkmıyor. Bir nevi gizli zam. (Gün itibariyle Apple resmi fiyatı 79,00 TL)
-iPhone X yeni bir konseptti firma için. Mutlaka eksiklikleri vardır. Onları yeni modelde çözüp XS diye piayasa sürdüler. Tabi kobay olarak satılan X modeli tarih oldu. Hangi firma olursa olsun ilk çıkan radikal tasarımı hemen almamak gerek.
- Hangi segmentte olursa olsun, içerisinde hangi işlemci, gpu olursa olsun 2018'in sonlarında 326 ppi LCD bir ekran ile 750$'a telefon satabilen firmaya Apple denir. Pazarlama derslerinde anlatılabilecek bir başarı. Uzakdoğulu üreticiler ders almalı. Özellikle her yeni telefonu çıktından 6 ay sonra en az 200$ ucuzlayan Samsung.
- Apple'ın telefonları tanıttığı reklamın en sonunda küçük harflerle iPhone XR modelinin satışı için gerekli izinlerin FCC'den henüz alınmadığı yazıyordu. Bunun iki sebebi olabilir. Ya telefonların üretim kararı çok acele ile alındı. Ya da telefonda FCC izini almaya engel bir durum var. Belki de önce XS serisi kapışılsın sonra bunu ortaya çıkartalım diye ağırdan aldılar.
- Yine bu sunum işlerini en profesyonel yapan firma Apple. Adamlar işi biliyor.
- Özet olarak yine tüm telefonlar çatır çatır satacak. 🙂 Hatta ülkemizde de bolca satılacak. Sadece bizde karın tokluğuna çalışıp nargilecide, kuaförde, kafede göstermek için en pahalı telefonu alanlar yeni fiyatlarda biraz hüsran yaşayabilir. 🙂 10-15 bin TL'lik fiyat zenginler için sorun olmadığı gibi telefon herkeste olmayacağı için bu durumdan keyif de alacaklardır. Hatta XS ile X modeli karışmasın diye özel kılıf falan takabilirler.
Fda turkiyede gecerli degil. Ce belgesi almalari gerekiyor. Avrupa icinde ayni durum gecerli. Ugrasacaklarini hic sanmiyorum, aciklama etiketine olcumleri tibbi tani olarak kullanmayiniz yada kullanilamaz diye belirtirlerse sorun olmaz 🙂 @gamsizm
Urunler bize inanilmaz pahali geliyor. Vergilere alisigiz ama kur’un artmasi fiyati arttirirken, vergide % olarak hesaplandigi icin vergiyi de arttiriyor.
Amerikali yine 1000 dolara xs ini alicak. Bizde 5000 liraya alirken bu sene 9000 liraya alacagiz.
FDA onayı Türkiye'de gerçekten de geçerli değil. Tıp eğitimi alırken duyduğumda şaşırmış idim. Bütün medeni ve gelişmiş devletler gibi biz de FDA onaylarını referans alıyoruz ancak doğrudan denkliği ve belge geçerliliği malesef ülkemizde mevcut değil.
@dt-ergingirgin sadece ulkemizde degil. Avrupa’da kabul etmiyor medical urunlerde. Butun dunyada CE belgesi daha gecerli.
@m-can123 CE Belgesi olması dışında ürünü üreten üreticinin bütün ürünler ile ilgili kalite süreçlerini kayıt altına alarak AT sertifikasyonuna da dahil olması şart. 13485 Standartı, Meddev ve MDR direktiflerine uygunlukta aranmakta. Ürün bu koşullara sahipse ve tıbbi cihaz sınıfında ise türkiyede satışının yapılabilmesi için İlaç ve Tıbbi cihaz kurumuna kayıt olarak ürünün kaydının yapılması (tabi burada ürünü imal veya ithal eden firma kaydı da yapılması zorunlu) gerekiyor...
@culas Mdr uygunlugu neden araniyor?(yanlis anlama bilmedigim icin sordum)Gercerlilik tarihine de bagli olarak 2024 yilina kadar mdd de kalabiliyorlar ve 2020 ye kadarda mdd basvurusu yapabiliyorlar. Ce certifikasini alabilmesi icin zaten iso13485 gerekiyor. Bakanlik kaydi konusunda ayni fikirdeyiz.
@m-can123 2024 yılına kadar değil. MDR Avrupa Parlamentosu tarafından 2016 yılında onaylandı. Geçiş süresi 3 yıl. Firmalar 2020 mayısına kadar geçişi tamamlamalı. Bu aynı zamanda kendi At sertifikalarında yazan sürenin sonuna kadar geçiş hakları var demek. Misal, AT Sertifikasyonu Kasım 2020de doluyorsa yani bu sene AT belgesi yenilendiyse eğer belge geçerliliği sonunda MDRa geçişi yapmalılar. Bu sene belge alan çoğu firma için en son tarihler 2021 Ocak.
Şeffaflık ve güven isteyen herkese tavsiyedir Kadıköy cep dünyası http://www.acilekrandehisimi.com firmasına Gönül rahatlığıyla gidebilirler İstanbul’un en iyilerinden bir firmadır
Şirket battı herhalde. Sayfa hata veriyor.
@dt-ergingirgin http://www.acilekrandegisimi.com Titanik batar bu firma batmaz yanlış yazım pardon yeni linke tıkla
256GB 4K'nın üzerinde bir çözünürlük gelene kadar çok çok çok yeterli bir çözüm...
Apple Saati ile ilgili kısımla alakalı bir bilgilendirme yapayım;
Apple'ın tanıttığı yeni saatin içerisinde bulunan şu nabız ve kalp ölçümü ile ilgili olarak eğer bu bir tıbbi amaç, müdahale ve izlemeye yönelik kullanılıyorsa (spor aktiviteleri hariç) ürün tıbbi cihaz sınıfına dahil olur. FDA'dan izin alabilmek için önce ISO 13485 süreçlerinden geçmeleri ve ürüne ait bir AT sertifikasyonuna sahip olmaları gerekir. Bu belgeler üreticide yoksa zaten FDA kaydı olması imkansız. Bu belgeler varsa o saat Türkiyeye girdiğinde Türkiye Tıbbi Cihaz Kurumuna göre bir tıbbi cihaz niteliği sağlandığından ürünün ÜTS (Ürün takip sistemi) eski adı ile TİTUBB sistemine kayıt olması gerekiyor. Bütün medikal cihaz üretici ve ithalatçılarının buraya kayıt olması zorunlu. Kayıtlı olmayan ürünlerin satışı imalatı ithalatı yasal olarak suç ve cezai yaptırımı var... Tabi bunun için de Apple Türkiye ya da ürünü ithal edecek olan tüm firmaların Tıbbi İlaç ve Cihaz Kurumuna kayıt yaptırması koşulu var. @gamsizm @hkellecioglu
Yani o saatin gelmesi ya gecikir ya da gelmez.
adamlar, bu sunum işini gerçekten biliyor.