Arkadaşlar bilenler biliyor, normalde benim ek işim diyebileceğim #tamirtadilat işleri yapıyorum. Genelde elektronik, cep telefonu, bilgisayar ve parçaları vs. bunu tabi normalde internette pek duyurmuyordum. Arada işte TS'den falan ulaşan arkadaşlar sağolsunlar yolluyor tamir edip geri yolluyordum.

İhtiyacı olan varsa işte atıyorum '' abi telefonumun ekranı kırıldı ne yapıcaz ? '' yapılır, yeni ekran alırız, ufak bir işçilik ücreti alırım takarız. Veya notebook'um menteşesi yada kasası kırıldı, işte klavyesi pert, veya ekranı kırık falan bunları yapıyorum. Hani aklınıza gelebilecek çoğu sıkıntının tamirini yapabiliyorum.

Dediğim gibi ek işim çünkü geçmişte teknik servislerde çalıştım. Ama malum düzenli para lazım olduğundan ve başka mesleklere yöneldim. Bu işte aslında hobi şeklinde başladı ama devam ediyorum. Para kazanmak ilk amacım değil ama tabi ek gelir olsun diye yapıyorum. Ama ola ki maddi durumu yoktur, veya işte yetemiyordur sıkıntı değil gene elimden geldiğince yardımcı olurum.

Bana nasıl ulaşacaksınız ? genelde mail ve telegram kullanıyorum.

Mail : orcun89@outlook.com
Telegram : @orcun89

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 29
  • TeknoStil @teknostil

    İyilikten maraz doğar. Ben olsam kimsenin malını beleşe tamir etmem. Tamir edersin çalışır, kıymeti bilinmez. Tesadüf 15 gün sonra başka arızası çıkarsa senden bilirler.
    Herkes böyle değildir belki ama zaten hep de iyi niyetli insanlar bize denk gelecek değil mi? 😀
    İnternetten talimatla/ yazıyla yardım etmek başka, fiziksel olarak yardım etmek bambaşkadır. Paralı tamirde en azından para için bu çileyi çekmiş olacaksınız. Para bir motivasyon kaynağıdır.

  • Hamit ÖZLÜ @hamitozlu

    Adamın tarifini yapmak isterseniz @orcun tarif edin.

    • Orcun @orcun

      Estağfurullah, oluyor öyle. Öğrenci eleman bana mail atıyor. Abi diyor elimde birtane tablet var işte şarj almıyor. Pekte param yok ama ne yaparız nasıl olur vs. Ne yapayım şimdi ? yapamam hacı kusurabakma mı diyeyim ? kargoların hatta birini de ben ödedim. Geldi açtım baktım ki tablette uygun fiyatlı 150 200 liralıklardandı, söktüm portunu yeni port lehimledim ekstra güçlendirdim şarjdayken kullanıyorsa gene atmasın kopmasın diye paketledim geri yolladım. Hani şimdi ne yapalım ? ha belki kandırdı beni veya oh beleşe yaptırdım diyordur bilemem ama ben yaptım, gerisi artık onun kendi vicdanıdır.
      Başkası yazıyor daha bak dün oldu olay, note 8'i varmış ekranı kırdım kaça olur. 70 lira işçilik istedik çok dedi. + nasıl güvenecekmiş ya telefonu çalarsam vs. ne diyeyim yani ? sen bilirsin iyi günler dedim bitti gitti.

#alınık #psu Benim arkadaşa sistem topluyoruz, bilenler bilir çoğu şeyi hallettik ama ekran kartından yattık. Bende bir tane gtx 460 var, ona vereceğim ancak elimizde onu besleyebilen psu yok. O yüzden de bize birtane min 450-500 watt civarı psu lazım. Satan eden olursa bana buradan ulaşabilir. Veya orcun89@outlook.com 'a mail atabilir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Letgo bey ne yapıyorsunuz ya? bunlar iyice sapıttı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

'' ATI RADEON HD4870 512 Mb 256 Bit GDDR5 Ençok Satan Ve Aranan Modeldir. Halen GDDR5 ve 256 bit'ten Üstü Ekran Karti Çıkmamıştır. Hiçbir Sıkıntısı Olmayan Çok temiz Ve Sağlam Bir Karttır. Oynatmayacağı Oyun Yoktur. Vatan Bilgisayardan Aldim. Garantisi Bitmesine Rağmen Beğenmezseniz Veya Bozulursa Paranizi iade Edecem. Kasada Takili Halen kullaniyorum. Daha Temizi Yoktur. Takas Düşünülebilir. ''

Bu ilanlar sene 2008-9'den falan mı kalma ? Yazılan ve fiyatı korkunç çünkü.

