Tüp aldım 560 lira olmuş. Aylık 300 lira belediye su faturası kitliyor. Elektrik bu ay 185 lira geldi. Türkiye şartlarında hakikatten elektrik bedava kaldı, su faturasından az geliyor 3 aydır.
Tüp aldım 560 lira olmuş. Aylık 300 lira belediye su faturası kitliyor. Elektrik bu ay 185 lira geldi. Türkiye şartlarında hakikatten elektrik bedava kaldı, su faturasından az geliyor 3 aydır.
#Vodafone fiber upload vanalarını açık unutmuş.

Acer 1080p 24" 75Hz'den, Asus 2K 27" 170Hz'e ufak bir upgrade yaptık.
Asus'un 2 Ekim'e kadar seçili parçalarda ekstra iade kampanyası var, göz gezdirmekte fayda olabilir.


İsviçre Alplerinde kamp #eurotrucksimulator2

Rant belediyeciliğine devam, hiç birşeyden ders almayıp yeni projeler için denizi doldurmaya devam ediyoruz. Halk memnun, imara açılan arsada hemen ev yükseliyor. #rantbelediyeciliği #CitiesSkylines

Fragman hoşuma gitti #tetris
https://www.youtube.com/watch?v=-BLM1naCfME
Mekanın isminin ANANIN SOFRASI olduğunu öğrenince günler sonra gülümsedim. Mekanın önünde bedava çorba dağıtan Kayseri halkına saygıyla.
Türkiye için sunucu ve hız sınırlarını kaldırmışlar twittera ulaşamayan arkadaşlar için çözüm olabilir. İos içinde var
1300'e ilana koydum bir kaç kişi sorunu ne yazdı durdu. Bir sorunu yok kullanmıyorum maksat satılsın diyorum kimse inanmıyor.
Sinir oldum fiyatı 1500 yaptım bir gün sonra pazarlıkla 1400e satıldı. Tr ikinci el piyasası çok saçma.

Üzümlü kekim bugün son defa bir şirkete teslim edildi bir daha üretilmeyecek. Bir 15 yıl daha göklerde kargo 747'lerini görürüz ama bir 747 ile seyahat edemediğim için hep içim buruk kalacak.
https://twitter.com/HavaSosyalMedya/status/1620436311009288192?s=20
Baypass işi olmasın. Bizim arkadaş 2 yıl ev sahibinin su parasini ödemiş di. Kazara su borusu patlayinca olay ortaya çıktı. Arkadaşı evden çıkarttı 😂😂
350 lira su çok gibi geldi bana
Artık, hem katı atık , atık su , büyükşehir ve ilçe belediyesi de atık bertaraf parası alınca suyun ton bedeli bayagi yukarı çıkıyor.
Suyun tonu kaç lira orada 300 çokmuş ya.
11 Metreküp 366 lira geldi bu ay.
@awsalli kullanan kişiler tanıdık ustaya yaptırıyorlar ama su tesisat işi biraz kırma dökme ister.