Geliştiriciler buluşuyor GDG DevFest 2014 İstanbul
Önümüzdeki ay düzenlenecek ve TeknoSeyir'in de medya sponsorları arasında bulunduğu DevFest 2014'ü organizatörlerden Tahsin Dane ile konuşuyoruz.
Etkinlik tarihi 6 Aralık
Gerekli linkler
Kayıt için
http://www.eventbrite.com/e/devfest14-istanbul-registration-13381003943?aff=es2&rank=1
Bu aralar enteresan vidyolar geliyor.
Kristal Piksel'den sonra izlenilesi bir video daha.
somut bir incelemeye hasretiz. @leventp ye de hasretiz... 🙁
Levent Abi özledik...
Teknoseyir bir zamanlar sponsor ararken şimdi sponsor oluyor.Güzel gelişmeler bunlar 🙂
Teknoseyir'in piyasaya kendini daha fazla açması mutluluk verici. Farklı incelemeler görmek çok güzel. Böyle bir etkinliği bilmiyordum, biraz araştıracağım.
Elinize Sağlık
Kod telefondan daha değerlidir 🙂 zira metale can verir ...
geçen seneki devfest mükemmeldi, çakışmalar biraz fazlaydı, salonlarda havasız şekilde yerde oturduk ama çok başarılı sunumlar izledik. bu sene fiziksel olarak gidemeyeceğim youtube sayfasından takip edeceğim. devfest tshirt'ümü hala giyiyorum. keşke bu senede bir tane alabilseydim 😀
Yorum icin cok tesekkurler. Gecen sene biz de bu kadar yogunluk beklemiyorduk. Salonlar gercekten yogundu. Konusmaci arkadasin kucuk salondan cikamadigini hala anlatiyoruz. Bu sene cok daha iyi olacak. Salonlarimiz genis. Keske gelebilseydin.
@gamsizm abi her sey guzelde sen videoda telefon tutmazdin elinde Z2 e oyle sarilmissinki ozendim bende 1520 mi satib z2 e donmek istedim 🙂
Şarjı bitmiş tabletin 🙂
konuk olan adam çok ıııı lıyor...
1. dk dan sonra kapatıp izlemeyi bıraktım..
her kesin kendi konusmasi var
gayet güzel bir güncel olmuş bu tür etkinlik haber, videolarının devamını bekliyoruz. Etkinliğin kayıt edilmesi gerçekten güzel eminim giden kişilerin 4-5 katı isteyip imkanbulamıyordur.
😀 ben ve arkaadşlarım çoktan kayır olduk. yarışmacı olarak oradayız
etkinlik iyi güzel de, niye bu kadar aynen diyoruz olura olmaza bu ara(sadece videodaki arkadaş için söylemiyorum bu ara hepimizin hastalığı) ve artık donanım videosu istiyoruz, bu etkinliklere yer vermeniz çok hoş ancak diğer taraf biraz fazla boşlandı gibi...
Aynen haklisin 🙂 Video cekerken ben de farkettim ama insan engel olamiyor. Kamera karsisina cikmak zor.
oculus için uğramayı düşünüyorum
Hayata dair hersey icin TeknoSeyir...
Güzel dişe dokunur bir video. Son 1-2 yılda İstanbul'da bile olsa epey etkinlik çalıştay düzenlenir oldu. Bunun yansıması elbetteki olacaktır. Node.js desen etkinlik var AWS desen var.
Eskiden bir Linux günü olurdu da vay ne oluyoruz derdik 🙂 TS'ye rating kaygısı gütmeden bunları yayınladığı için tekrar tebrik etmeli. Telefon şu bu incelemesi yerine bu tarz içeriğe de yer verilsin.
Bize yarın demode olacak telefon değil ona kod yazacak adam gerekiyor.
Kartvizit olayı gerçekten önemli. Sektörde gittiğim ilk fuar sonrası ilk işim kartvizit sahibi olmaktı.
Demin Cevizlibağ 'da gözünde Google Glass 'i ile Said Tahsin Dane 'yi gören bir amcadan alıntılıyorum:
"Gözündeki neydi onun, makine yaptılar gençliği makine, kulaklarında bisey ellerinde bisey şimdi de gözlerine sokuyorlar bulduklarını ..."
:)) YTU Teknopark'ta da degisik tepkiler aliyorum Google Glass ile ilgili.
Selamlar, etkinlikle donanim sunumu olacak. Bir de Android ROM gelistirme workshop u dusunuyorduk ama yetismeyecek gibi duruyor.
Merhabalar, etkinlik icin cok ugrasiyoruz. Ozellikle yabanci konusmacilarimizin cok iyi oldugunu dusunuyorum. Mobil uygulamalarda Turkiye'de en buyuk eksik kullanici deneyimi. Mobil UX isini cok sallayan yok. Isinde iyi ve onde 2 tane UX Designer geliyor bu sene.
Videoyu sabahın yedisinde çekmeseydiniz keşke @gamsizm, arkadaş tam uykusunu alamamış! Ya da konuşma stiline, rahatlığına bakılırsa, yakında google a üst düzey bir yönetici olarak işi hazır bir şahsiyet sanırsam O_o
neyseki bizim @gamsizm sabır küpüdür, takmaz öyle şeyleri, videsunu çeker adam gibi.
İlla çektin diye yayınlayacak değilsin... Şu videoyu yayına koymak artık biz buyuz demektir. Göz göre göre yere çakılıyor teknoseyir. İsterse ayda 10 milyar izlense de bu böyle. Eski nitelik, tad hiç kalmadı... Yazık oldu kısaca...
TS şu sosyal olaya geçtikden sonra içeriğin ve sitenin kalitesi iyice düştü. Artık TS bana eski tadı vermiyor, zaten düşüşteydi hele şu aralar iyice düşüşe geçti. Mesele güzel bir inceleme yapmak da değil, eskiden bir tozlu raflar, sektör, gündem, rehber bölümleri filan olurdu maksat iki güzel muhabbet olsun. Zaten biz ts'yi incelmeleri için değil, muhabbeti, hoş sohbeti için takip ediyorduk ondan da eser kalmadı.
Şöyle şu yorumlara bakıyorumda. TSnin işi zor valla, bu insanlarla uğraşılmaz. Birisi konuk kişiye laf atmış, birisi nerde benim donanımım demiş, ötekisi hani bana demiş 😀 Konuk zaten yıllarını kamera karşısında geçirmişde laf söylüyosunuz. Gayet güzeldi video, @tasomaniac teşekür ederiz. Böyle videoların devamını dilerim.
Yazılımdan anlamayı açıkcası isterdim. Videoyu izleyince heveslendim bile ama gerçekçi olmak lazım yazılım dünyasına binlerce kilometre uzaktayım.
Hukuk iyidir boşver 🙂
sanirsin ay boyle workshop oluyor ulkede;
ordaki hap bilgiler sayfalarca okuyacaginiz bilgiden daha kiymetli , herseyi gectim kac defa boyle networking sansiniz olurki
@gamsizm Abime Z2 nasil yakisiyor be
şu google glass videosu gelsin artık her gün bakıyorum gelmiş mi diye
6
atmayin la su adami dadanacak burayada sonra mahkemelerde hocam özür dilerim hocam diye aglicaz
@tasomaniac Etkinliğe gelirken yanımızda dizüstü bilgisayar filan getirelim mi? Yararı olur mu? Hatta "workshop"ta deneme yapabilmek için önceden kurmamızı tavsiye ettiğiniz bir şeyler var mı?
Workshop larla ilgili bilgi duyurularda yer alacak. Buyuk ihtimal son hafta iyice kesinlesmis olacak. Bu konu ile ilgili duyurulari takip etmeniz iyi olacaktir.
Tamamdır, teşekkür ederim.