#TeknoYardım @gamsizm abilerim, geçen aylarda Teknobiyotik sponsorluğunda yayınlanan TS'nin küp bilgisayarını aldım. Mini minnacık çok tatlı bi şey 🙂 Her şeyinden memnunum. Sadece işlemci sıcaklığı ile ilgili bir sorunum var. Kasayı toplarken @hkellecioglu abimin 60-65 C civarında işlemcinin dolaştığını söylediğini hatırlıyorum. Bende ise durum biraz farklı. Athlon ii x4 840 işlemcimin x boost'unu açtığımda (azami 3.8 Ghz) 100 C'de sabit diyebilirim (tam yük altındaki koşullarda ve 18-20 C'lik odamda) Sonra X boost'u kapatarak (azami 3.1 Ghz) şansımı denedim. Yine aynı koşullarda 88-90 C'lerde idi işlemci. Şu an ise AMD'nin kendi yazılımı ile azami 2800 Mhz saat hızında kullanıyorum. Bu koşullarda 78-80 C'yi pek geçmiyorum. Esasen 3.8 Ghz ile 2.8 Ghz arasında ciddi bir performans farkı görmediğimi ve kullanım deneyimimi, gözlemlediğim kadarıyla, etkilemediğini de söyleyebilirim. Yine de sizin başarıp Akortek'teki abilerin yapamadığı bir şey mi var diye merak ediyorum? 2.8 Ghz'deki işlemcimden şikayetim yok ama 65 C'de 3.8 Ghz'e ulaşmaktan da memnuniyet duyarım. Deneyimlisiniz, tavsiyenize ihtiyacım var. Bilgisayarcıya götürebilirim, teknobiyotik'e tekrar götürebilirim ya da herhangi başka bir tavsiye...

Son olarak bu ölçümleri CPUID'nin HWMonitor uygulamasıyla yaptığımı belirtmek isterim. Şimdiden teşekkürler!

BeğenFavori PaylaşYorum yap