Android’de zil sesleri için Zedge kullanıyordum ve memnundum da, iOS’daki Zedge uygulamsında zil sesleri yok mu yoksa ben mi göremedim?
Android’de zil sesleri için Zedge kullanıyordum ve memnundum da, iOS’daki Zedge uygulamsında zil sesleri yok mu yoksa ben mi göremedim?
TeknoSeyir editörlerinin haftalık teknoloji gündemi değerlendirmesi.
6 Eylül - 11 Eylül 2021 #37
02:30 - Epic ve Apple davasında önemli sonuç, Apple artık geliştiricileri kendisine bağlayamayacak.
08:47 - Twitter, Türkiye’de ‘emoji-react’ özelliğini aktif etti.
10:32 - Toshiba: Çip krizi 2023’e kadar sürer.
11:50 - NVMe SD kartlar ciddi ısınıyor.
16:25 - Intel’in PCIe 5.0 destekli z690 yonga setinin detayları ortaya çıktı.
18:53 - NVIDIA 3000 serisinin “SUPER” versiyonları 2022 başında gelebilir.
20:18 - Microsoft: Windows 11, Windows 10’dan daha hızlı olacak.
22:10 - Amazon, TV işine girdi
23:08 - ProtonMail, bir kullanıcısının IP’sini polise teslim edince eleştirilerin hedefi oldu.
27:39 - WhatsApp, yedekleri de şifreleyecek.
28:46 - Android 12 yolda.
30:54 - Otomatik işe alma sistemleri hatalı çalışıyor. - Güvenlik firması Fortinet’in müşteri bilgileri ortalığa çıktı.
34:25 - Facebook gözlüğü, Ray-Ban Stories.
36:45 - Microsoft, ofisini açmak için tarih vermekten vazgeçti.
38:53 - Microsoft, Clipchamp ve Takelessons firmalarını satın aldı.
39:54 - Epic, Houseparty uygulamasını sonlandırıyor.
40:28 - Almanya, telefonların 7 sene güvenlik güncellemesi almasını istiyor.
43:30 - Toyota, araç pilleri teknolojilerine 13.6 milyar dolar yatırım yapacak.
47:57 - ABD’de Tik Tok’ta harcanan zaman Youtube’u geçti.
51:33 - Matrix 4 fragmanı geldi. Oyun Dünyası
56:02 - Sony etkinliği.
1:01:07 - Discord’a yerel fiyatlandırma geldi.
1:01:47 - Titanfall 2’de güvenlik açığı.
1:05:43 - Halo Infinite multiplayer testi 24 Eylül’de herkese açık olacak.
1:06:19 - Xbox Series X ve S ile gelen bazı özellikler, Xbox One kontrolcülerine de gelecek.
1:08:29 - Çin’den oyun firmalarına yeni darbe.
- Epic ve Apple davasında önemli sonuç, Apple artık geliştiricileri kendisine bağlayamayacak.
- Twitter, Türkiye’de ‘emoji-react’ özelliğini aktif etti.
- Toshiba: Çip krizi 2023’e kadar sürer.
- NVMe SD kartlar ciddi ısınıyor.
- Intel’in PCIe 5.0 destekli z690 yonga setinin detayları ortaya çıktı.
- NVIDIA 3000 serisinin “SUPER” versiyonları 2022 başında gelebilir.
- Microsoft: Windows 11, Windows 10’dan daha hızlı olacak.
- Amazon, TV işine girdi
- ProtonMail, bir kullanıcısının IP’sini polise teslim edince eleştirilerin hedefi oldu.
- WhatsApp, yedekleri de şifreleyecek.
- Android 12 yolda.
- Otomatik işe alma sistemleri hatalı çalışıyor.
- Güvenlik firması Fortinet’in müşteri bilgileri ortalığa çıktı.
- Facebook gözlüğü, Ray-Ban Stories.
- Microsoft, ofisini açmak için tarih vermekten vazgeçti.
- Microsoft, Clipchamp ve Takelessons firmalarını satın aldı.
- Epic, Houseparty uygulamasını sonlandırıyor.
- Almanya, telefonların 7 sene güvenlik güncellemesi almasını istiyor.
- Toyota, araç pilleri teknolojilerine 13.6 milyar dolar yatırım yapacak.
- ABD’de Tik Tok’ta harcanan zaman Youtube’u geçti.
- Matrix 4 fragmanı geldi.
Oyun Dünyası
- Sony etkinliği.
- Discord’a yerel fiyatlandırma geldi.
- Titanfall 2’de güvenlik açığı.
- Halo Infinite multiplayer testi 24 Eylül’de herkese açık olacak.
- Xbox Series X ve S ile gelen bazı özellikler, Xbox One kontrolcülerine de gelecek.
- Çin’den oyun firmalarına yeni darbe.
Eski iphone'lar için bölgeyi Fransa'ya alma olayını yaklaşık 1.5 hafta önce denemiştim.
Bende iphone 6 plus 128gb modeli var. Telefon artık kullanılmayacak yavaşlıktaydı. Ağırlıklı sosyal medya ve browser (safari) kullanıyordum. Bir şey kaybetmem diye bölgeyi Fransa'ya aldım ve 1.5 haftalık deneyimimde gözle görülür bir fark hissettim. Normalde safari'de adres yazarken bile ben yazıp bitiriyordum yazılar bekle ki gelsindi. Uygulamalar arası geçiş berbattı, basit kelime oyunlarında bile fps düşüyordu. Hepsi gitti.
Bir heyecanla ilk nesil ipad air içinde aynısını denedim, hiçbir fark olmadı aynen devam etti.
Açıkçası hiç inanmamış hatta hurafe demiştim ama maalesef doğru çıktı diyebilirim.
https://youtu.be/SacQ2YdVOyk Arap limitsiz parayla SimCity oynarsa
İPhone 7 Plus için köşeli kasa
https://m.tr.aliexpress.com/item/1005002390820654.html
Edit:
YouTube linki bıraktım
https://youtu.be/pKwK_wstCIU
garageband'i indirip oraya istedigin dosyayi atmak en temizi. zedge de aynisini onermis zaten. ayarladiktan sonra garageband'i silersin.
https://help.zedge.net/hc/en-us/articles/360043449071-Setting-ringtones-on-your-iPhone
Bi zil sesi ayarlamak için bu ne uğraş 😀
@nkarakas malesef boyle seyler hep ugrastirici ama garageband kullanmayi ogreniyorsun. muzik endustrisine girisini saglar belki 🙂 canim apple ya bize balik vermiyo baligi misinayla degil oltanin sapiyla tutmayi ogretiyo