Microsoft Xbox Series X Kutu Açılışı
Microsoft'un yeni oyun konsolu, Xbox Series X'in kutusunu Levent Pekcan açıyor.
Microsoft'un yeni oyun konsolu, Xbox Series X'in kutusunu Levent Pekcan açıyor.
Son bir saat içinde 63 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Umarım açıldıktan sonra unutulmaz bu da.
Xbox'ı sever LP, gecikeceğini sanmam.
🙁
Kutu acilimi 2021 de geldi 2022 ye incelemesini bekliyoruz levent abi.
Şimdi eyvallah en kaliteli inceleme bence teknoseyir'de yapılıyor ama genelde hype'ı yakalamamıyor kanal o yüzden de izlenmeye etki etmiyor. Stabil devam ediyoruz.
@kei 2020 yılından itibaren TS kadar lansman yayını ve canlı yayın yapan başka bir teknoloji kanalı biliyor musunuz?
Rahatız ya nolacak 😀
@kgk kemik kitle için sorun değil ama yeni kan lazım izleyici kitlesine.
Kutuyu zamanında göndermeyenler acaba şimdi neredeler...
Gelir, Lp abi inceleyecek..söylemişti...
Hafızam yanıltmıyorsa eskiden kutu açılışını anlamsız bulduğunu hatırlıyorum Levent abinin. Hey gidi günler hey...
Hâlâ öyle
@at 😅
@nostromo haklısın. Ben kutu açılış videosuna karşı değilim ki LP hakkını vermiş.
Pinokyo dedin de çocukluğuma götürdün beni. Amcam bize komşusunun artık kullanmadığı, tekerlekleri kabak olmuş kıpkırmızı pinokyo getirmişti. Ortadan katlanan ve arka freni kontraydı. Hey gidi günler hey. Koltuğu dünyadaki en rahat bisiklet koltuklarından biriydi herhalde.
Fotoğraf: DH forumdan.
@nostromo Ben de daha yapamadım pinokyomu. Bisiklet tamirinden sıkıldım, sonra bıraktım. 1 ₺ etmeyecek parçaya 20₺ vermek canımı sıkmaya başladı.
Microsoft'taki akıl tutulması inanılmaz ya. Kırk yıllık Xbox kullanıcısı Levent abi bile söylerken karıştırmış. 14:38
Cihaz geleli 20 gun olmus. Yenimi kutu acilisi yapiyorsunuz. Dirsekdelete ayni gun kutu acilimi yapiyor.. Ayni gun turk topraklarinda diye video cekiyor adamlar
20 gün mü? Yalana da mı başladınız?
@furkan4134 Aradan çekil bence bu hesabın da uçmasın.
https://twitter.com/Fastest_Browser/status/1354129093067853824
Kutu açmaca gereksiz olmuş bu saatten sonra. Normal inceleme yapılsaydı keşke.
https://teknoseyir.com/durum/1376419#comment-4908089 🙂
Bence incelemenin geç erken olması bize dert olmamalı. Sonuçta geç yayına girdiği için bir kayıp oluyorsa bırakın MG ve LP dert etsin. Ben sunulan içeriğin kalitesinin irdelenmesinden yanayım.
@leventp ,@gamsizm ,@umtk ,@hkellecioglu slime incelesin izlerim....
@otakaraha Pico alakasız bir ürün yalnız.
@gamsizm biliyorum 😂 SS şeklinde atacaktım zor geldi böyle atayım dedim 😀
Cihaza sahip olduğum halde incelemeyi üstat Levent Pekcan'dan dinlemek istedim. Sürekli x series demesine tam alışıyordum videonun sonunda one x series demeseydi çok daha iyi olacaktı.
Okb hastası mısın?