Bu Starbucks nedir arkadaşlar böyle ya... Aslında kahvecinin bir suçu yok sorun insanlarda. Pek gitmem, oralara giden bir arkadaş dost çevrem de yoktur zaten. Kardeşim çok istedi, hadi gidelim dedik, 2. gidişim. Zaten kasada kaşla göz arasında fazladan 2,5-3 TL'yi bi güzel giydirdiler, aldık kahveleri oturduk. Kahvesini alan daha masaya oturmadan fotoğrafını çekiyor kahvenin iyi mi... Kızın biri pipetli kahveyle selfie yaparken az kalsın düşüyordu. Kadının biri altın gününde komşusu yapsa yüzüne bakmayacağı bir çikolatalı tatlıya 15-20 TL vermiş olmanın sarhoşluğuyla mıdır nedir tatlıyı masaya koyar koymaz 70 tane fotoğraf çekti. Daha böyle bir sürü kişi vardı. Bir an kendimi kötü hissettim kahvenin resmini çekmek yerine onu içiyorum diye çünkü herkes fotoğraf çekiyor ben mal mal kahveyi içiyordum. Soğuyordu çünkü! 😀 Artık olay öyle bir hale gelmiş ki, daha bir yudum almadan fotoğraf çekmek gelenek olmuş orada... Kahveyi beğendik, içip bitirince kalkıp eve geldik.

Bu ne ya?

#akış #konudışı

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • violetcarson @violetcarson

    Belki gidilen yer ve şehirle alakalıdır ben izmir karşıyakada ki starbucksa sık sık giderim hiç öyle bir manzara görmedim genelde 2-3 tane laptop ile gelen çalışan takılan olur gerisi sohbet muhabbet bir kerede 2 sevgiliyi gora izlerken görmüştüm 😀

  • Burak @burakk

    kahveni iç ve devam et 🙂 kahven güzel miydi, memnun kaldın mı orası önemli boşver milleti 😀

  • Joe @joe

    Hic anlamadim, anlamam da o kafayi...

  • Furkan Dağdelen @madinina

    Şu sıralar edebiyat dergilerine sardılar çok anlıyorlarmış gibi 😀

  • Nuri Karakaş (Argo Navis) @nkarakas

    Yaş oldu 28 daha bir kere bile girmedim Starbucks'a. Çok şey mi kaybediyorum? 😀

    • ggzmkst1 @ggzmkst1

      @tekir kahveyi hazırlayan çocuk da özentiydi ki. "two karamel machiato" dedi, deli midir nedir two ne ya, 2 tane kahve işte ben Türk'üm o da Türk, ikimiz de aynı dili konuşuyoruz ama two-three bilmem ne demeye ne gerek var 😀 turist olsam neyse

  • Ömer Özgür @omc43

    Bırak ne halleri varsa görsünler.

  • Furkan Emir @furkanemir

    Hiç gitmedim ve kitlesi yüzünden sevmediğim şeylerden bir tanesi de starbucks, sonradan görme olunca öyle oluyor insanlar işte

  • Ali Pektaş @alipektas

    Benim bi' arkadaşım oraya tiyatro sahnesi diyordu, oranın kahvesini eline alıp da tribe grimeyen(müdavimi olanları kastediyorum) yoktur zaten 🙂 Çoğunun derdi sosyal statü yarışı için parkur amaçlı kullanmak orayı.

  • Fırat Duran @firat_duran

    Kadın milleti işte 😁 fotoğraf çekerken şekilden şekle de giren değil mi 😁

  • 3dfx @3dfx

    Semtle alakali, galleriada oglen saatlerinde gidiyordum/, isinde gucunde insanlar geliyor muhabbet edip calisip gidiyor. 30 tane selfie ceken birinide gormedim daha. Ha birakinda cekende ceksin, telefonu sat, sosyal medyayi pompala, canli yayini pompala sonra millet selfie cekiyor onu cekiyor bunu cekiyor.

  • Centurion @burakdogn

    Ben kahvesi için gidiyorum okul zamanı laptopla orada çalışıyordum evde durmaktan iyi di.

