Windows u key olarak market sitelerinden alsam bir problem olur mu freedos lu PC için? Yani bu şekilde aktive edilmiş bir windows kullanmak problem mi. bir sitede link buldum ancak format atarsanız windows unuz gider yazıyor, kalıcı yok mudur? bir de zombi pc yaratmayalım
Herkese selamlar...
HDMI üzerinden TV'ye görüntü alamama sorunum iyice saçma bi yere gitmeye başladı. HDMI kablosu takılıyken BİOS'a girince DP üzerinden bağlı olan monitöre de görüntü gelmiyo
Not= Normalde monitör görüntü veriyo ama BİOS'a girince ne TV nede monitör görüntü vermiyo
#TeknoYardım
Zirve bu, bakalım geçen olacak mı 😀
#missioncenter #Linux #Process #GörevYöneticisi
https://gitlab.com/mission-center-devs/mission-center
Linux için başka bir görev yöneticisi yayımlandı güzel duruyor.
Yeni linux kullanıcıları yabancılık çekmez 😛
mission-center
Bugün 18:00 de kızların yarı final maçı var. Kaçırmayın.
selamlar , daha onceden paylasilmisti akilli saatlerin sensorlerinin dogrulugunu vs karsilastiran bir kanal vardi yabanci. Biraz geçmişe donuk baktim fakat bulamadim kanalin adini hatirlayan bilen var mi acaba ?
Excele böyle bir şey gelmiş. Dataverse nedir?
Asus Phoenix RTX 3060 V2 PH-RTX3060-12G-V2 192 Bit GDDR6 12 GB Ekran Kartı
7.000TL
Alan gelir, bakar, test eder, elden teslim edebilirim. Yer: Kocaeli.
#Satılık #RTX3060
Amiga'nın ülkemizde de en çok bilinen versiyonu olan A500, yeniden yapıldı. Orijinal Amiga 500'ün küçük versiyonu A500 Mini, hem görsel olarak aslına uygun tasarlanmış hem de Amiga'nın bilinen oyunları ile yüklü gelmiş. Elbette hepsi bu kadar değil. Ürünün Türkiye'deki ilk incelemesini Levent Pekcan yaptı.
w10'mu w11'mi ?
w11
valla 4-5 sene önce aldığım windows 10'u 3. farklı bilgisayara yükledim 🙂 ama bu benim şansım sanırım.
Office de aldım yeni 3. office bu onlar da çalışıyor sadece telefon aktivasyonu gerekiyor biraz üzüyor ama 170 tlye geliyor office 2019
saglam lisans yazıp googleda bulabilirsiniz
office i 365 kullanıyorum malum, ona valla parayı basıyorum 600-700tl amazondan alıyorum zira onedirve teams vs aktif olarak kullanıyorum ve kendi hesabım üzerinden. o yüzden güvenemiyorum o keylere office olarak. emin de değişim tabi belki düzgündür
@acpcore benim aldığım offline sürüm 2019 yani başkası size kullanıcı yaratmıyor direk indirip key girip devam ediyorsunuz
7-8 sene önce 5 liraya bi win10 key i almıştım hala çalışıyor, 3 farklı anakartta ve 1 laptopta kullandım. onun haricinde defalarca format attım.
aynı key i başka pc lerde kullanabiliyorsunuz yani bir sıkıntı olmuyor benim anladığım, iyiymiş 🙂
bende öyle yapıyordum ama @ganiemre nin yöntemini deneyeceğim şimdi. Zira çok farklı fiyatlandırmalar var. hangisi oem hangisi key vs. anlamadım açıkcası. normal bir windows kurmak istiyorum aslında.