Xiaomi Yi aksiyon kamerası incelemesi
Xiaomi Yi, GoPro'ya rakip olarak çıkan en ciddi adaylardan. Bir süredir OtoSeyir çekimleri için bu kamerayı kullanan Meriç bize deneyimlerini anlatıyor.
Ürünün yazılımı.
Ürünün satın alma linki de burada. Ekonomik versiyon da burada.
Merakla bekliyordum valla.
Güzel!
hayatımda aksiyon yok ki aksiyon kamerası alayım monoton hayat için monoton kamera almam lazım
Kesinlikle katılıyorum. 🙂
bildiğin gizli kamera bu al şantaj yap
yavaşş gözüme sokacan çubuğu
Tutar bu 😀
Olay olur. 😀
Buralar değerlenir.
Artık günde iki video biri uzun biri kısa olsun koca gün her insanın ilgisini çekmiyen videolar için geçebiliyor.
Uygulamanın tweaked versiyonu buradan takip edilebilir http://en.miui.com/thread-93465-1-1.html
bmw incelemesi geliyor sanki
😉
Gidon aparatı, su geçirmez kılıf ve ekstra pille paket yaptım, sepete attım, kredi kartı bilgilerimi girmeye tam başlarken aklıma geldi. Evet lanet olsun WP uygulaması yok. İlk kez WP kullandığım için mutsuz oldum. @gamsizm @meric vidyoda yer vermemişsiniz sanırım ya da kaçırmışım.
3. Parti uygulamalarla kullanılabilir mi bilen var mı?
Bu kameradan bir kaç tane alındığında bütün kameraları nasıl senkron kullanabiliriz?
Kullanamazsınız. Hepsi bağımsız çalışır.
Ama şu var, kimse 1500-2000tl'lik telefonunu karda, çamurda, uçurumdan atlarken falan riske atmak istemez. Halbuki gopronun paraşütle atlayan adamdan kopup bilmemkaç metreden yere sağlam düşüp çalışmaya devam ettiği video var. Ya da adam motosikletinin kaskına falan bağlıyor. Bunların asıl kullanım yerleri oralar.
Ses çekim kalitesine ve windows phone uygulamasının olmamasına değinilmemiş.
Sesi unutun bence. Zaten kap içinde çalışsın diye tasarlanan ürünlerde pek kullanılmıyor. WP'yi geçin, Android bile mağazada yok. WP'yi zaten desteklemezler diye tahmin ediyorum. Uğraştıklarına değmiyor.
tourneo courier incelemesi mi geliyor yoksa bana mı öle geliyor
istanbul trafiginde kazalari tartismalari felan kanitlamak icin almayi planliyorum.Bir tane one bir tane arkaya alip rahat edicen.Magandalara bire bir.Biraz daha zamani var ama,1 yil daha beklemek lazim
Dash cam istiyorsan baysa 25$ a güzel ve ufak model var
Çok iyi değil onlar, moxpad x3 tavsiye ederim.
200 liraya full hd çeken telefon gösterin de hemen babama ve anneme birer tane alayım.
Aynen. Levent Abi dahi hızlı kalır Meriç'in yanında.
bazı insanların yapısı, konuşma şekli bu şekildedir. bunun herhangi bir kendini geliştir vb. ile alakası yoktur. bu bakımdan insanların elinde olmayan kişisel özelliklerini dikkatsizce eleştirmek kırıcı olabilir.
Kargo ülkeye girmişken iyi oldu.
Ilk çıktığı gün almıştım 1-1.5 aydır kullanıyorum ses kalitesi ve sürekli güncellenmesi hariç her şeyinden fazlası ile memnunum
@meric ayrıca bu Ürünün kendi yazılımı. "Yicam" değil mi ?
Yi Cam ama markette aramalarda çıkmıyor?
AppStore da YiCam isminde Android tarafını bilemiyorum.
Xiaomi Mi4 bekliyorum ne zamandır 🙂 belki bu habercisi olur
Gopro 4 almak istiyorum ama aşırı anlamsız bir fiyat politikası var 1500 tl nedir ya hadi 1000 tl olsun ona bile razıyım
o şu şekıl konuşur, şu şekil konuşur. lakinki öyle değildir.
Videodaki ürünü kim, nerden, kaça ve ne kadar sürede temin etti? Bende almak istiyorum...
Videodaki ürünü ben yollamadım ama ben 26 Mayısta Banggood sitesinden 68 dolara monopod olmayan paketini aldım. @ela
@burakozkes sağol. Monopodun zaten var o önemli değilde su geçirmez kaplı paketi varsa daha makbule geçer. Kendi pili ile kaç dakika çekim yapabiliyor? 60fps yerine 24 fps vardır umarım ve çekim süresini uzatır. 2 saat aralıksız çekim yapmak mümkün mü? Yoksa usbden powerbank bağlamamızmı gerekir? Biraz daha detaya ihtiyacım var 🙂
Benimki şuan İstanbul ptt de gelmedi az kaldı, o bilgilere sahip değilim. Kabı da Banggood dan alabilirsiniz. @ela
Linki açıklamada verdim.
2-2.5 ay önce aldım 10 günde geldi.2saat Aralıksız zor powerbank şart ama yedek pili zaten 5$ şu sıralar alacaksan Banggood tan al derim.Ürünün su geçirmez kılıfı ayrıca satılıyor.Ve 25 $ gibi bir fiyata sahip .Blitzwolf marka olanlar 13$ , birde Çinlilerimizin söylediğine göre orjinaliyle aynı fabrikadan çıkma ama üstüne marka basılmamışı 18$ civarında bulmak mümkün.Ben ise tercihimi Blitzwolf'tan yana kullandım.Blitzwolf u bilenler bilir iyi bir markadır.Yani su alma konusunda kesinlikle bir endişem yok.Bunun yanına Işık verdirmek xiaomi nin ledini öneririm aldığım en mantıklı şeylerden biri herhalde....
Çekimleri çok iyiymiş beğendim. Sj4000 ve mobiusta gördüğüm beyaz dengesinin sapıtması (soğuklaşması) bu modelde yok gibi. Ne düşünüyorsunuz? @gamsizm @meric @can ?
Haftaya.
Ürünün kendisi daha evvelsi gün geldi anca ...
Hiç değinilmediğine göre time-lapse yok diye tahmin ediyorum?
Time-lapse özelliği var..
nereye buluyon fullHD 😀
Orjinal su geçirmez kılıfın DHL ile elinize geçmemesi şaşırtıcı, ayın 4 ünde china post air mail ile bana ulaştı.
meriç kanki tişört yakıyor
bundan alıcam bitane ne zmndır birisi alsada görsem diyodum 🙂 inceleme çok iyi geldi .. yanında hangi aksesuarları almamı önerirsiniz ?
http://teknoseyir.com/inceleme/xiaomi-yi-action-camera
Teknoseyiri yıllardır beğeniyle takip ederim. Tüm ekibin hoş sohbet program tarzı izleyenlerin gönlünü kazanmıştır. Hani derler ya teknoseyir kalorifer borusu incelesin yine oturur izleriz. Ama bu her şeyin doğru gittiği anlamına gelmiyor. Son zamanlarda fazlasıyla dikkatimi çeken bi durum var. Teknoseyir günde bir incelemeyle günü kapar oldu. İllaki herkesin kendine göre bir derdi uğraş verdiği başka işleri vardır.. Ama yinede bu işin artık hobi niyetiyle mi yapılır olduğu sorusunu kendime sormadan geçemiyorum.
adamların en başından beri söylediği şey günde bir video zaten . aksini yapmıyolar ki.
1video/gün... O da yeter.. Ben çok şey öğreniyorum. Süreklilik ve güncellik olduğu sürece ayda bire bile razıyım.
abi böyle bir aksiyon kamera inceleme serisi yapmayı düşünüyorsanız contour diye bi firmanın yurtdışında oldukça beğenilmiş kameraları var. roam2 modeli amazonda 99 dolar, onu da bir inceleme fırsatı bulabilirseniz sevinirim. bir de motosiklet kullanan arkadaşlar varsa hangi kamerayı kullanıyorlar kasklarında yazabilirler mi?
evli diye biliyorum. olmaz senin iş
Bu linkten alınmaz mı?
http://www.banggood.com/Original-XiaoYi-Ambarella-A7LS-BSI-CMOS-WIFI-Sports-Action-Camera-p-969228.html
Her türlü alınır.. Ben oradan aldım linke bakabilirsin..
http://teknoseyir.com/inceleme/xiaomi-yi-action-camera
Xiaomi gibi rekabetçi ürün çıkartan firmalar olmasa, nadiren ihtiyaç duyacağım bir şey olan aksiyon kameralarının cep yakan fiyatları yüzünden ancak 10.neslini alabilirim, işte tam bu kısımda xiaomi gayet uygun sayılabilecek bir fiyata bu işi sunan bir ürün yapmış, bence fiyatına göre harika sayılabilir. 1080p'de yeterli kaliteyi versin kafidir, daha üstü ihtiyaç ise zaten vereceksiniz ama ihtiyaç yoksa daha üstünü almak lüks sayılır, bence nadiren kullanılacak bir şey ancak oyuncak fiyatında olmalı ki alınsın yoksa bakar inceler geçerim.
