Beyler biz diğer ülkelere göre fakir değil miskiniz artık.

Arkadaşım 5 sene önce Polonya’ya gitti. Orada hsbc’de calisiyor. İlk senesinde bmw 5 xdrive almıştı onla kaza yapmış perte ayrılmış. Daha sonra bmw m2 almış zincirleme kazaya karismis pert olmuş. Sonra mustang almış otobanda Yaris yaparken 340 ile kaza yapmış araba sırt üstü 1.5 km suruklenmis motoru yemiş onu da Perte ayırmışlar.

Orada çalışanlar 5 senede bindiği arabalara bakın bizde yokuşta bayilan 1.2 palio’ya lüks gözü ile bakalım hayat var hayat var.

BeğenFavori PaylaşYorum yap