Babamın laptopunun yerinde ben olsam, ben de kapanırım, bir daha da açılmam 🤣

Babamın laptopunun yerinde ben olsam, ben de kapanırım, bir daha da açılmam 🤣

Bilen varsa lütfen yanıtlasın:
Fotoğrafını çektiğim apartmanın eski dış cephe boyasını, yapay zeka yahut gelişmiş kolay yollar sunan ve bu işe özgü araçlar sunabilen bir yazılım ile yenilemek, farklı renklerde boyayabilmek istiyorum. Böyle bir yapay zeka ya da araç var mı?
Pek çok yapay zeka denedim ancak verimsiz sonuçlar elde ediyorum. Ya boyamada simetri olmuyor, ya binanın orijinal yapısını çok bozuyor. Photoshop ile çözüm üretebiliyorum ancak bu da epey zaman alıyor ya da ben kısa yolunu bilmiyorum.

#Satılık #Domain
gelburaya.com
Sitede yazan fiyata takılmayın, çok daha makul fiyata anlaşırız 😀
Biraz fevri bi domain ama iş görür. Çook eskiden de bendeydi, forum sitesi olarak kullanıyorduk. Askerdeyken kaybetmiştim, sonra tekrar geri almak nasip oldu.

Yeni bir parçamızı daha YouTube kanalımıza yükledik. Keyifli dinlemeler dilerim. Kanalıma abone olarak destek verirseniz minnettar olurum. Teşekkür ederim.
https://youtu.be/n8LHYU289aQ?si=UTWFz4BCX9OPubYP
#müzik #şarkı #türkçerap #türkçerock #popmusic #yenişarkı #NewSong #aykırı #yerlişarkı #yerlimüzik #hırtlamba #turkishrap #turkishsong
Desteklerinizi beklerim arkadaşlar. Müzik yapıyorum. Abone olarak, dinleyerek, paylaşarak destek olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Satılık eski masaüstü bilgisayar.
Intel i3 2120 3.3 Ghz İşlemci
Gigabyte H61M-DS2 Anakart
8 GB DDR3 Ram (2X4GB)
Kingston 120 GB SSD
WD 1 TB HDD
AMD Radeon HD 6850 1GB GDDR5 Ekran Kartı
Windows 11 Yüklü
Komple kasa, Psu (içinde ışıklı fanlar mevcut)
Ofis uygulamaları ve sörf için çok iyi. Bazı güncel oyunları da çalıştırıyor. Minecraft, Roblox, Hello Neighbour, GTA 5, I am Fish, Two Point Hospital, Grounded, ETS gibi oyunları oynayabiliyoruz. Autocad ve Photoshop kullanılabiliyor. Valorant gibi TPM isteyen oyunlar çalışmaz. Termal macunu ve kasa içindeki ışıklı fanlar yeni.
Fiyat: 2.250 TL
Yer:İstanbul Beylikdüzü
Avrupa yakasında bir çok konuma getirip elden teslim edebilirim.
Şehir dışına havale ve nakliye ücreti sonrası otobüs firmaları ile gönderim yapabilirim.
#ikinciel #satılık #bilgisayar



Satılık
27" Acer SA270A FullHD IPS FreeSync 75Hz Monitör. Ürün 5 aylık, garantisi devam ediyor, kutulu, kutu içeriği eksiksiz. Evde laptopa bağlayıp kullanmak için almıştım, genelde sahada olduğumdan gereksiz duruma düştü. Monitör IPS paneldir, en ince panele sahip monitörlerden biridir. Hepsiburqda'da şuan 4.600 TL ye satılmakta. Linki: https://www.hepsiburada.com/acer-sa270abi-27-75hz-4ms-hdmianalog-freesync-full-hd-ips-monitr-umhs0eea01-p-HBV00000MMG7O?magaza=%c4%b0ste+Netten&url_src=and-product-detail
Fiyat: 3.250 TL
Yer: İstanbul Beylikdüzü
Avrupa yakasında bir çok konuma getirip elden teslim edebilirim.
Şehir dışına havale sonrası kargo yapılır.
#ikinciel #satılık #monitör #Acer




9 yıl evvel @leventp ve @gamsizm "Teknoseyir'in Geleceği" ni konuşuyor, böyle gitmiyor, devam edemeyeceğiz diyor. Firmalarla aramız bozuk diyorlar, para kazanamıyoruz diyorlar.
Aradan 9 yıl geçmiş, yine aynı şeyler konuşuluyor. Ama takipçiler, destekçiler daha fazla. Video çekmek, yayınlamak daha kolay, marka daha da oturmuş, her evde akıllı tv, her yerde internet, 4G+ , canlı yayınlar yapılıyor hız sorunu yok, katıl var, pandemi sürecinde insanların bu tarz yayınlarla tanışıp yeni alışkanlıklar edilmişliği var vs vs... İzleyici desteği olmadan olmaz deniyor. Fakat halâ böyle olmuyor, böyle devam edilmiyor deniliyor. Demek ki izleyici desteği de yetmiyor anlaşılan. Anca 9 sene ite kaka olabildi demek ki...
Umarım yine bir 9 sene sonra halâ burada oluruz, Teknoseyir devam ediyor olur da yine bunları konuşuyor oluruz. Teknoseyir devam etsin de ben razıyım aynı şeyleri tekrar tekrar duymaya, yeniliklere ayak uydurmaya 😀 Teknoseyir 1.0, Teknoseyir 2.0, Teknoseyir 3.0, 4.0, 5.0....
Harbiden de Nintendo Wii yeni konsolu zannettim. Yastıklar da kontrolcüler gibi geldi valla.

Telefon alımında taksit?
Bildiğim kadarıyla cep telefonu alımında 12.000 TL altına taksit oluyor. Samsung Galaxy A34 11.000 TL fiyat etiketine sahip ama taksit yapmıyor hiçbir mağaza. Vade farkı mı çıkıyor da 12.000 TL yi geçiyor, neden böyle anlamadım.
Ateşle temizleyin bunu
Benzin döküp yakmalı.
@erhanm yanıyor fuat abi
Şunu bana seneler önce birisi atmıştı abi notebook temizledim sence olmuş mu diye dedim bu ne böyle ? abi dedi o toz filtresi galiba geri koydum dedi. 😀 Sonra abi sıcaklıklar düşmedi ne yapıcam vs. vs. yollamıştı yapmıştım güzelce. 😀
😅
Nasıl bu hale geliyor ilginç. 15 sene boyunca içi hiç açılmamış ve sık kullanılmış laptoplarımda bile böyle toz birikmemiş oluyor. Hep böyle bir manzarayla karşılaşma ümidiyle temizlik için açarım ama hüsran olur hep. Sokakta falan mı kullanıyorlar napıyorlar bu toz için?
Kuru iklimde böyle oluyor.