Bitmiştir, sonuçlar: http://teknoseyir.com/durum/362099
PSP'mi (en dandik seri) şanslı bir kişiye hediye edeceğim. Geçen yaz almıştım ikinci el olarak ve şarj cihazını kaybettim. Ama çalıştığına eminim. Yorum atın bir şey yapın akşama seçerim rastgele bir kişiyi random.org'tan. Salı günü de alıcı ödemeli gönderirim kargoyu. #akış #hediye #çekiliş
edit: unuttum, cihaz kırılmıştır (öyle mi diyorlar cfw'li mi diyorlar işte ondan, gerçekten kırık değil yani 😀 ) ve 2 GB hafıza kartı da var.


Bana bana 😀 (Hangi seri olursa olsun önemli değil benim için).
Sony hayranı olarak PS1 ve PS2'den sonra bir PSP'min de olması çok güzel olurdu @kashmieer
1003 😀
saol böyle düşünüdüğün için yinede bi köşeye atıp orda duracağına hediye etmen iyi bi davranış tebrikler
Hediye PSP mi? Bana gönderirsen sevindirik olurum ^^
Ekle 😀
Kısmetli şimdiden aşırı mı aşırı kötü ekran çözünürlüğüne hazırlasın kendini 😀 ahaha
Ben herşeye hazırım. Yeter ki bir PSP'miz olsun. K750i'den kalan 1 GB Memory Stick DUO PRO da var 😀 Müthiş 😀 Gerçekten çok istedim şimdi bunu 😀
küçükken hayalimdi
Beni de ekleyin bari 🙂
sansimizi deneyenelim 😀
Gençler PSP'si olanlar girmesin bozuşuruz aa 😀
şanslı değil kurban arıyorsun bence 🙂
😀 retro sevenleri sevindirir
Beni sevindirir 🙂
Şansımızı sınayalım. 😀
Benide ekleyebilirsin 😀
Şansımı deneyeyim bende 😀
Sen denemişsin işte ya bırak biz fakirler sevinelim 😀
Tamam sana çıkarsa Patapon serisini bitirip alıcı ödemeli bana gönderirsin o zaman 😀
Çıkacağını sanmıyorum ama bende katılıyorum
ben de katılayım bari
Sıraya gireyim bende 🙂
Şaka yapıyorum ya 😀
@237 düzeltilemiyor mu?
Varım diyor
benide ekle belki çıkar 🙂
şans denemesi
yolla panpa
Deneyelim bari
Bu kadar kişi içinden çıkarsa şanslıyız. Benim olacak o, çıkıcam üstüne 😀
Hiç şans yoktur ama bakalım. 😀
Hayırlısı 😀 .
Ben de katılayım bakalım şans şanstır 😀
Bende varım 🙂
.
Fakirlikden media markt da bile utanır bakamazdım 🙁 kuark tanelerime kadar işlemiş fakirlik. 🙂
Nasip, kismet. 😀
Arkalardan yerimizi alalım,bana çıkarsa elden teslim alırım araya kargo şirketi sokmaya gerek yok 😀
Benide eklersin.
Ya nasip 🙂
Bende katılmak istiyorum da nasıl seçeceksin çıkacak sayıda ki yorumu kim yaptıysa onamı vereceksin
beni de eklersen sevinirim. 🙂 gerçi çok şanssızım bu konularda ama kısmet 🙂
Deneyelim bakalım şansımızı. 🙂
60 yorum oldu arkadaşlar kapatıyorum bu yorumdan böyle. Şans daha fazla düşmesin. Hadi bakalım ben bi liste çıkarayım. 🙂
Hayırlı olsun 🙂
olm yolda görseniz psp yi yüzünüze bakmazsınız ya. donanımheber'e dönmüş buralar.