ATİ HD4870 GDDR5 256 Bit Ekran Kartı - ATI Ekran Kartı İlanları...

ATİ HD4870 GDDR5 256 Bit Ekran Kartı - ATI Ekran Kartı ilanları ve bilgisayar donanımları uygun fiyatlarıyla alışverişte ilk adres sahibinden.com'da
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 13

Online tanzim satış başlamış. Almak isteyenler zerzevatı vs. alabilirler. 🙂

ePttAVM.com - Kampanya / Türkiye Kazanacak

Türkiye’nin en güvenilir e-ticaret sitesi, milyonlarca ürün PTT güvencesi, ücretsiz kargo ve kapıda ödeme seçeneği ile kolay alışveriş! Cep telefonları, anne bebek, kitap, küçük ev...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 18

Bu ekran kartları ne olmuş ya, ikinci el kart bakayım dedim, ya alttarafı 1030 ayarında veya değil öyle kötü kart bunlar. Bir fiyatlar var aklınız durur, 300 lira 500 lira 5-6 yıllık kart ya bedava oyun apex oynamaya kalksan oynatamayacak belki yetmiyor 2 tane 6 pin güç girişi istiyor ve fiyatlar 300 lere yakın. Hani millet ne sanıyor bu kartları ben anlamıyorum, geçen lga 1155 soket anakart bakıyordum birtane eleman pm atıyor bana 450 lira diyor. Kafayı yememek içten bile değil.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 13 / 17

Alıp deneyen var mı ? Snapdragon 835'de kasma takılma yapar mı diye düşünüyorum ama fiyatı da yüksek güvenemedim. 🙁

EDİT : Beşpara etmez bir şey, dandik 2d oyunlarda dahil hayvan gibi kasıyor 2 3 5 fps aman diyeyim 42 lira vermeyin. Ben ödememi geri aldım.

DamonPS2 Pro - PS2 Emulator - PSP PPSSPP PS2 Emu - Apps on Google Play

The fastest PS2 emulator in global. The only PS2 emulator on Android. Just like using PPSSPP emulator to run PSP games on the smartphone, you can also use the DamonPS2 emulator to run PS2 video games....
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 30 / 34

Mac mini çöktü, içine boş ssd taktık ama sistem hiçbir şey yok. Ben bunu nasıl kurtaracağım ?
Böyle resimdeki gibi klasör yanıp yanıp sönüyor. Denediklerimi yazayım.

- Usb'e komple osx dmg'i yazdırdım, olmadı.

- Dvd sürücüsü yoktu, buna uygun dvd sürücüsü taktım dvd'e transmac ile yazdırdım, gene boot etmiyor.

- Usb dvd sürücüsünden aynı işlemleri yaptım yemedi.

- Usb klavye ile açılışta Alt'a basılı tutuyorum wifi seçeceğim ekran geliyor şifreyi giriyorum hiçbir hareket yok.

Velhasılı kelam bu cihaz şimdi çöp mü ? bende başka osx alet olmadığından zaten birde onun sorunu var. Bu yazdırma şu bu hep windows altından mecbur başka pc yok. İnternette o kadar baki bu konuda anlatamam, sorunu yazıyorum bakıyorum zerre rehber bulamıyorum. Var olanlarda hep apple'ın önerdiği şeyleri almış allamış pullamış bana satıyor. Bilen eden varsa yardımcı olursa sevinirim. 🙂 @pope @x86_64 @electric

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 14 / 30
  • Emre @emre1393

    VMware üzerinden Mac OS boot usb si hazırlayabilirsin, ben hackintosh için hazırlamıştım kolayca. VMware'a hackintosh kur, appstore'dan istediğin versiyonu indir, terminalde komutla usb ye yazdır.

  • Papa Emeritus @pope

    Hangi yılın cihazı ? Internet Recovery her cihazda yok ondan dolayı desteklemiyorsa ancak başka bir Mac'ten yazdırdığınız DVD veya USB'yi kullanabilirsiniz.

    • Papa Emeritus @pope

      @orcun Internet Recovery mid 2010 Mac Mini ve sonrasında ki cihazlarda varmış. https://support.apple.com/en-us/HT202313 . Ondan dolayı tek çözümünüz macOS üzerinden kurulum USB’si yaratmak. Windows üzerinde VM ile MacOS kullanarakta yapabilirsiniz

    • Orcun @orcun

      @pope Anladım. Şuan transmac ile el capitan'i usb'e yazdırıyorum. Son kez deneyeceğim, olmadı mecbur birtane mac cihaz gerekecek. 3 saattir uğraşıyorum totalde de 1 haftadır neredeyse, yazık günah.

