Merhaba herkese. Playstation 4 eski kasa cihazım mavi ışıktan sonra açılmıyor. Sanırım meşhur mavi ışık hastalığına yakalandı. Garantisi de bitti. Bir kaç servise sordum konsol parası tutar abi dediler. Yaşar mı sizce yaptırılır mı acaba ? Daha uyguna bulunur mu ki ? not: Sivas'tayım. #ps4 #maviışık #arıza #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Hayat bazen şeyma subaşının elinden enes baturun yuutubır ve instagramır ödülü alması kadar saçma olabiliyor...

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar #facebook ta ilginç birşeyle karşılaştım. Daha önceleri internetten yaptığım aramalarla ilgili reklamlar facebookta karşıma çıkıyordu. Geçen hafta doktorumla (ürolog) yaşadığım bir rahatsızlığı telefonda görüştüm. sonra bir baktım ki bana hastane , ürolog reklamları falan çıkıyor .. belki daha önce yaşayan vardır ama birileri bizi KESİN dinliyor ..

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Rockstar bey napıyorsunuz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 6

#ikinciel Cooler Master GX Bronze 650Watt psu satılıktır. Garantiden yeni onarılıp geldi. Vatan Bilgisayarda 7-8 ay daha garantisi vardır. Test edildi sorunsuz çalışmaktadır. İhtiyaç fazlası olduğu için satılıktır. 80+ Bronze sertifikalıdır. Aydı modelin 600Watt olanı 285 tl bunun aynısını bulamadım. 150 tl ye vermeyi düşünüyorum. ilgilenen arkadaşlara duyurulur 😉

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar bir el atın , masaüstü bilgisayarımın psu su bozulmuş gittim vatandan yenisini aldım montajını da onlara yaptırdım. Eve geldim bilgisayar gayet güzel çalışıyor. Lakin işim bitti "bilgisayarı kapat" a bastım , görüntü gitti monitör kapandı ama kasa hala çalışmaya devam ediyor. Sabahtan beri defalarca denedim ama bilgisayar kapanmıyor. Sadece güç tuşuna basılı tutunca kapanıyor. Var mıdır bu işin bir çözümü ? Olmazsa yarın vatana gideceğim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#OtoSeyir
2011 model dizel vw polo aracımı satıp , biraz daha geniş ve konforlu bir araç sahibi olmak istediğimden , sıfır honda civic elegance (lpg+benzin) (100.000 tl) almayı düşünüyorum. Test sürüşü de yaptım beğendim de. Bu paraya sıfır daha iyi alınabilecek araç var mıdır ? Limitim 100.000 tl dir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 17 / 41

arkadaşlar acil yardım gerekli, bir bilgisayara format attım. orjinal windows 8.1 kurdum. chrome tarayıcı "bağlantınız gizli değil" hatası veriyor hiçbir şekilde çalışmıyor chrome. bilgisayar sahibi biraz yaşlı ve chrome dan başka tarayıcı istemiyor çözemedim bir türlü , var mı çözümü ??

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Beyler ben isim hakkımı vermedim , para koparabilir miyim sizce 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap