Amazon Kindle kitap okuma cihazlari artık, sektör standardı olan EPUB'i destekleyecekmiş. Böylece çoktan bitmiş bir format savaşının daha resmi olarak sonu gelmiş oluyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • RDR @rdr

    Yanlış anlamadıysam sadece e-posta ile gönderimde geçerli bu, diğer formatları bu servis ile nasıl dönüştürüp indiriyorsa epub için de bu destek geliyormuş. Doğrudan epub açamayacakmışız hala.

Ekşisözlük'te yazmıştım ama buradaki bilen kitle orada yok. Bir de sizin ilginize sunmak istiyorum arkadaşlar:

son aylarda akla ziyan ucuz fiyatlarla usb bellek ve micro sd kartlar türkiye'de online mağazalarda satılıyor. onlardan biri de pny. Ortada ciddi bir sorun var, rakiplerinin 800-900 liraya sattığı 512gb micro sd kart sende nasıl 200 lira olabilir? 300 liraya 2tb usb flash bellek satıyorlar. alo, admini yok mu bu ticaretin kesin bir şey var ya! bir tane denemek için aldım ve kart cihazımda sorun çıkardı, sık sık dosya sistemi bozuluyordu. iade ettim. sonra satıcı ürünümün arkasındayım dedi başka bir şey söyledim, 290 küsur liraya 1tb micro sd kart. henüz ulaşmadı. hiç umudum yok ama en azından iade ederken sıkıntı yaşamıyorum, ne olduğunu anlayacağım az kaldı. bilen arkadaşlar da yazabilirler. ben de tecrübemi güncelleyeceğim ürün ulaşınca. ürünü nintendo switch cihazımda kullanacağım. basit dosya transferi işleri de yapacağım bakalım.

geldikten iki gün sonra editi: cihaz benim kullandığım işlerde sorun çıkarmadı ama nintendo switch için hekate isimli bir araç var, cfw tayfa bilir. harika bir araçtır. fake olduğunu ve iddia ettiği hızlara asla çıkamadığını söylüyor. yani kartlar zaten uhs falan olduğunu iddia etmiyor ama üzerinde yazan vasat hızlara bile çıkmıyor. muhtemelen düzgün bir markanın defolu diye ayırdığı kartlar ve çöpe gitmesin diye tr gibi ülkelerde paraya dönüştürülüyor. öte yandan, kart çalışıyor! yani samsung micro sdlere bakalım, 256 gb bile çok pahalı. burada 1tb karttan bahsediyoruz 30 dolara. normalde geri göndermek lazım ama merakımdan tutacağım, bakalım ne kadar yaşayacak. Kimseye hassas veya hassas olmayan bilgileri burada saklamasını tavsiye etmiyorum. Maceralı güncelleyeceğim.

#microsdcard
#Teknoloji
#MustafaKemalATATÜRK

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 9

#HaftalıkGündemeMalzeme

https://medium.com/ighor/i-unlocked-nvidia-geforce-now-and-stumbled-upon-pirates-dc48a3f8ff7

Geforce Now'da korsan oyun ve diğer enteresan olaylar

I unlocked NVIDIA GeForce NOW and stumbled upon Pirates

I, as well as may many of the NVIDIA GeForce NOW users, are waiting for Nvidia adding new games. Some of the preferred games were already…
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Dostlar, sahibinden'den bir laptop için havale yaptım.
Satıcı olan vatandaşın ben de kimlik blgileri vardı o yüzden 2500 lira için saçma bir hareket yapmaz diye düşündüm ama yaptı tabii. Polis kendisine saniyesinde ulaştı, bildiğim kadarıyla ifadesi alındı suç duyurusu kapsamında olay sanırım mahkemeye gidecek. Bu tarz konularda tecrübeniz veya tavsiye ettiğiniz, güvendiğiniz avukat veya hukuk bürosu var mı?

Not: tavsiyelerinizin tabii ki sizin için bağlayıcılığı yok. Teşekkür ederim #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 21
  • Tony Montana @tonymontana

    Bu şekliyle konu mahkemeye giderse kazanırsınız. Bence parayı iade etmek istese bile davadan vazgeçmeyin. Bir yakınım pishing yöntemiyle internet bankacılığı girişini çaldırmıştı. 3 yıl önce 2000TL'ye yakın parayı parça parça -açıklamaya burs yazarak- bir başka hesaba göndermiş. Suç duyurusunda bulundu ve 3 yıl sonunda kişinin siciline bu suç işlendi ve parayı iade ettiler.