    • Papa Emeritus @pope

      @orcun Transmac bende sıkıntı çıkarmıştı umarım sizin işinize yarar hocam.

    • Orcun @orcun

      @pope Yok ya usb ile bu iş olmuyor, bu mac ürünleri ios falan ne zaman böyle yazılımına bulaşsam cinnet geçiriyorum. Valla bak sinirden tansiyonum yükseldi gene gece gece. 😀 Ha kırılsan yaparım, değiştiririm ama yazılım aman düşman başına.

    • Papa Emeritus @pope

      @orcun Bu tip durumlarla karşılaşmamak için eski cihazlara rEFIt yükleyin derim. Yok USB olucak yok CD'den yüklenicek falan gibi naz yapmayı bırakıyor cihazlar 😀 Birde üstüne Mojave atarsınız mis gibi kullanılır 😀

    • Orcun @orcun

      @pope Mesela ne yaptım anlatayım. 5 tane dvd gitti, 3 tane farklı usb bellekten denedim win32 disk zımbırtı programı transmac şu bu yemiyor. Aletin kendi dvd sürücüsü bozuk oraya ben notebook olanı taktım bazen yiyor bazen boot etmiyor. Usb dvd rw var o kesin ediyor mesela vs. baktım bende iatkos varmış, 7-8 sene önce falan yazdırmışım o zamanlar sony vaio vardı merak ediyordum falan denemelik ama olmamıştı o dvd atmamıştım.
      Alete usb sürücüden taktım boot etti, kurdu baya uğraştırdı bekletti ama oldu. 😀 Bu galiba iatkos l1 falan harbi canavar gibi kurdu, sormadı intel mi şu mu bu mu ? diski seçtirtti kurdu bitti. Galiba bu alet pc değil mac diye anladı mı ne olduysa kurulum bitti açtım ayarları yaptım bir sorun yok gibi duruyor ? 5 dk kurcaladım aman dedim şimdi dursun birşey çıkmasın çektim prizi attım kenarı.

    • Papa Emeritus @pope

      @orcun Mac'te böyle abzürtlüklere ara sıra katlanmak zorunda kalıyoruz iyi tarafından bakarsak 😀 Windows'ta her gün ayrı bir saçmalık yaşıyor insanlar 😀

    • Orcun @orcun

      @pope Windowsta en azından çözüm illaki var. Bunlarda olsa bile çok zor. Yenilerde tamam internetten kurtarma vs varda böyle eskiler iyice bela.

  • x86 @x86_64

    bende usb içinde mojave var hocam, benim macera format atarken kullanmıştım. olmazsa kargo ile göndereyim.

    • Orcun @orcun

      Eyvallah dostum. Mojave olmaz alet 10 yıllık, hani diyelim kurdum o kullanırken beni kanser eder. Core 2 duo cpu nvidia 9400m ekran kartı 4 gb ram 256 gb ssd var. Buna olacak en kallavi sistem maverick başka en kötü sierra olur o kadar. Sierrayı indirdim 5.1 gb dual layer dvd'e yazdırtmıyor, onu da anlamadım boş alan yok diyor falan. Birde yetmiyor bunları bulmak öyle zor ki bana desen ki leaks olan ünlülerin arşivini bul 10 20 dk içinde yığarım ama yani mac olunca ne bir rehber var ne bir anlatım ne de indirme şu bu vs. tam böyle mümbit arazi, yani bulsan da yapmak dert 5 saattir bu allahın cezası şeyle uğraşıyorum. Geçmiş ibirde 1 hafta falan ya windowsun pcnin gözünü seveyim ya en kötü tıkansan yani ya hertürlü telefondan indir isoyu otg ile belleğe yazdırt tak at formatı ya, ya bunu yapan sistemi tasarlayanın ben 7 ceddinini anıyorum.

  • RockandRage @rockandrage

    Bana usb gönder sana atayım istediğin sistemi.Yada cihazı gönder kargo ile kurup geri göndereyim.

Çentikli android cihaz kullananlarda ekran sizlerde de böyle mi ? üst kısımda çentikli yerde sanki ekran varmış gibi davranmış whatsapp ancak çentik var. 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 20 / 27