1200TL civarına yeni çıkmış ama içinde yer alan işlemcisi üç yıllık olan bir telefonu alır mısınız?
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
nanometresine bakarız 🙂 ısınıyodur muhtemel..
Pixel ya da op marka olursa alırım 😀
3 yıl öncesinin orta-üst seviye telefonlarının işlemcisiyse alırım. Telefonun diğer özellikleri de fena değilse neden olmasın?
tahmin edeyim bu telefon lg g6. lg g6 ise alınmaz ama ip 7 ise neden olmasın.
Yeni bir telefon, telefon yeni işlemci eski olması lazım 🙂
işlemcisine bağlı.
sd 625 ile redmi note 4 kullanıyorum mesela hala iş var. 😀
Yeni çıkıp SD835li olması ihtimali 0'a yakın olduğu için almazdım.
butcemi yukseltme ihtimalim yoksa alirim
Diğer özellikleri klasmanına göre daha iyiyse alabilirdim.
Toplam paket parasına göre iyiyse alınır. Örneğin Galaxy S7 çıkalı 3 yıl olmuştur. Şuan kullansam tek olumsuz yorumum Type-C barındırmaması olurdu.
Bu senenin giriş seviyesi yerine 3 sene öncenin üst seviyesini tercih ederim.
Alinir pek yol kat edilmedi
Sana telefon öneremem
Her telefon başlığına bunu yazmak istiyorum 😀
Yeni çıkacağı için pili ölmüştür endişem olmaz. Ama yukarıda arkadaşın dediği gibi paket toplamına bakıp aynı fiyattaki rakipleriyle kafa kafaya tokuşturunca bariz öne çıkması lazım. Yoksa almam.
Fiyata bakar
Telefon işlemcisini yoracak hiç bir uygulama kullanma ihtiyacı duymuyorum. Eğer pil kapasitesi, ekranı iyiyse alırım direkt.
"Şimdi o biraz da telefonuna bağlı."
Bu işten benim anladığımdan çok daha iyi anlayanlar vardır. Ancak Snapdragon 821 de üç yıl öncesinin işlemcisi, Snapdragon 600'lerden de üç yıllık işlemciler var, Mediatek'in bilmemnesi de üç yıllık işlemci. Üç yıl önce, dayanıksız ve verimsiz güncel işlemci sayısı günümüze göre daha çoktu. Bu yüzden bence bu sorunun yanıtı 'muhtemelen alınmaz, ama belki alınır'.
Üç yıllık işlemci qualcomm snapdragon 835 ise gözü kapalı alınır
Açıkçası donanım ve yazılım uyumu iyiyse, günlük kullanımda da bir eksikliği olmayacaksa niye alınmasın ki bence alınır.
sd835 10nm ise alınır.
LG v30+ sd835'liydi. Alınır tabi günümüz koşullarında.
Sd835 cok guzel bir islemci