Android’de zil sesleri için Zedge kullanıyordum ve memnundum da, iOS’daki Zedge uygulamsında zil sesleri yok mu yoksa ben mi göremedim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Haftalık Gündem Değerlendirmesi 2021/37

TeknoSeyir editörlerinin haftalık teknoloji gündemi değerlendirmesi.

6 Eylül - 11 Eylül 2021 #37

02:30 - Epic ve Apple davasında önemli sonuç, Apple artık geliştiricileri kendisine bağlayamayacak.
08:47 - Twitter, Türkiye’de ‘emoji-react’ özelliğini aktif etti.
10:32 - Toshiba: Çip krizi 2023’e kadar sürer.
11:50 - NVMe SD kartlar ciddi ısınıyor.
16:25 - Intel’in PCIe 5.0 destekli z690 yonga setinin detayları ortaya çıktı.
18:53 - NVIDIA 3000 serisinin “SUPER” versiyonları 2022 başında gelebilir.
20:18 - Microsoft: Windows 11, Windows 10’dan daha hızlı olacak.
22:10 - Amazon, TV işine girdi
23:08 - ProtonMail, bir kullanıcısının IP’sini polise teslim edince eleştirilerin hedefi oldu.
27:39 - WhatsApp, yedekleri de şifreleyecek.
28:46 - Android 12 yolda.
30:54 - Otomatik işe alma sistemleri hatalı çalışıyor. - Güvenlik firması Fortinet’in müşteri bilgileri ortalığa çıktı.
34:25 - Facebook gözlüğü, Ray-Ban Stories.
36:45 - Microsoft, ofisini açmak için tarih vermekten vazgeçti.
38:53 - Microsoft, Clipchamp ve Takelessons firmalarını satın aldı.
39:54 - Epic, Houseparty uygulamasını sonlandırıyor.
40:28 - Almanya, telefonların 7 sene güvenlik güncellemesi almasını istiyor.
43:30 - Toyota, araç pilleri teknolojilerine 13.6 milyar dolar yatırım yapacak.
47:57 - ABD’de Tik Tok’ta harcanan zaman Youtube’u geçti.
51:33 - Matrix 4 fragmanı geldi. Oyun Dünyası
56:02 - Sony etkinliği.
1:01:07 - Discord’a yerel fiyatlandırma geldi.
1:01:47 - Titanfall 2’de güvenlik açığı.
1:05:43 - Halo Infinite multiplayer testi 24 Eylül’de herkese açık olacak.
1:06:19 - Xbox Series X ve S ile gelen bazı özellikler, Xbox One kontrolcülerine de gelecek.
1:08:29 - Çin’den oyun firmalarına yeni darbe.

- Epic ve Apple davasında önemli sonuç, Apple artık geliştiricileri kendisine bağlayamayacak.

- Twitter, Türkiye’de ‘emoji-react’ özelliğini aktif etti.

- Toshiba: Çip krizi 2023’e kadar sürer. 

- NVMe SD kartlar ciddi ısınıyor.

- Intel’in PCIe 5.0 destekli z690 yonga setinin detayları ortaya çıktı. 

- NVIDIA 3000 serisinin “SUPER” versiyonları 2022 başında gelebilir. 

- Microsoft: Windows 11, Windows 10’dan daha hızlı olacak.

- Amazon, TV işine girdi

- ProtonMail, bir kullanıcısının IP’sini polise teslim edince eleştirilerin hedefi oldu.

- WhatsApp, yedekleri de şifreleyecek.

- Android 12 yolda.

- Otomatik işe alma sistemleri hatalı çalışıyor.

- Güvenlik firması Fortinet’in müşteri bilgileri ortalığa çıktı.

- Facebook gözlüğü, Ray-Ban Stories.

- Microsoft, ofisini açmak için tarih vermekten vazgeçti.

- Microsoft, Clipchamp ve Takelessons firmalarını satın aldı. 

- Epic, Houseparty uygulamasını sonlandırıyor.

- Almanya, telefonların 7 sene güvenlik güncellemesi almasını istiyor.

- Toyota, araç pilleri teknolojilerine 13.6 milyar dolar yatırım yapacak.

- ABD’de Tik Tok’ta harcanan zaman Youtube’u geçti.

- Matrix 4 fragmanı geldi. 

Oyun Dünyası

- Sony etkinliği

- Discord’a yerel fiyatlandırma geldi.

- Titanfall 2’de güvenlik açığı.

- Halo Infinite multiplayer testi 24 Eylül’de herkese açık olacak.

- Xbox Series X ve S ile gelen bazı özellikler, Xbox One kontrolcülerine de gelecek. 

- Çin’den oyun firmalarına yeni darbe.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • huseyin/azuren @hegemen

    Pazartesi seyretmeye başlarım.
    Daha yeni muhabbeti seyrediyorum.
    Ağzınıza sağlık.😊👍
    Dip not: 1-2 ay içinde ekran kartlarında süperlerin gelme ihtimali var diye düşünüyorum.
    Satıcılardan alınan tahminler ile ekran kartı fiyatlarında 3-4 hafta sonra düşer diyorlar.

    • huseyin/azuren @hegemen

      Muhabbet de Fortinet konuşulmadan atlanmış.Benim eski şirket de fortinet güvenlik kullanıyor.Bankacılık işlemlerini Fortinet üzerinden gerçekleştiriliyordu. Eh artık baksınlar başlarının çaresine 😏
      Sonuçta dediğiniz gibi başkasının bilgisayarı, sizin bilgisayarınız değil...

Eski iphone'lar için bölgeyi Fransa'ya alma olayını yaklaşık 1.5 hafta önce denemiştim.

Bende iphone 6 plus 128gb modeli var. Telefon artık kullanılmayacak yavaşlıktaydı. Ağırlıklı sosyal medya ve browser (safari) kullanıyordum. Bir şey kaybetmem diye bölgeyi Fransa'ya aldım ve 1.5 haftalık deneyimimde gözle görülür bir fark hissettim. Normalde safari'de adres yazarken bile ben yazıp bitiriyordum yazılar bekle ki gelsindi. Uygulamalar arası geçiş berbattı, basit kelime oyunlarında bile fps düşüyordu. Hepsi gitti.

Bir heyecanla ilk nesil ipad air içinde aynısını denedim, hiçbir fark olmadı aynen devam etti.

Açıkçası hiç inanmamış hatta hurafe demiştim ama maalesef doğru çıktı diyebilirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 18 / 24

https://youtu.be/SacQ2YdVOyk Arap limitsiz parayla SimCity oynarsa

Dubai Is A Parody Of The 21st Century

The worst of urban planning and capitalism, plus some slavery for good measure. Welcome to Dubai, everyone.Check out my Patreon tiers: https://www.patreon.co...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

İPhone 7 Plus için köşeli kasa

https://m.tr.aliexpress.com/item/1005002390820654.html

Edit:
YouTube linki bıraktım
https://youtu.be/pKwK_wstCIU

BeğenFavori PaylaşYorum yap