  • Recai @recai

    @memoplayer linki kaldir istersen, adamin adi sani yaziyor, basin agrimasin
    ugrasmak istersen alirsin parani geri merak etme

  • eskod @eskodd

    Şikayetinizden vazgeçmeyin, siciline işlensin.
    Bende ekran kartı satmıştım çok eskiden, bı tane bebeye. Ekran kartının üzerinde ne kadar seri no varsa fotoğrafını çektim verdim kargoya, eline geçer geçmez aradı bozuk diye. Geri yolla dedim kart geldi tabii ki seri nosu başka. Aradım dedim koçum o yollardan geri döneli çok oldu benim, başına iş alırsın. Bu daha ağlıyor yok sen beni kandırdın felan. Mahkemeye verdim annesi babası geldi yapma etme verelim parasını daha neler neler. Vazgeçmedim ben parayı geri aldım, arkadaşın siciline işlendi dolandırıcılık.

    • memoplayer @memoplayer

      Tam bir Levent Pekcan öğrencisi gibi davranmışsınız. Çok mantıklı hareket. Ben de gittiği yere kadar gitmek istiyorum. Kişi belli, eylem belli. Dolandırıcı kadar beter hukuk firmaları var, o tarz büroların kucağına düşmeden elimden geleni yapmaya çalışacağım.

    • eskod @eskodd

      @memoplayer müracaat savcılığına elinizdeki delillerle gidip ifade verin, avukata hukuk bürosuna gerek yok. İşleyiş kendisi devam ediyor zaten. 2 duruşmada sonuçlanmıştı. Karşı taraf zaten gelmiyor, hakim ne varsa ittiriyor.

PSN TR'de 2li doğrulamada sorun var günlerdir. Kimseye sms gelmiyor ve insanlar da hesaplarına giriş yapamıyorlar dolayısıyla. Daha önce login olduğunuz sistemlerde sorun değil ama log out olup girmek istesen yapamıyorsun. Ben ise sms gelmeyince biri girip telefon numarasını kendisine çevirdi diye düşünüp şifremi değiştirdim. Sonuç? Şimdi bütün sistemlerden log out yaptı sistem beni ve giriş yapamıyorum çünkü telefonuma sms gelmiyor. PSN TR ise ölü taklidi yapıyor. Çağrı merkezleri çalışmıyor. Sosyal medyalarında sitelerinde bir bilgilendirme yok. Kardeşim gidin biraz da xbox oynayın diye zorluyorlar gerçekten.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
memoplayer paylaştı.

Yani kız olsam direkt bisiklet alıp spora başlardım...:=))) Erkek adayların kıyafeti ya yalın tek renk ya da öküz misali... İskeletler kemikler falan... @maximilian

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 6

Acaba AMD'nin yeni Zen mimarisi yalnızca AM4 adını verdikleri yeni soketi mi kullanacak yoksa FM2+ soket için işlemci gelir mi? Yorumu veya bilgisi olan? #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#TeknoYardım @gamsizm abilerim, geçen aylarda Teknobiyotik sponsorluğunda yayınlanan TS'nin küp bilgisayarını aldım. Mini minnacık çok tatlı bi şey 🙂 Her şeyinden memnunum. Sadece işlemci sıcaklığı ile ilgili bir sorunum var. Kasayı toplarken @hkellecioglu abimin 60-65 C civarında işlemcinin dolaştığını söylediğini hatırlıyorum. Bende ise durum biraz farklı. Athlon ii x4 840 işlemcimin x boost'unu açtığımda (azami 3.8 Ghz) 100 C'de sabit diyebilirim (tam yük altındaki koşullarda ve 18-20 C'lik odamda) Sonra X boost'u kapatarak (azami 3.1 Ghz) şansımı denedim. Yine aynı koşullarda 88-90 C'lerde idi işlemci. Şu an ise AMD'nin kendi yazılımı ile azami 2800 Mhz saat hızında kullanıyorum. Bu koşullarda 78-80 C'yi pek geçmiyorum. Esasen 3.8 Ghz ile 2.8 Ghz arasında ciddi bir performans farkı görmediğimi ve kullanım deneyimimi, gözlemlediğim kadarıyla, etkilemediğini de söyleyebilirim. Yine de sizin başarıp Akortek'teki abilerin yapamadığı bir şey mi var diye merak ediyorum? 2.8 Ghz'deki işlemcimden şikayetim yok ama 65 C'de 3.8 Ghz'e ulaşmaktan da memnuniyet duyarım. Deneyimlisiniz, tavsiyenize ihtiyacım var. Bilgisayarcıya götürebilirim, teknobiyotik'e tekrar götürebilirim ya da herhangi başka bir tavsiye...

Son olarak bu ölçümleri CPUID'nin HWMonitor uygulamasıyla yaptığımı belirtmek isterim. Şimdiden teşekkürler!

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 13
memoplayer paylaştı.

bi sorun daha başlamadan çözüldü #akış #VideoBlocker

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 11