Üzümlü kekim bugün son defa bir şirkete teslim edildi bir daha üretilmeyecek. Bir 15 yıl daha göklerde kargo 747'lerini görürüz ama bir 747 ile seyahat edemediğim için hep içim buruk kalacak.

https://twitter.com/HavaSosyalMedya/status/1620436311009288192?s=20

BeğenFavori PaylaşYorum yap