Güzel noktalara parmak basmış. iPad güzel cihaz ama hep bir olmamışlık çıkıyor sağında solunda.
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

iPad OS dayatması yüzünden oluyor bunlar. Hiç gerek yok böyle bir ara işletim sistemine.
O "olmamışlıklar" diğerini aldırmak veya daha yeni bir ürün çıkartabilmek için. Böyle şeyleri Apple'dan beklemek çok garip artık. Bunca sene öğrenilmediyse yapacak bir şey yok, satın almayacaksın.
android varken 🙂
Mouse konusunda Apple'lik bir durum yok, Logitech berbat ötesi. Benzer sorunlar nedeniyle MX Mechanical klavyemi arkadaşıma verdim, MX Masterda aylarca çektirdi. Logitech redditteki bir suru şikayetin ardından aylar sonrasında düzeltti bir sekilde. Logi Options + ta kotu bir yazılım.
Bu arada Apple cihazında Google App lerini kullanıp birde optimize olmadıklarında şikayet etmesi ilginç olmuş 😀
@mrmetalhead sonuçta xcode ile yazılmıyor mu krdsm 😛 onayı da apple veriyor optimize değilse uyarsın 🙂
@mrmetalhead Yalnız google uygulamaları ios ve ipados tarafında çok daha güzel ve optimize çalışıyor.
@macuser ben de genel olarak öyle duydum
@ozturka flutter ile yapmistir bunlar 🙂
@mrmetalhead olsun önemli olan optimizasyon 😛
@mrmetalhead flutter demişken üvey evlat moduna almışlar gibi : https://youtu.be/NFpEZTpeHd8?t=3314 kmp ana güvertemiz demişler
@ozturka izlemiştim bunu, nedense Xamarin aklıma geldi. Boyle daldan dala atlamalarından nefret ediyorum. MS te zaten artık sadece AI anlatıyor, bu saatten sonra care SwiftUI ve Rust 😛