Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere Orçun hesabını sildi ve gitti.

https://teknoseyir.com/u/orcun

Birisi silinen hesabı aynen yeniden oluşturmuş. Bu hesabın bildiğiniz Orçun ile ilgisi yoktur.

Bilgilerinize sunulur.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Emir Akdemir @emir-akdemir

    aa niye gitti yine ya? ne kaçırdım?

  • Tarık KAYA (37) @tarikkaya

    Vaybe bir bir gidiyorlar. Anılarda kalıyorlar..... 🙁

  • Murat Şentürk @senturkmurat1999

    Orçun'a sordunuz mu bu hesap senin mi diye?

  • Gump @runforrest

    Genelde tekrar gelir başkası almasın gelince ona iade ederiz diye alıyorlar. Kötü nitetli olmayabilir ama tabii bilemeyiz. Zaten hemen anlaşılır derdi niyeti..

  • Alper Demirci @aademirci

    Sitenin açıklarından biri. Kullanıcı adı bu kadar kolay boşa çıkmamalı, bu kadar kolay değiştirilmemeli (avatar+isim+kullanıcı adı değiştirip farklı biri gibi takılan var).

  • qubit @qubit

    Mesajlarını silmesine üzüldüm fakat koskoca PCL, koskoca DHW artık yok iken...ana üzüldüğüm şey kendisine bu takıldığı platformlardan bir iş çıkmaması. Vay niye gitti vay niye ban yedi vs. bunlar adamın karnını gece doyuracak işler değil.

    Bu tarz üyelerin mesajlarından para kazanabilecekleri bir sistem icat edilmesi lazım. Bağış sisteminin haklı olarak çok katı kuralları olması da işi çok zorlaştırıyor.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      Çoktan icat edildi. Udemy'den tut, superpeer'a kadar. Kendi YouTube kanalı açsam kafasındaydı en son ama ordan kuruş gelmez. Asıl para bunlarda. Para çokomel sistemi direkt.

    • qubit @qubit

      @gamsizm tamir olsun başka bir konu olsun birisine internetten yardım etsem ya da kimsenin yazmadığı bir konuda uzun bir makale yazsam bunun karşılığını alabileceğim bir sistem var mı? (IBAN at hocam eft-havale yapayım demek haricinde).

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @qubit O makaleyi seslendirirsen var direkt PDF olarak herhalde satış harici olmaz. ABD'de spor sektörü PDF satışından iyi kazandı mesela. Site açıp antrenman programları sattılar ya da beslenme tavsiyeleri tarifler vs.

      Orçun gibi biri için saydığım yerler direkt.

  • Orcun @orcun

    Ya gelmeyeceğim diyorum ama olmuyor arkadaş. 😀 Yukardaki yani https://teknoseyir.com/u/orcun bu üyelik benim değil. Akşam üstü hesaba girip sildim. Sildikten sonrada birileri o arada almış. Kim almış ? niye almış ? neden almış ? hiçbir bilgim yok.

    O yüzden yani ben gibi trolleyen olabilir ? veya '' YETTİ YA BU ORÇUN İYİ BARİ SİLDİ BEN ALAM ÜYELİĞİ DE AYNISINI ALAMASIN ÇAKAL '' da demiş olabilir bilemem. 😀 Üyeliği silmeseydin dursaydı diyenler olabilir, doğru silmeyebilirdim ama olmuyor yani girip bakıyorum birileri etiketliyor soru soruyor havada kalıyor vs bana maili geliyor derken olmuyor.

    O yüzden yani silmek daha mantıklı, özelden de zaten ben rica ettim @ronniejamesdio 'a böyle böyle biri açmış akışta yaz en azından insanlar bilsin.

    Benim artık TS maceram bitti arkadaşlar. Yani artık ben yıldım. Ya ban işine vs kızdım sinirlendim ama yani bakın benim bu 2. banımdı aslında problem değil olabilir ama ya benim takıldığım mevzu yönetimin tavrıydı. '' BEĞENMEYEN ÜYE OLMASIN SİLSİN GİTSİN '' gibi gibi şeyler artık yani kaldırılacak şeyler değil. + sadece ben de değilim bu sitede yüzlerce üye gitti bu tavırlar yüzünden. Yalansa gelin abi yalan söylüyorsun deyin bana benim kadar eski üye varsa aktif takılan gelsin desin haklısın helal olsun derim. O yüzden yani artık uzatmaya gerek yok.