Bu ürünler olmasa rekabet zayıf kalır.
https://youtu.be/5SxmEpaK8vQ
Ses kalitesini artırmak isteyenler linkteki videoya bi bakın derim.
Sürüş videosunda çok titriyor gibi geldi bana. Bunu önlemek için bir teknolojisi yok mu acaba?
Sadece genel özellikler anlatılmış videoda, hiç detay yok. Mesela timelapse hiç konu bile edilmemiş, çok üstünkörü bir anlatım olmuş. İnceleme demesek daha iyi.
Telefonun pilini harcamak istemezsin + bu tip cihazların birsürü bağlantı aparatı var
kameranın beyaz olanından + 2 tane pil ve şarj aleti +tripodu gopro tipine çeviren adaptör + kafa bandı + lens koruyucu silikon kapak aldım bakalım ne zaman gelecek
90$ 235 TL yansıdı karta
tripodu gopro tipine çeviren adaptör = hangisi oluyor ?
Az önce "Blackview Hero 1" diye bir action kameranın siparişini verdim. Son teknoloji ürünü, sony cmos kullanıyor, 8 çekirdekli işlemcisi var, Wifi ve arkasında renkli ekranı var, su geçirmez kabı dahil bütün aksesuarlarıyla birlikte geliyor. Xaomi Yi'den biraz daha pahalı ama goPro'dan daha yeni teknoloji ve karşılaştırma testlerinde çoğu yerde kalite olarak geçtiğini gördüm. Vardır tabii eksik yönleri ama fiyat/performans oranına bakınca bence çok alınabilir düzeyde. Onu da incelemenizi tavsiye ederim, linki : http://goo.gl/k2kjrq ve http://goo.gl/pjkhgC
Edit: Cihaz geldi, fena diil gibi. Plastik kalitesi de iyi geldi bana ama image stabilization yok. Sanırım firmware güncellemesi gerekiyor. Keşke vergisiyle falan 500 liraya bunu alacağıma sony nin 699 tl civarına satılan kameralarından alsaydım diye düşünüyorum. Belki Xiamoi Yi daha ucuz olduğu için bu tarz şeyler olması göz ardı edilebilir ama açıkçası benim canım sıkıldı.
Bende bugun gearbest te kamera, housing ve 1 adet yedek batarya aldim 🙂 umarim yakin zamanda gumruge takilmadan gelir. Kendim uzun suredir sony as30v kullaniyorum ve cok memnunum ama kardesimde istiyordu onada xiaomi yi deneyelim dedim verdik bakalim siparisi 🙂
@gamsizm videoda bahsedilen YI ile çekilmiş araba videosu geldimi? Geldiyse hangisi?
Meriç bilir onu ama son otoseyir videosunda meriçin arkasındaydı.
Bir Time Lapse örneği
https://www.youtube.com/watch?v=VhYmlfib8Us
Arkadaşlar bu ürünü İstanbul'da alabileceğim bir yer bilen var mı? İkinci el istemiyorum tabi. Erkek arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak almak istiyorum ama yurtdışından sipariş işi yetişmemesi açısından gözümü korkutuyor. Gittigidiyor ve sahibinden.com'da var aslında ama riskli midir oralardan almak? Birileri bana akıl verebilir mi bu konuyla alakalı? @meric @erkin_o @m-can123 @tayfunkalafat @cunk @burakozkes
Ne kadar zaman kaldı, bir buçuk ay içinde geliyor
Bana 17 günde geldi, İstanbuldan alacağına Hızlı kargo ile alman daha iyi olur zaten fiyat şişirilir.
Bende gearbestten verdim siparişi ama hızlı kargo diye bişey seçmedim. Tüm aksesuarlarla birlikte 330tl'ye denk geldi. Burda sadece kamerayı 295'e satıyorlar önümüzdeki ayın 5inde doğum günü. Kargo bugun çıkmış maili geldi. Büyük ihtimal yetişmeyecek ama olan oldu artık:) çoook teşekkür ederim dikkate alıp cevap verdiğiniz için @burakozkes @erkin_o
Yetişebilir, en olmadı gümrükten çıktıktan sonra gider direkten teslim alırsan evine gelmesini beklemezsin
Evet aslında yüzüme gözüme bulaştırmazsam öyle de yapabilirim:) zaten imzalı forma hediyesi de var olmadı gününde sadece onu verir gelince de bu hediyeyi veririm:) çok çok çok teşekkürler yol gösterdiğin için:) @erkin_o