Az önce bir şey fark ettim. Ekonomi göstergem sade maden suyuymuş benim ya. Kimisi sigaradan hesaplar, kimisi benzinden. Ben sürekli enflasyonu maden suyu fiyatları üzerinden yorumluyorum. Sizde var mı böyle ekonomik gösterge için kullandığınız absürt ürünler? 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap