Akşam buralarda olmanızı tavsiye ederim 🙂
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Haydaaa Plus geliyor 😀 (Görsel espri amaçlıdır aman yanlış anlamayın.)
@brave Murat Abi'ye shut up yazan görseli koymak istemedim o yüzden yazısız olanı koydum 😀
Ryzen coming
plus coming bence
@frt Plus olsa daha büyük bi gaz verilirdi diye düşündüm 😀
@protego o gazı 4 sene önce verdiler zaten 😀
supriz yapıp canlı yayın gelıyormus :d pre lere ozel canlı yayn .olucak :d
Şikayet edin bence 🙂
Başka randevum var,kusura bakmayın 😀😂🤣
kredi kartları hazır mı bekleyelim yoksa sadece erzak depolasak yeterli olur mu?
@gamsizm abi bunu söylesen anlayacağız çok güzel soru bence ufak bir ipucu bekliyoruz. Erzak mı? Kredi Kartı mı? 😀
Duble 🙂
@gamsizm o zaman hem Plus anlatılacak bir video olacak hem de Plus’a geçiş olacak.
Umarım kafanızdaki olur abi 🙂
@gamsizm Hem Plus hem ryzen mi yoksa 😮 Bu kadar hype oldu umarım tık tuzağı değildir 😛
@protego plus üyeliği anlatan uzun bir video da olabilir 🙂
@protego ha bir de yeni anahtarlık-bardak da gelebilir
@frt Aaa gündemi unuttuk 😀
@gamsizm Ettik bekliyoruz 😀
burası hep bizde :))
@gamsizm Canon 200d mi Sony A6000 mi?
Ya evde yoksann.
Biz senden daha çok takılıyoruz abi burada. Gönder gelsin. 😀
Beklemedeyiz. 🙂
40 yılın başında sosyal olayım dışarı çıkayım dedim. Murat abi saat kaç gibi bir tiyo verin bari mobilden takip edeyim
11den önce hareket olmaz
@gamsizm abi cok teşekkür ederim , cevap vermeseydin elinde sürekli telefon a bakarak gezen insanlara dönecektim 😉
Gündem olacak mı?
🤣
Lütfen üyelik ücretlerini de hazırlayın. Kuru kuru burada olmayın falan. 😀
https://teknoseyir.com/abonelik
https://teknoseyir.com/magaza/teknoseyir-abonelik
Çok ayıp
@asafduru Kayıt altına alalım. Resmi farklı kaydedin 😎
@pauselife Bu daha da ayıp 😁
Sayın @gamsizm benim (1.) üyelik teklifimi hatırlamama gerek var mı ?
Ryzen 5 2600X olabilir
Plus üyelerine gaming inceleme olmayanlara inceleme varmış 😀
Hadi bakalım burdayız
Ryzen incelemesi
bekliyoruz bakalım
Hayırlı olsun şimdiden,inşAllah sektöre yeni bir soluk ve anlayış gelir,bazı şeyler oturur ve herkes hakettiğini alır.
Akşamı geçmiş, gece olmuş 🙂
Gece oldu.
her zamanki saatte 23:00 civarı olacakmış
Gözlerimi açık zor tutuyorum. Çok fena uykum geldi. Biraz acele lütfen. Anahtarlık değilse yarın baksaydık.
zaman geçmiyor
https://teknoseyir.com/durum/859715