Bunun ortalama değeri nedir sizce ?




Bunun ortalama değeri nedir sizce ?




Merhaba,
Arkadaşlar Samsung s22'nin ısınma sorunları halen devam ediyor mu?
#akış #TümAkış
Özellikle photoshop üzerinden duvar kağıdı tasarımı yapan bir arkadaşım için Monster Abra A7 düşünüyoruz.F/p bir cihaza benziyor. Rami 16 yapacağız ve ssdyi de 512 e çekeceğiz. Tavsiye eder misiniz ?
https://www.monsternotebook.com.tr/abra/monster-abra-a7-v12-4/
#akış #TümAkış #TeknoYardım
Kingston'un özellikle araç kameraları ve zorlu şartlar için olan Endurance serisini 4-5 aydır araç kameramda kullanmaktaydım. Cihaz dün birden bire ekte gördüğünüz uyarıyı verdi. Kartı çıkarıp tekrar taktım. Bu sefer cihaz karta format atmam gerektiği uyarısı verdi. Format attım. Tekrar aynı uyarı ve yinelenen format sonrası hafıza kartının bozulduğunu, değiştirmem gerektiğini ekrana yazdı. Bilgisayarımdaki okuyucuda denedim. Sistem kartı görmedi bile. Webdenal sitesinden almıştım. Müşteri hizmetlerini aradım. Destek bilişim diye bir yerle görüşmemi istediler. Normal 32 gb sd 40 lira satıldığı yerde bu karta kargo dahil 80 lira verip almıştım. Açıkcası bu kadar kısa sürede "patlaması" beni üzdü. Sanırım 5 yıl garanti garanti veren Samsung Pro sd kart alacağım. Kingston'a güvenim yok artık. #akış


Merhaba arkadaşlar.Kardeşim hemşire ve son atamalarda ataması İstanbul’a çıktı.Biz Antalya’dayız. Kendisi araç kullanamıyor. Bu yüzden şoför olan eniştem ve benim onu İstanbul’a götürmemiz gerekiyor. Dün ilçemizde seyehat kuruluna gittik. Oradaki görevli: “E-devlet’ten başvurun, daha hızlı sonuç alırsınız.” diyip bizi başından savdı.Bugünde sokağa çıkma yasağı ilan edildi. Nasıl bir yol izlemeliyiz ? Fikri olan var mıdır ? #konudışı #akış #TümAkış
DH Youtube hesabı hacklenmiş. #akış

Çin'deki virüsden dolayı bilgisayar parça fiyatlarının aniden yükselme durumu nedir sizce? Linus bile alacaksanız şimdi alın diye video yayınlamış ki bu adam Amerika'da. 970 evo plus m2 ssd nasıl bu arada 🙂 #akış #TeknoYardım
CS:GO oynarken arkadaşlarla Discord üzerinden bağlantı kuruyoruz. Sorun şu ki onların seslerini alabiliyorum ama benim sesim onlara gitmiyor. Başka hiç bir iletişim uygulamasında sorun yok. Önceleri sestendir diye düşündüm. Ses ayarlarını sıfırladım. Olmadı. Sonrasında telefondan bağlandım sorunsuz görüşme yaptım ama şu dikkatimi çekti; "Ses bağlantısı kuruldu" yazan yerin sağındaki çubuklar bağlantının kalitesini gösteriyor. Telefonda konuşurken hep tam yeşil şekilde ama bilgisayarda hep en dipte gözüküyor. Normalde sunucular Türkiye dışında olduğu için ping olmalı ama istatistiklere bakınca hep "0 ping" ibaresini görüyorum. İşin içinden çıkamadım.
#akış #TeknoYardım




Halam 2018 temmuzda yazın gititiği yayla evine 2 yıl taahhütlü Ttnet internet satın almış. Kendi evinde Ttnet alt yapısı olmadığından internete bağlanamıyor ama faturalar tıkır tıkır geliyor. Müşteri hizmetlerini arayıp, talepte bulunduk ama hep sallıyorlar.Şu zaman gelecek k bu zaman gelecek. Şimdi taahhüt temmuz 2020 de bitiyor. İptal edersek alamadığımız hizmet için ceza ödemek zorunda mıyız?
Bir abim bana şunu sordu: iPhone 8 almak için iyi zaman mı? Yoksa yeni iPhone tanıtımını beklenmeli mi ? Siz ne dersiniz? #akış
Koleksiyoncuya falan denk gelirseniz yüksek para verebilir, ama sıradan kullanıcı için normal bir 64GB USB parası.
Bilgilendirme için teşekkür ederim Levent abi. Biraz daha elimde kalsın o zaman. 1080 lansmanında bir teknoloji editörü tarafından alınmış. O da twitchten bilgi yarışması düzenlemişti. Ben kazandım. Bana hediye etmişti.
Minik deformasyonları var gibi.
$150'dan başlayan fiyatlar var.
Minik deformasyonlar var. 1080 lansmanında bir teknoloji editörü tarafından alındı. Biraz daha eimde kalsın olmadı.Teşekkürker bilgilendirme için.