iPhone 15 Plus kullanıyorum ama sıkıldım artık iOS kullanmaktan, 5S'ten beri iOS kullanıyorum. iOS 18 zaten felaket çok hataları var ve 1 yıllık telefon kasıyor. Samsung S24 almayı düşündüm ama işlemcisi çok eleştirilmiş, uzun vadede sorun olur denmiş. Çinli markalara asla ısınamıyorum. Android'de gönül rahatlığıyla alabileceğim bir telefon yok resmen, o yüzden geçemiyorum Android'e. Var mı önerisi olan? 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap