ev sahibi olanlara aylık 10 bin, kiracı olanlara aylık 2 bin kira yardımı yapacaklarmış.
Kiracılar zaten sürünmeye alışkındır bırakalım sürünmeye devam etsin demişler
ev sahibi olanlara aylık 10 bin, kiracı olanlara aylık 2 bin kira yardımı yapacaklarmış.
Kiracılar zaten sürünmeye alışkındır bırakalım sürünmeye devam etsin demişler
Askere gideceğim için sistemimi satmayı düşünüyorum, 1 yıl garantisi var ayrıca alırken 8 gb daha ram eklemiştim 2*8gb corsair ram var. Tahmini ne kadar eder sizce?(ben sistemi ek 8gb ram ile beraber 6400 e almıştım)
Capture card hakkında bilgisi olan var mı? ps4 e takıp canlı yayında kullanacağım.
en makul bunu bulabildim https://www.hepsiburada.com/avermedia-live-gamer-portable-lite-usb-gl310-p-BD802985?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=CjwKCAiAwojkBRBbEiwAeRcJZDMiaGeBDksPfZ8B_Y2HFw_WOLrB709OT5dbyFW7J21EWHLtf9lUCxoCewUQAvD_BwE
Apex Legends'de fx-6xxx serisi işlemciyle oynayıp crash sorunu yaşayan varsa sorun BIOS üzerinden CPU'nun 5. ve 6. Çekirdeği kapatarak düzelebilirmiş.
Fx-6300 ile çekirdekleri kapattıktan sonraki ilk seferinde oyun yine crash verse de ayarlardaki CPU'yu ilgilendiren (sağ taraftaki metin kutusunda belirtir) şeyleri düşük ayara çektiğimde 2 el sonrası hiçbir crash sorunu fark etmedim. Umarım bir daha sıkıntı çıkmaz.
Sizlerde durum nedir? Çekirdeği kapatınca sorunu çözebildiniz mi?
#ApexLegends #AMD #fx

Playstation Store'daki fiyatlandırmalarla ilgili şuan için küçük çaplı (ne kadar büyürse o kadar iyi)
bir çalışma var. Destek verirseniz belki bir şeyler olur. En azından tepkilerden haberleri olur.
#Playstation
#PS4 6.00 güncellemesinde bir değişiklik fark edebilen var mı? Ben sadece mağazadakini gördüm.
https://www.twitch.tv/oddibo 4 Kafadar Fortnite oynuyoruz. Hem taktik yaparak kendimizi geliştiriyor hem de eğleniyoruz. Market arabasının büyük faydası var tabi ki... Sizi de yayınımızda bekleriz.
@oddibo ile oyun oynuyoruz izlemek isterseniz. https://www.twitch.tv/oddibo
#AndroidStudio güncelleme ile baya karışmış sanırım her şeye ayrı bir hata veriyor
İyi akşamlar 🙂
asp de Localize ve literal in farkı nedir bulamadım 🙁 bilen birisi yardımcı olabilir mi?
Biri evini kaybetmiş nasıl adil olsun durumlar eşit değil
@hater sigorta yapsaymis
10 bin yine "hiç yoktan" iyidir de, 2 bin şaka gibi para. Bu insanlar sadece kalacak yerlerini mi kaybettiler sanki. Eşyalar gitti, iş yani gelir gitti vs.
Bu gün bir aile bütün eşyasını ikinci el alsa yine 50 binden aşşağı kurtaramaz. Çok kötü çook.
@hater Evinin yerine ev yapılır teslim edilir zaten. Böyle bir felakette kiracı diye adam mı dışlanır? İhtiyaçları aynı sonuçta, düştükleri durum belli. Yıkılan maldan gelir mi bekleyecek daha?