Benimki micro SD kart ama espriyi anlıyorum 🙂
Evet, okuma yazma hızları saçma sapan yavaşlıkta olduğu için iade ettim. Kahrına katlanmak neyse bu kartlara data değil günah emanet edilmez. Malumun ilamı işte
Tam bir Levent Pekcan öğrencisi gibi davranmışsınız. Çok mantıklı hareket. Ben de gittiği yere kadar gitmek istiyorum. Kişi belli, eylem belli. Dolandırıcı kadar beter hukuk firmaları var, o tarz büroların kucağına düşmeden elimden geleni yapmaya çalışacağım.
Bilgiler gerçek. Görüştüğüm ve WhatsApp'tan yazıştığım no aynı kişi üzerine kayıtlı. TC no da doğruluyor
Muhakkak güncellemeye devam edeceğim çünkü ekşiye yazsam alttaki entrynin bkz: hayırlı forumlar olacağı belli ama burada insanlar yardım ettiler
Evet, telefonda görüşürken dedim ki ben sana eft yapıyorum ama seni hiç tanımıyorum kimsin ne iş yaparsın dedim o da anlatmadı ama WhatsApp'tan kimlik no attı. Kimlik no'yu doğrulayacak bir aracım yoktu kontrol etmedim ama polis baktı ve no doğru, şikayete konu kişi dedi ve oradan da bende olmayan başka numarasını aradı. Efendim ben x şehirde marketçiyim kasetçiyim falan diyor ama polis tereddüt etmedi bu kişi dedi. Savcı nitelikli dolandırıcılık dedi. Devamını bekliyorum
@recai Valla içime su serptiniz. 2500 lira beni öldürmez üzerine soğuk su içerim bir daha da kazanırım Allah ömür verirse ama adamın yanına kalmasın ya. Böyle kolay geçmesin. İlgili dekontu paylaşıyorum ilgilenen olursa

Çok ufak bir ilçedeydim memleketimde. Polisler çok yoğun olmadığı için vakit ayırdılar ve konuştuklarımızdan anladığım:
1- Havaleyi alan kişi ile satış için görüştüğüm kişi aynı.
2- Sicili temiz
Bilmem ne sitesinde #xxxxx numaralı ilanın bedelidir gibi bir açıklama var
@gamsizm arada bir "ohooo o paraya bilmem neyi çıkarır şunu eklerim bak daha ucuza geldi" diye yorumlar okuyorum ve bu yorumlardaki sistemler dengesiz, ekran kartı ve işlemci dışındaki bileşenleri pek umursamayan ve kasanın genel düzenine de önem vermeyen yapılarda olduğu görünüyor. lütfen çok dikkate almayın.
Eleştiridir eyvallah ama Recep Baltaş değil tüm Recepler gelse @gamsizm gibi sakin, tane tane ve basit anlatan bi editör bulamayız
Yok, sistem yeni değil Teknobiyotik için. Ben de ramleri değiştirmiştim mesela küpümsü kasamda 🙂 ama bazen tam her şeyiyle kullanamıyorsun modifiye et'i. Nispeten detaylı bi algoritma gerektirdiği için sanırım (parça uyumluukları gibi kriterler)
Ben kullanıyorum ve aslında UEFI arayüzüyle, yetenekleriyle gayet memnunum
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Merhaba arkadaşlar. 1.5 yıl yıl önceki şikayet için iddianame elime ulaştı ve sanıklar Şubat'ta ağır ceza mahkemesinde nitelikli dolandırıcılıktan yargılanacak. burada cesaretlendiren herkese teşekkür ederim. bakalım sonu nereye varacak.