  • Hamit Ali @ricocaballero

    Ben şahsen starbucks müdavinlerindenim. Ben kahvesinin tadı hoşuma gittiği için gidiyorm. Genelde ya sade filtre ya da sütlü filtre kahve alıyorum. Hatta evde frenchpress ile yapıyorum. Kahvesini de starbucksdan çektirip alıyorum. Bana göre en lezzetli çekirdekler onlarda. Tamam fiyata çok diyen olabilir bugün 3 kişi içtik frappichinolar falan toplam 22 tl ödedik. 3 kişi için bence normal. Tabi herkes farklı düşünebilir.

  • Akif Sever @pauselife

    "Zaten kasada kaşla göz arasında fazladan 2,5-3 TL’yi bi güzel soktular cebime" kısmını anlamadım.

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    erkek de vardı ama erkeğin tikisi daha fena ya. kahvesi hoş gerçekten.

  • Daviance @daviance

    insanlar bomboş, herkes biribirini taklit ederek bu hale geldi ,insanlar neyi amaç edinirse onu yapar hayat böyle.

  • ciddiyetsiz @ciddiyetsiz

    Starbucks harici Gloria Jeans bulursam kahve alıyorum. Genelde de al kaç yapıyorum. Ancak geçen sigara içmek için oturdum biraz. Bir tane kız benim orada bulunduğum süre boyunca 5 masa değiştirdi ve hepsinde selfie çekti. Yanımızdaki kızların da yudum aldığını görmedim. Hakikaten garip durumlar...

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun Orçun bence sen kızlara dikkat et bi tane bile normali bulmuyor seni 😀 ya bu kadraja girme olayına ben de sinir oluyorum. geçen gün adamın biri tramvayda selfie çekildi, tramvayda. kadraja beni de aldı, döndüm ters ters baktım... hem kendini hem tramvayı hem de beni çekti beyinsiz midir nedir? aklıma hep LP'nin bi durumu gelir, başka bi teknoloji editörü vlog mu ne çekiyormuş havaalanında, kadraja LP girmiş o esnada da esniyomuş 😀 video herkes LP'nin esneyişine takmıştı 😀 o da tepki göstermişti kardeşim zaten yorgunum esniyorum beni de çekiyorsun diye... ne gülmüştüm ya. 🙂

  • Yapay Zeka @yapay-zeka

    "Geziyorum ben, içiyorum, sosyalim, bugün de evde değilim, dışarı çıktım" algisini sanki marifetmiş, dünyanın geri kalanı sadece evde oturuyormuş gibi hava yapan insan motifidir. Ben perspektif oluşturanları da gördüm. Kahveleri evirdiler çevirdiler, bir ileri iki geri aldılar derken içtikleri şey sadece çöp olmuştu. Siz normal olanı yapıyorsunuz. Sizler tall yerine küçük boy olsun diyen insanlardansınız, samimisiniz, bizdensiniz.

  • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

    + böyle şeyler düşünen bir tek ben miyim acaba diye endişelenmekte cabası;) (şükür ki değilmişim) belki geçer bu duygular ben daha 2 kere gittim 😀

  • Mr.Bell @mr-bell

    Herkes mutlu,herkesin keyfi yerinde,smilelar,kahveler,snapler havada uçuşuyor,sohbet muhabbet yok,dedikodudan ve falan kimle ne yapmıştan haber ver sen.

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun arkayı bulanık yapan fotoğrafları ben çok seviyorum ama o özellik yeni yeni konmaya başlandı o da üst seviye telefonlara 🙂 genelde arka kameraya koyuyorlar ve video çekerken kullanılabiliyor mu bilmiyorum. neyse zaten bu sitedeki herkes biliyor ne demeye çalıştığımı 😀 kızın tek sıkıntısı selfie olayıysa görmezden geliver sen de, kimse kusursuz değil sonuçta. popoya tekme sallamayı şaka, fatura ödetmeyi kar sananlardan iyidir? 😀

  • Salih Aktaş @cesurokcu

    Oralara gitmediğim için hiç öyle bir derdim yok 😀

  • Ufkabakan @ufkabakan

    Starbucks candır!

    Bana Türkiye'de 320mg kafeini 200 kcal altında, hızlıca temin edebileceğim başka bir yer söyle?

    Şubesi AVM de, cadde üstünde, en lüks plazada, hava alanında dahi olsa saatlerce oturduğunda kimsenin seni taciz etmediği (xxx daha alır mısınız vs. tarzı sorular) bir yer söyle?

