Emeklilik yaşını 72'ye çıkarma çalışmaları başlamış şimdiden 🙂 1-2 yıla kalmaz yükselir sınır.

''Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, emeklilik yaşının gelişmiş ülkelerde 72 olduğunu ifade etti.

Emeklilikte yaş ile ilgili konuşan Müezzinoğlu, gelişmiş ülkelerde emeklilik yaşının 72 olduğunu, Türkiye'de ise 52 olduğunu ifade ederek bu sistemin sürdürülemeyeceğini söyledi.

Katıldığı canlı yayın programında gündeme dair soruları yanıtlayan Bakan Müezzinoğlu, kıdem tazminatı ile ilgili hazırlanan düzenlemenin yarın bakanlar kuruluna sunulacağını da açıkladı.''

Kaynak: Akşam, ensonhaber..

BeğenFavori PaylaşYorum yap