    İnterneti kapatmıyorum kendimi izole etmiyorum gene internete giriyorum gene yardım ediyorum o konuda hiçbir sıkıntı yok. Ama ts artık yok. Belki bilmiyorum daha böyle site gibi bir ortam olabilir, kendim açarım kendim yöneticisi olurum kafamıza göre takılırız, veya işte telegram var zaten biliyorsunuz.

    Telegram grubu için : https://t.me/+SS6LjqRDqhajJDNE

    Özelden sorucam diyenler için : https://t.me/orcun89

    Telegram bende yok abi wp yok mu diyenler için : https://wa.me/05510913866

    Ya hiçbirisi olmasın abi mail yok mu diyenler için : [email protected].

    Bana istediğiniz gibi ulaşabilirsiniz soru sorabilirsiniz tamir için vs ürün yollayabilirsiniz sorun yok onlar hala devam ediyor. Kendinize iyi bakın.

    • Halil @hcaktuna

      Sen haklısın kardeşim. Yolun açık olsun.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      Her üye buraya üye olmak için hatta sen bu üyelik için bir kere daha yaptın 🙂 bizim kuralları kabul ediyor etmiyorsa üye olamıyor ya da ne saçma şeyler deyip hiç olmuyor. Ama olmayı seçen her kişi o kurallara uyma sözünü veriyor tutmayana da yaptırımı oluyor. Bu kuralları beğenmeyen ya da katılmayan birine hayır beğeneceksin mi denir yoksa ayrılması mı söylenir. 10 yıldır beğenmeyen gitsin diyorum çünkü bu sitenin kuralları belli ve üye olanlar uyma sözü verdiler. Sözünde duramayacak olan herkesin tek seçeneği üyeliğini silip gitmesi. Başka seçenek olsa onu söylerim ama yok. Bu Orçun için de böyle dün üye olan Ali için de böyle. Bu tavrın yanlış olduğu konusunda da aynı fikirdeyim aslında atış serbest olmalı ki reyting ve reklama dönüşsün. Ama biz öyle yapmadığımız gibi siteyi artık pazarlamıyoruz bile. Gelen reklamlar yıllardır SEO ve raporlama amaçlı geliyor. Yani kendi kararımızın bedelini biz de ödüyoruz. Ama başka türlü olmaz. Onlar için DH var zaten.

    • Tai per Dog Un @alipektas

      @gamsizm Murat abi çok kısa, net, samimi bir soru sormak istiyorum:
      Bu siteyi neden devam ettiriyorsunuz? Yani temel motivasyon/dayanak ne?

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @alipektas Mecburiyet 🙂 Sonuçta 20 yıllık gelenek. LP her ne kadar girmese de ne kadar önem veriyor görüyorsunuz. Sinirleniyor belki ama asla sitesiz bir yapı düşündüğünü söylemedi, yorumsuz dedi sitesiz demedi 🙂

      Ama mantıklı bir insan olarak ne yapardın diye sorarsan çoktan kapatmıştım. YouTube kanalı olarak devam ederdi. Çünkü gelir getirmeyen ve kaynak tüketen şeyleri devam ettirmek amatörlüktür. Ek olarak tekerleği yeniden icat etmeye gerek yok. Sitelerin kitle oluşturma fonksiyonu vardı buna artık ihtiyaç kalmadı. Twitch kitlesi, YouTube kitlesi vs gayet oluyor o iş. Farkı şu, yayın yapmazsan yoksun. Site 24 saat açık.

      Hiç istemediğim halde şu an benim kişisel iletişim trafiğim bu siteden yüksek. Demek tamamen yüklensem ne olacak. Biraz da bu yüzden bir platformun olması iyi. Orada sorun deyip kaçabiliyorum.

      Kişisel olarak büyük yük bana şu an. Kadro da ufalınca iyice bana kaldı.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @alipektas Bir ilave daha yapayım dikkat edin başka platformlarda kitle toplayınca moderasyon derdiniz de olmuyor pek. Hem çok daha kolay, otomatik sistemler haricinde mod seçimleri de kolay bir ton araç var hem de çok yoldan çıkan olmadıkça moderasyon falan yok aslında. Burda sert moderasyon yapıyorum ama YouTube yorumlarında yarım saat geçirin neler var 🙂 Asıl millet bunu neden hiç konuşmuyor ona şaşıyorum resmen çifte standart var 🙂

    • Orcun @orcun

      @gamsizm Murat hocam yazacak çok şey var ama cidden mecalim kalmadı. Boşuna havanda su dövmekten farksız geliyor. Olaya bakış açılarımız benzer değil. Ben artık yani bu durumlardan ve tutumlardan çok sıkıldım. Sizde haklı olabilirsiniz ama yıllardır bunu bizlere üyelere de hissettirip aynı yükü bize yıkıyorsunuz farkında olmadan. Plus olaylarını biliyorsunuz aynı enerjiyi aynı şeyi bize de paylaşıyorsunuz. Yanlış anlamayın ben belki 1 yıldır sizi yt'dan takip bile etmiyorum. Çünkü hep para mevzusu açılıyor. Yani tamam eyvallah haklısınız da bu kadarda olmaması lazım. Sonrada insanlar sizi kendilerine yakın hissediyorlar ve bunun yüzünden de insanlar kırılıyor. Ben burada yüzlerce üyenin yitip gittiğini gördüm. Bana özelden yüzlerce insan yazıyor çiziyor konuşuyoruz vs. çok sağlam insanlar da tanıdım hala görüşüyorum hepsinde ortak sorun var. Sizde haklısınız değirmen dönmüyor iş ticarete kaymış vs ancak mevzu bahis olan şeyler çok farklı şeyler. Yani kızmayın gücenmeyin insanlara sizden çok şeyler istendi ve hiçbirisini düzgün yapamadınız. Ve yani çok şeyler de önerildi. Canlı yayın işini bile anca pandemi araya girdi diye yapabildiniz ama öncesi hep arkaya atıldı. Sitenizde o kadar çok potansiyel vardı ki hep bir geriye atıldı vs. tamam bu işiniz kazançlar düşük vs olabilir gayet normal ama yatırım ? benim mesela mesleğim bambaşka birşey yaptığım 2. iş bambaşka birşey + hobim bambaşka birşey. Hobim 2. işim oldu ama ben demedim ki ya bana şu alet lazım olmaz şuan almayayım diye hep alete edevata yatırım yapıyorum elime geçen 3 kuruşla bile yapıyorum niye ? e çünkü 2. işim bu değil mi ? niye yapmayayım ? 5 çeşit flux var mesela, marka model farklı vs. krem lehimler var 3 4 çeşit vs şimdi yetmiyor diyorum ki işte güzel bir fön havya alayım o da yetmiyor odaya diyorum ki güzel bir video kayıt alan ekranlı mikroskop alayım vs. vs. vs. parayı başka işten bir şekilde gıdamdan ondan bundan kısıp halledip bunlara yatırım yapmaya bakıyorum. Ki en azından kendimi daha da çok geliştirip farklı iş dallarına da kayabileyim. TS'de yani bana kızmayın ama bu olmuyor yani 4k bile kaç sene sonra geldi yanılmıyorsam. Isınıyormuş kameralar şunlar bunlar vs ama sizin işiniz bu değil mi ? rakip kanalda teknopatta kaç yıldır 4k var o adamların ki ısınmıyor mu ? size göre herşey birebir uygun + - girilmesin riske girmeyelim böyle akarsa aksın akmazsa akmasın durumuyla bütün bu gemiyi yürütmeye çalışıyorsunuz.

    • Tai per Dog Un @alipektas

      @gamsizm İşlerin yüzde doksanının profesyonel ilerlemediği bir ülkede (yasadışılıkla karıştırılmasın, onu kastetmiyorum) bu kadar profesyonel olmaya yönelik tutum sergilemeniz bence problemin başı. Şahsen bilhassa Murat abi senin mükemmeliyetçi (takıntı anlamında) olduğunu düşünüyorum. Söylediklerin mantıklı geliyor, temelde hep bi' mantığı var onu da anlıyorum ama abartı gelmiyor desem yalan olur. Şey gibi: "Otoyolda nefes alırsan doğada aldığın nefesten daha zararlıdır", evet doğru bir bilgi. Bu bilgiye dayanarak otoyollardan uzakta bi' ev tutmak/almak da mantıklı fakat otoyoldan geçerken nefesi tutmak abartı oluyor. Bana bu kaç yıllık TS serüveninizdeki genel tutumunuz da böyle geliyor. Bizzat da bu tutumdan ötürü (maalesef) yerinizde saydığınızı düşünüyorum TS olarak. Belli ki beceri, yeterlilik, vasıf açısından birçok kişiden üsttesiniz bu sektörde, fakat bu artılar sizi ileriye taşımıyorsa demek ki eksileriniz ağır basıyor. Bu açıkladığım şeyin dışında birkaç ufak tefek şeyi de saymazsam bir eksi göremiyorum. O sebeple de garip geliyor zaten. Madem bu derece prensiplisiniz, taviz vermeme taraftarısınız tavrınızdan, e o zaman neden bu sektördesiniz? Sürekli "bu seneyi çıkarır myız bilemiyoruz" gibi laflar ediyorsunuz. Bunu diyecek kadar kötü durumda olan birinin (sektörde) eleştirildiği her konuda haklı olduğunu iddia etmesi çelişkili geliyor bana yalan söyleyemem.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @orcun89 İşte bunların hepsinin tek tek açıklaması var ama insanlar duymak istemedikleri için kulaklarını kapatıyor. Buranın eskilerinden olarak senin bile öne sürdüğün şeyler iki satır açıklama ile aydınlanabiliyor.

      Mesela 4K'ya bilinenin aksine erken geçtik. Zamanının en iyi APSC kamerasını sponsor yolu ile kuruş ödemeden aldık. Ama bizim istediğimiz gibi 4K çekemedi. Ne zaman duracağı belli olsa yapardık. Sony'nin inadını kırıp düzgün firmware çıkarması iki seneyi buldu. Biz de üzerine modifiye ettik ama 40 dakika şu an. Gündem çekemiyorduk en son 4K ile. Ara vermek gerekiyor. Bir tanesini 1 saate çıkartabiliyoruz ite kaka o zaman oluyor. İncelemelerde ise sorun kalmadı. İki videoda bir soğutma arası verip devam ediyoruz.

      Sony o işi şimdi çözmüş gibi. A7S3. TP ne kullanıyor bilmem de SDN bunu kullanıyor. Bize iki tane lazım. Elimizdeki lensler uyumlu değil. Gövde fiyatları aşağıda. Bunlar astronomik rakamlar. Halbuki ürün Dolar bazında hala alınabilir durumda. Bir fark olması için böyle bir yatırım gerekiyor. Yoksa hepsi bizimkinin aynısı temelde ki bizim lensler de çok iyi. Maalesef senin örneğini verdiğin işe yatırım bizde bir hayli pahalı.
      https://www.klasfoto.com.tr/urun/sony-a7s-iii-full-frame-fotograf-makinesi-body

      Şimdi baktım bizim kullandığımız mikrofonun sarf malzemesi olan kablosu 3000 TL'ye geliyor 🙂 İkişer tane alıyordum zamanında yedekli 🙂 Dolar olarak aynı.

      Matematik ve muhasebe bilmeyen arkadaşlar TS'yi bu ürünleri alabilecek seviyede görüyorlar. Almayınca yatırım yapmayan TS oluyor 🙂 Aslında mümkün ama anahtarı firmalara verirsek mümkün.

      Siteyle ilgili Plus döneminden sonra aklımda çok fikir vardı. Burdan da çok fikir geldi. Ancak özel kodla yazılan bu siteye eklenebilmesindense sitenin yeniden yazılması belki de hazır kodla, daha kısa sürecekti. Ama Hamdi daha iyi bir yere geçti konu kapandı. Yazmaya başlamıştı aslında.

      Biz yeni bir yerle anlaştık 2020 Mart ayında. Sıfırdan yapım için. Hatta Plusı durdurduk ki aksama olmasın. Sonrası pandemi ve ekonomik krizin son dönemi. Siteyi yaptıralım derken bir eleman daha çıkarttık.

      Bunların hepsi göz önünde yaşanan şeyler. Benim uydurduğum ya da inkarı mümkün şeyler değil. Ki her zaman da açık açık yazdım.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @alipektas Şöyle, sırtını bir yere dayarsan kuralları çiğneyebilirsin bu ülkede bir şey olmaz. Yaptığın çıkarım tamamı ile doğru. Biz son çare izleyiciye dayanalım dedik de izleyici nereye dayansın. İşte o yüzden diyorum ekonomisi güçlü bir ülkede bu işi yapsaydık sizce sadece izleyicisi ile var olan bir yayın olamaz mıydık? Ben olurduk diyorum.

      Şu an izleyici ile var olabilecek kadar büyük bir yayınız. Küçüle küçüle o hale getirdik. Bizim şartlarımıza uyan, içeriğe karışmayan, birkaç firma ile çalışıyoruz. Karışacakları advertorial ile idare ediyoruz. Onların da paralarını almamız lazım çünkü bir şekilde.

      Aslında biraz şirket kurup büyüten kişiler de yorum yapsalar sizin için daha aydınlatıcı, tarafsız, bakış açısı sunabilirler. Ama işleri güçleri var adamların vakitleri yok uğraşmıyorlar 🙂

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @gamsizm Bir not daha. Burdaki herkes aslında Türkiye'nin ilk 100.000 aboneyi geçen kanalının sitesinde. Mantık olarak ilk milyona da ulaşmalıydı ama neden şu an en sonuncu? Bir şey olmuş olması lazım. Bakıyoruz 2014 yılında asıl şirketin iflası ile tüm kadronun işten çıkmasını görüyoruz. Sonra da bir daha belini doğrultamıyor. Hep söylüyorum site ekipman vs hikaye. İnsan gücü en önemli yatırım. Giderse bitersin.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @gamsizm Bir not daha. Yukarıda yazdığım şeyler günün gerçekleri ile biraz çelişiyor. Şu an tek başına kanal açanlar bizden iyiler. Benim kanalım bile benden iyi. Yukarıda yazdığım sancılı dönem zaten kendi ekonomisini yarattı. Teknolojinin gelişmesi ile kişiler yayıncı oldular ekipsiz. Ama ekipsiz sandığınız kişiler de sonradan ekipleştiler. Onları pek göstermezler zira yeni ekonomiye aykırı. Marka=sizin adınız.

      Bizim hatamız bunu görememek oldu. 2014'te bizim yayın kapanınca uyanıp tek tabanca devam etmemiz gerekiyordu. Yayın olarak devam edince asla eski gücüne gelmedi. Ama beklentiler yayın seviyesinde kaldı. Yapabileceğimizi sandık ama meğer olmuyormuş. Aslında şu an tekrar küçülerek büyüme öncesi konuma geri döndük. Ya büyürüz ya dağılırız. Orda da ekonominin gidişatı belirleyici olacak.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @gamsizm Aranızda ekonomiden ve yatırımdan iyi anlayanlar var. Onlar da katkı sunabilirler bu konuya.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @alipektas: YT güvenilecek bir ortam değil, kafasına eser videolarınızın hepsini silebilir, benim işime yaramıyor artık alt sıralara atıyorum diyebilir, siteyi komple kapatıyorum benzer başka bir hizmet açacağım diyebilir. En önemlisi, bir kurumun, kuruluşun merkez noktası olamaz. Bu site temeli oluşturuyor, diğerlerinin hiçbirisi kalmaz ise döneceğiniz yer burası; burası olmasa nereye döneceksiniz? Hadi, BTK mahkeme kararıyla hepsine erişimi kesti, nereye döneceksiniz?

    • Tai per Dog Un @alipektas

      @lterlemez Aslında sorumda siteden kastım sosyal kısmıydı, Gamsız'ın cevabı onu da kapsayınca düzeltmedim.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @alipektas: Sosyal tarafı olmadan da olmaz artık, eskisi gibi değil hiçbir şey. Kuru kuruya inceleme yazısı yazıp, video çekemiyorsunuz. Yeterli olmuyor, en kötü durumda okuyucunun yorum yapmasını beklemek zorundasınız. Bırakın (örneğin) TS ile etkileşime girilmesini, takipçilerin birbirleri ile etkileşime girmesini sağlamalısınız. Sağlayamazsanız büyüyemiyorsunuz. TS'nin cevap vermeyeceğini/veremeyeceğini bildiği zaman, (örneğin) bir TS takipçisi başka bir TS takipçisine sorma ihtiyacı his eder ya da ister. Aynı düşüncede/ortak özelliklere sahipsiniz demektir, geldiğinize göre.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @lterlemez Gelir kaynağı videolar ise ve buna engel olunursa zaten dükkan kapanıyor bir yere dönmüyoruz 🙂

    • Orcun @orcun

      @gamsizm Murat hocam sıkıntı değil. Sıkıntı şu; insanlara bunu çok fazla hissettirip yapıyorsunuz ama arada gene de insanlar sizle yakınlaşamıyor. Ama siz onu bekliyorsunuz ve olduğunda da aman ya kalsın araya bir mesafe cizelim gibi tavıra bürünüyorsunuz. Ben olmuşum ali olmuş ahmet olmuş mehmet olmuş farketmiyor. İnsanlar sizi kendilerine yakın hissediyorlar ama karşılığını hiçbir şekilde alamıyorlar, asıl problemin temeli zaten buydu. Siteye mesela her bağlanan bizim gibilerin çoğu da bu yüzden bıraktı. Sizde biliyorsunuz ne insanlar gitti yani birisi blog yazıyor diye çok yazıyormuş şöyle böyleymiş siteye uygun değilmiş vs diye adamı küstürdünüz. Yani porno içeriği mi paylaşıyordu ? veyahut daha kötü şeyler mi ? hayır baya baya hergün neredeyse blog yazıyordu adamı yok ettiniz. E ne oldu bıraktı gitti. İnsanları yani küstürüyorsunuz sonra da ya işte bizim böyle olmamız lazım diyorsunuz vs. o noktaya getiriyorsunuz.

      Mesela bakın gene aynı şey, benim gördüğüm kadarıyla teknopat sizden daha erken 4k çekiyordu. Hatta çektikleri kamera o dönemin panasonic'in birtane kamerası mıydı neydi ? millet deli gibi ya 4k'a ne gerek var diyordu vs. yani bu sorunların mesela muhattabı gene sony veya kimse firma vs. sponsor, adamlara denmedi mi ? ya biz 4k çekeceğiz adam gibi kamera gönderin diye ? veya 4k çekemiyoruz 4k içerik için sponsor lazım gibisinden şeyler ? ama işte gene dediğim yere çıkıyoruz kullanıcı ile içli dışlı olmaya çalışıp sonrasında da araya set gibi duvarı çekiyorsunuz. Bu iş yatırım işinden ziyade artık biliyorsunuz ki telefonu olan video çeksin yüklesin olayına döndü. Shorts muydu neydi dikey formatta videolar var mesela youtube'da 1 dk'lık hap gibi videolar bir bakıyorum adamlar milyonlarca izleniyor. Ve bakıyoruz elinde alelade bir telefondan çekmiş koymuş. Ama işte mevzu orada kaliteden ziyade popülerlik olmuş. Sizde mesela bu da pek yok. Teknopata dönersek ben o ortamı veya sdn gibi yerleri zaten sevmiyorum.

      Teknopat diyorum adamların forumunda burada bir geyik döndürdük ben yazdım ya dedim para verseniz anca yazarım diye ts'den biri para attı hesabıma abi dedi yaz bakalım. 😀 Sadece yardım ediyordum insanlara 50 mesaja gelemeden devamlı uyarı alıyordum. İşte marka adları küçük harf ile yazılmaz diye 1 saat 2 saat 3 saat ban yiyordum. Hani para da verseniz yazmayacağım bir ortam açıkçası ben böyle kendiyle çelişen insanların olduğu topluluk görmedim ama işte kimisi de bunu istiyor seviyor ki adamlar hala bu işi yapıyor. SDN mesela bana dürüst gelmiyor sanki çektikleri herşey reklam veya reklam içerikli geliyor. Videolarında alelade aman başımız yanmasın diye dirsekleniyor birşeyler oluyor ki bu görüneni yani görünmeyeni neler vardır allah bilir. DH mesela neresinden tutarsanız tutun elinizde kalıyor. Ha ama orada da biliyorum ki forum ortamı yani üst yönetim veya video içeriklerle alakası olmayan bir ortam. Birkaç tane güzel yeri var takılıyorum gerisi bende yok. DH diyoruz adamlarda siyaset yapmak yasaktı yıllarca ama reklamlarda partiler vs. seçim zamanı reklam veriyorlar bu adamlar reklam koyuyordu heryere yok bize oy verin yok bilmemne reklamlar akıyordu. Bunu da yazın mesela ki yazdılar hep tepki çekti süresiz banlıyordu yönetim. 😀 Bu gözler neler gördü neler. Teknoseyirin bir çizgisi var biliyorum ancak e böyle de dönmüyor ? yoksa ben size de kızmıyorum üzülüyorum bu durumlara. Ben dh'i ts daha kaliteli ortam diye bıraktım taa o zamanlardan mesela dedim ki tanıyoruz levent abiyi murat gamsız'ı falan izleyelim takip edelim ts 2.0 ile hamdi abi geldi falan toms hardware tr'den tanıyordum giriyorduk vs. dedim tamam ts ortamı belli girelim güzel ortam olur diye girdik ama ya birtane çivi çakılamadı dersem kızmayın lütfen.

      Benim gibi birsürü arkadaş size plus üzerinden destek oldular. Hani bana bile abi bende plus kodu var diye birkaç arkadaş atıyordu giriyordum hani en azından size destek olsun diye vs. sitede ben bir ara reklam engellemeyi kapalı tutuyordum hergün reklamlara bile tıklıyordum. Bilmiyorum bunların logları var mı ? yok mu ? hani kötü niyetli düşünsem veya öyle hareket etsem zaten ts'de işim yoktu. Bu ortam bana göre değil der en başından giderdim. Hani murat hocam döndüremiyorsanız zaten fişli çekeceksiniz yapacak birşey yok. Yani eskilerin bir lafı vardır taşıma suyu ile değirmen dönmez diye bu da aynı şeye geliyor. Evet yeni site olayını da yaklaşık gene 1 sene öncesi söylemiştiniz. Yeni site yapılacaktı araya pandemi girdi diye vs. biliyorum.

    • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

      @gamsizm: Tek gelir kaynağınızın olmadığı varsayımı altında konuşuyorum. Şimdi, tek kaynak o doğal olarak.

  • Ahmet Erdoğan #### @aerdogan17

    Yeni öğrendim ve üzüldüm açıkçası…

  • whitemonk @whitemonk

    Orcunsuz , alisiz , bravesiz , riosuz , umtksiz vb. 10-15 kisi olmasa ts, ts olmaz ama. Bi anlami kalmaz. @gamsizm

    • Orcun @orcun

      Aga ne olacak ya, ts akış ortamı yani ben olmuşum veya başkası olmuş olmamış sıkıntı değil. Ha bilemiyorum etiketleyen olacak veya soru soran olacak orcun vardı veya başka üye vardı diyip aklına gelecek soramayacak o kötü olur ama gene de sorun yok. Ben özelden devam onda sorun yok.