    Beğenmediğin, yanlış hazırlandığını düşündüğün kahvenin yenisini, hemen gözünün önünde tekrar senin isteğin doğrultusunda hazırlayıp ücretsiz veren bir yer söyle?

    Havalanında dış hatlarda, McDonald's gibi fiyatları 2x-2,5x değilde 1.5x tutabilen bir yer söyle?

    Dip not: Reddit, ek$i, Teknoseyir saymazsak Sosyal Medya sitelerini kullanmıyorum (3 Yıldır Facebook'a doğru düzgün girmiyorum, son paylaşımım 2015'den, twitter instagram snapchat hesabım ise hiç olmadı)

    • Veysel @spectrum

      Abi sen nerdesin ya 🙂

      Starbucks : Gidip saatlerce çalışırım, arada kahvemi içerim; gider hızlıca kahvemi alırım vs. haricinde kahvesinin güzelliği ile anılacak bir yer değil, onu söyleyelim.

      Mc Donalds hamburgerde ne ise, Starbucks da kahvede o.

      20-30 sene önce de Mc Donalds, Pizza Hut vs Türkiye'de böyle "kalbur üstü" yer olarak düşünülüyordu.

    • Ufkabakan @ufkabakan

      @spectrum Yılın 4-5 ayı Türkiyede, kalanında Makedonya başta olmak üzere Slav ülkelerindeyim 🙂 Ukrayna/Odessa dan yeni döndüm, şuan Eskişehirdeyim, haftaya Skopje muhtemelen.

    • ggzmkst1 @ggzmkst1

      Ben Starbucks'a ne demişim sen de bana onu söyle? Benim lafım mekana değil mekana gelen tiplere. Aslında markanın nasıl suistimal edildiğine. Neden bazıları okuduğu şeyleri dünyanın bambaşka bir tarafından anlıyor biri de bana bunu söylesin. Benim bahsettiğim tipleri görmek için sosyal medyaya girmeye gerek yoktu, kafamı çevirsem görüyordum. Hepsini olmasa da çoğu şubesini böyleleri istila etti, düzgün okumak zor olmasa gerek.

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun ben de o boyda sayılırım, boyu bugüne kadar hiç sorun etmedim ama bazıları oh ne güzel ben daha uzunum daha uzunum moduna girince ben de acaba sorun etmeli miyim diye düşünüyordum 🙂 sen şimdi güzel 157 deyince iyi bari dedim 😀 hislerin zamanla oturur diye düşünüyorum ya sonuçta o iç kıpırdaması da bir süre sonra geçiyor. kaliteye bakmak lazım yani zaman içinde hisleriniz güçlenir diye düşünüyorum güçlenmezse bakarsınız duruma göre ama hemen kesip atma. o sana karşı nasıl?

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun boy meselesini ben hep kısa olduğum için sorun etmedim, sorun edenleri de pek anlamama olayımın nedeni buymuş demek ki. sen söyleyince anlar gibi oldum çünkü, onlar da kadın olarak topuklu falan giymek istiyorlar çünkü çok şık duruyor, güzel bir kıyafetin altına topuklu, en sevmeyen kadına bile zaman zaman hoş gelir. aileyle tanışma işini çok erken yapmışsın ama için öyle rahat edecekse birşey diyemem tabi. ben pek sevmiyorum öyle hemen anneyi vs. işin içine katınca bir anda ama herkesin aile yapısı farklı işte. 🙂 bak biz Türkler ilişkilerdeki ilgi olayını bence çok yanlış anlıyoruz. uzmanlar bile bu anne gibi davranma olayını onaylamıyor. belki kendisi bile farkında değil öyle davrandığının ama Türk toplumu işte, kadın hizmet eder çay yapar yemek pişirir vs bunları çok ufak yaşlardan empoze ettiği için kızlara, onlar da böyle oluyorlar 🙂 bunu ayarlayamıyorlar. sen evlen ama bence bu kızla 🙂

  • Daviance @daviance

    Demek o zaman iphone olsaydı ceketi çıkarıp telefonu avuçlarlardı 😀

  • Hasan Kusdil @hasan-kusdil

    asla gitmem, saçma sapan yerler, insanları ne hale getirdiler , anlamak mümkün değil.

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun İnsan evliliğin saçma sapan yanlarını düşününce soğuyor özellikle maddi yükü. Parası olana güzel valla hayat... Evlilik büyük cesaret işi ya kuzenim evleniyor, kız daha 22 yasında, polisle evleniyor ve doğuya gidiyor, İzmir'den. Benim ağzım açık kalıyor arkadaş, evleniyorsun da sadece kocanla/karınla evlenmiyorsun ki. Bunun bi yığın ailevi derdi masrafı var. Zaten ilişkilerin ilk zamanları her şey toz pembe, her şey ponçik bilmem ne, zaman geçtikçe dağılıyor onların hepsi. Hayatta bana göre değil ya bi kere senelerce aynı insanla olmak istemiyorum ben, bugüne kadar 2 sene süren ilişkim olmadı, ilişkiyi geç bir kişiye duyduğum ilgi 1 sene bile sürmedi. Ben de anlamadım ne zorum var da benim evlenmek için çoook güçlü bi sevgiye ihtiyacım var. Yoksa neden çekeyim elin adamını yer içer gezeriz yani

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun valla ben kuzenimle samimi değilim ama duyduğum kadarıyla çocukla eskiden beri sevgiliymiş ve sanırım oğlanın polis olması onların tanışmasından sonra olan birşey. E şimdi seven insan meslek yüzünden sevdiğini bırakmalı mı? Bence hayır ama zor meslek. Aşkından ölüp bitmiyorsan gerek yok ama belki de öyledir. Kız da hemşirelik mezunu işte bilmiyorum gittikleri yerde çalışır herhalde yeni mezun. Evlilik konusunda o yaslanma olayı çok doğru ama toplum baskısının çok rolü var. Ben 2 senedir falan akrabalarla olan iletişimimi kestim mesela mümkün mertebe az görüşüyorum. Çünkü abuk sabun şeyler soruyorlar ee okul bitti iş? Evlilik? Deyiveriyorlar hemen insanın babasının yanında. 😀 ben 24 yaşındayım yakında 25 olucam ama hiç olmak istemiyorum, keşke daha küçük olsam. Sorumluluklar olmasa daha mutlu olurum 🙂 daha geçen gün, babama kuzenim 22 yasında evlilik için erken falan dedim, 26-27'sinde mi evlensin o da iyi değil dedi. Halbuki 27 yaş kadın için gayet ideal ama eski nesil bunu anlamıyor. Okuldan mezun ol, işe gir paranı kazan, bişeyleri yoluna koy, kenara biraz para koy, kendine güvenin olsun derken zaten 27 gibi bir yaşa geliyorsun.22 yasında daha kendi parasnı kazanamadan evlenmek marifet değil ki. Ama kadının gözü açılsın istemiyorlar özellikle eski nesil. E benim hayatımda kimsenin söz hakkı yok ama garip geliyor bu onlara. Kocam olacak insanla her gece aynı yatağa yatacak olan, aynı evde yaşayacak olan bensem başkalarının söz hakkının olması çok komik değil mi?

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun haha yok yatak derken lafın gelişi yani, karı koca ilişkisinden, evliliğe dair her şeyden, birlikte aynı hayatı paylaşmaktan, geçinmekten, tutkudan sevgiden falan bahsediyorum, bunları kastediyorum yani 😀 evleneceğim kişinin iyisine kötüsüne ben katlanacağım, bütün sıkıntısıyla ben uğraşacağım yani, herkes kapısını kapatacak ben kalacağım onunla, bundan kime ne diyorum anlatmak istediğim şey bu yani genel olarak. yoksa aynı evin içinde ister çin yatağı al yat ister kanepede yat ister amuda kalk 🙂 sen yolunu bulmuşsun, bulun evleneyim diyerek ama bu durum kadınlar için öyle değil. mesela sen hadi bul evleneyim dediğin zaman annenin gelin hanımda bakacağı bi yığın kriter var, ailesi nasıl, ev işleriyle arası nasıl, evini ve seni idare edebilir mi edemez mi vs vs bir sürü şey var, çok ince eleyip sık dokuması lazım oğluna uygun kız bulabilmek için. geleneksel yapıdan bahsediyorum. ama ben desem hadi bulun evleneyim diye, ben kadın olduğum için işi gücü düzgün, evi arabası olan bir sürü erkek bulup getirirler. gelinde aranan şeyle damatta aranan şey farklı geleneksel ailelerde. para para para, nefret ediyorum her şeyin paraya indirgenmesinden. parası varsa tamamdır, her şey hallolur kafasında millet, kendi babam bile. neymiş kuzenimin nişanlısı polismiş, bilmem kaç bin TL maaşı varmış gül gibi geçinir giderler, arabası da var evi de var, bi tane daha alırlar diyor babam. kimse bu damat için "çapkın mı, evine bakar mı, iyi baba olur mu, kibar mı, ailesine çok mu düşkün, döver mi söver mi, kadına değer verir mi, kıskanç mı, karısına yardımcı olur mu" demiyor, kimse bunu aramıyor Orçun? varsa yoksa para. işi düzgün mü, parası var mı, aylık geliri ne kadar... toplum falsolarına rağmen hep erkeği haklı buluyor. maddiyatı iyiyse tamam onların gözünde. işte birileri maddiyat konusu yapınca ben de kendimi satılmak üzere mağazada bekleyen elektrik süpürgesi gibi hissediyorum, neyim ya ben diyorum, para varsa kır dizini otur di mi? yeni nesil böyle değil ama eski nesil böyle. yeni nesil çok akıllı, tanımadan etmeden dalmak istemiyor, dalsa bile boşanırım, ayrılırım ne olacak yaa 🙂 diyor. valla susup eziyet çekmekten iyidir yani boşanmak, birçoğu okuyor zaten iyisiyle kötüsüyle iş güç sahibi. asgari ücret alsa da olur kendilerine güveni var şimdikilerin, kimseyi çekmiyor. boyun eğmiyor akıllı olanları. ben para biriktiriyorum ufak ufak, 2 sene içinde falan ya bi araba alıcam ya da ayrı eve çıkıcam, ikisinden birini yapıcam. ayrı evi çok istiyorum ama bi yandan tek başıma yapabilir miyim, evde kimse olmayacak, kendimi çok mu yalnız hissederim, başıma bişey gelirse kimse olmayacak yanımda falan diye düşünüyorum. arabayı çok istiyorum ama bakalım, istiyorum ama beklese de olur gerçi çocukluk hayalim o benim. hiç evleneyim edeyim kafasında değilim yani.

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun ayrıca bu toplumun bana öğrettiği en önemli şeylerden biri, insanlar karşısında kötü bir durumda bile dik duracaksın. dik durursan kimse sana laf edemiyor. diyelim ki işsizsin, iş arıyorsun, iş hemen bulunmuyor çok zor bir süreç. özellikle akrabalar karşısında iş konusu açıldığı zaman asla ama asla işsizim, iş arıyorum ama bulamıyorum, yok bilmem ne demeyeceksin. şu an çalışmıyorum çünkü kpss'ye hazırlanıyorum, banka sınavlarına hazırlanıyorum, ales'e hazırlanıyorum öte yandan özel sektörde hoşuma giden ilanlara da başvuruyorum, kısmet? 🙂 deyip geçeceksin. zor durumda kaldın mı yapıştır kpss'yi, at suçu devlete geç 🙂 puanım yüksek ama alım yapmıyorlar, atama yapılmıyor, sorun kadrolarda deyip geçeceksin. asla karşındaki insana "sorun bende, işsizim çünkü beni kimse istemiyor, çok vasıfsızım" imajı vermeyeceksin. bu işsiz vatandaşımıza abuk sabuk işler önerenler olabilir git markette çalış falan gibi. benim hedefim büyük, ben x kurumda uzman yardımcısı olmak için gün sayıyorum ya da bilmem hangi firmadan yanıt bekliyorum, sınav açmasını bekliyorum vs. diyeceksin. konu, komşu, akraba kovucu cevaplar bunlardır, taktik budur. ezik durursan bu da okudu ama bi halt olamadı, ev kızı oldu bari kocaya gitsin moduna giriyorlar 😀 bu yazıyı gören işsiz ve genç bütün arkadaşlara tavsiyem budur, dik durun zaten siz iş arıyorum dediğiniz zaman size direkt olarak kpss'ye gir diyecekler 😀

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun kedi köpek, kedi ya da köpek mutlaka alınacak zaten 🙂 di mi ya ayrı ev olsun en güzeli. şimdi ben ehliyeti yeni aldım ya bi heves bi heves, sorma 🙂 ama araba alsam biliyorum ki bu kez annemler devamlı bizi şuraya götür buraya götür diyecek. valla yolda görüyorum böyle yavruşları, masum masum bakıyorlar, eve tutup getirmek istiyorum ama biliyorsun bizimkiler pek istemiyor, kimseyle de kavga etmek huzursuzluk yaşamak istemediğim için neyse ben bunları analarından ayırmayayım diye avutuyorum kendimi. kedi işinde de ileride önünü alamazsam diye korkuyorum ya, ya böyle 10 tane falan olursa? bana fazla geliyor 2 tane falan tamam da 10 kediye nasıl bakarım 😀 kedi demişken dur sana sorayım; şimdi bizim sokak kedileri birer birer doğum yaptı. doğum yapan anne kediler ortalıkta geziniyor ama yavruları hiç görmedim. nerde olabilir bu yavrular? birkaç kuytu köşeye baktım ama bulamadım. ne yaptı acaba bu hayvanlar yedi mi yuttu mu bu yavruları ne oldu? 😀

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    @orcun ben geçen gün buca'daki kedilere tekrar gittim, akşam saatiydi. sana resmini gösterdiğim yavruş yoktu birileri sahiplendi herhalde. ama başka yavrular vardı, görünüşte insanlar besliyor ama çevre meğer çok fenaymış. orada bu kedileri besleyen bi kızla konuştum, öğrenciymiş kendi imkanlarıyla besliyormuş arkadaşlarıyla birlikte, hatta 40-50 kediyi kısırlaştırmışlar ama oradaki esnaf falan rahatsızmış kedilerden. sürekli su döküp rahatsız ediyorlarmış, bunların yuva gibi birşeyi vardı böyle köpük malzemeden, onları bozup atmışlar. gecenin bi yarısı bi kediyi daha sonra da bi köpeği kesip atmışlar. mamalarını alıp çöpe döken bile varmış... çok üzüldüm hallerine. zaten ben birini sevmek için yanaşıyorum hepsi geliyor kendilerini sevdirmek için 🙂 bi yavruyu seviyordum bi baksam 4-5 aylık başka bi kedi birden kucağıma çıkıverdi neymiiiş onu da sevecekmişim 🙂 kerataya bak 🙂 sonra diğerlerini de sevdim yazık ya çok tatlı olanları da var içlerinde ama hepsi genelde zayıf. o çamur yüzünden zaten çok kirli hayvanlar. valla benim bildiğim kimsenin yaptığı işe laf söylenmez ama hani şu "okudu etti yapa yapa bu işi yapıyor" deyip de hor görenler var ya o canımı sıkıyor. ha bana göre herkes kendi ayarındaki işleri yapmalı yani örneğin bi market kasiyer arıyor, lise ve üniversite mezunu girebilir bu işe diyor. bence üniversite mezunu insan çok mecbur değilse o işe girmemeli çünkü lise mezunu insanın kısmetini kapatmasın. lise mezunu insan hele ki kadınsa başka ne iş yapacak o yüzden ben kimsenin önünü tıkamayayım diye paraya ihtiyacım olduğu dönemde bile internetten falan çalıştım, daha az kazandım ama kimseye engel olmak istemedim. bakıyorsun şimdi genç, küçük çocuğu var, lise mezunu imkanı olmamış okuyamamış falan ya da açıktan devam ediyor, onun ihtiyacı varsa onun olsun diyorum ben nasıl olsa bulurum, lisans mezunu alan yere giderim diyorum yani. çünkü herkes herkesin önünü kapatırsa olmaz ama insanlar da mecbur kalıyor işte. sen bayağı zorluk çekmişsin ama bugünlere şükretmek lazım, başımıza ne geleceği belli olmuyor. hayatta başımıza her şey gelebilir, bazıları bizim hatamız bazıları hatamız değil ama öyle. bana şu olmaz dememek lazım, daha beteri de olabilir. pamuk ipliğine bağlı her şey, bak araba diye herkes delirir ama bi araba alırım, bi anlık bişey olur birine çarparım, ölür falan bi bakmışım hapisteyim. kim çarpmak ister? hiç kimse ama olmaz diye birşey yok.

  • Hasan Kusdil @hasan-kusdil

    @gizemaksut , Diz üstü yaşamaktansa ayakta ölmeyi tercih ederim demekmi istiyorsun 🙂 doğrumu anlamışım 🙂 eğer öyleyse ; güzel bir düşünce tarzı 🙂