Ofise 15 tane ekran almayı düşünüyoruz bütçe ekran başına 8k-10k civarı. Ekran büyüklüğü için 27-32 inch aralığı olabilir. Önerebileceğiniz ekran olursa sevinirim. LG'nin şu modeli gözümüze çarptı https://www.lg.com/tr/monitor/uhd-4k-5k/29u531a-w/
Ofise 15 tane ekran almayı düşünüyoruz bütçe ekran başına 8k-10k civarı. Ekran büyüklüğü için 27-32 inch aralığı olabilir. Önerebileceğiniz ekran olursa sevinirim. LG'nin şu modeli gözümüze çarptı https://www.lg.com/tr/monitor/uhd-4k-5k/29u531a-w/
Perplexity Comet daveti: https://perplexity.ai/browser/claim/SRE3IV09TK
Raycast'in Windows betası yayınlandı. Mac'te oldukça popülerdi, artık Windows'ta da denenebilir fakat davetle girilebiliryor: https://www.raycast.com/windows
Macos'ta çalışan Dia Browserının (eski arc) betası için invite (3 adet) https://diabrowser.com/invite/UE1E8T
merhaba 15K civarında 32 inç monitör arıyorum iş amaçlı kullanacağım ama ilerde xbox da bağlayabilirim tavsiyeleriniz var mıdır acaba? amazon'da olursa indirim kodum da var.
Evde kendime çalışma ortamı kurmak için ekran almak istiyorum. Ekranı macbook ile kullanacağım fakat epey uzak kalmışım aşağıda verdiğim ekran iyi midir veya başka önerisi olan olur mu? Oyun oynamıyorum iş ve okul için kullanacağım tabi film ve dizi de izlerim. Fiyat aralığım 10k maksimum ama 7k'larda olsa güzel olur.
OpenAI, kullanıcılarına daha güçlü ve yenilikçi bir yapay zeka deneyimi sunmak için ChatGPT Pro adını verdiği yeni abonelik planını duyurdu. Aylık 200 ABD doları karşılığında sunulan bu plan, kullanıcılarına geliştirilmiş o1 akıl yürütme modeli, GPT-4o erişimi ve Gelişmiş Ses Modu gibi özel özellikler sunuyor.
Apple Maps tarayıcı üzerinden açılabilecekmiş.
http://beta.maps.apple.com/
Güzel noktalara parmak basmış. iPad güzel cihaz ama hep bir olmamışlık çıkıyor sağında solunda.
Youtube algoritması nasıl çalışıyorsa 10 yıl öncesinden video öneriyor. Eski güzel zamanlardan. https://www.youtube.com/watch?v=WbyafyWP19g
kullanıyorum, ben de ofise aldırdım 2 sene önce, belki bir önceki nesildir ama memnunum tavsiye ederim. Sadece direkt ışık alan bir yer varsa arkada parlaklık yeterli gelmeyebilir. Ben yaz
aylarında perde kapatıyorum arkada.
teşekkür ederim yorumunuz için