#KonuDışı

Yüz felci oldum. Dedim kontrole acile gideyim. Her zaman ki gibi durakta taksi yok. Yoldan çevirdim taksi. Abi ben yolu bilmiyorum dedi. Dedim ben götürürüm. Bu beyin yoksunlarının 1 tanesi de yolu bilmez mi ya? 12 saat istanbulun altını üstüne getiriyorlar. Bilmez mi insan yaşlı başlı insan.

Gittim hastahane yakınına geldik. Trafiğin ortasında ödedim parayı. Zınk diye indim.
Trafikte kaldı. 🙂 🙂

Not: Üslubumu koruyarak yazdım.

Bence İstanbulda ki sarı taksi plakalarını toptan iptal edip bu şımarık çakal sürüsüne değilde kalifiye insanlar iş yapsın. Yolu bilmeyene taksi sürdürmesinler. Yada nevigasyon açsınlar.
Gılgamış krolarıyla muhttap olmaktan bıktım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap