@arandur Bu hayatta alacağımız nefes sayısı belliyken uykuda fazla zaman geçirmek de iyi değil. Ama tabi az uyumaktansa çok uyumak iyidir, az uyuyunca uyanık zamanları kötü etkiliyor 🙂
@ronniejamesdio Senin iş gümrükle alakalıydı diye hatırlıyorum ya, o işlerde vurgun yapan yok mu ? el altından işte gümrük malı abi diye satma işleri falan ? 😀
Maalesef benim de 6 saat civarı ama artık yetmiyor. Gün boyu zombi gibi dolaşıyorum. Bu akşam uyuyakaldım. Aslında saatten çok yatma saati etkiliyor. 2-3 den sonra yatıp sabah 9 da kalkınca hiçbir zaman uykumu alamıyorum. 😁
Olması gereken. Telafi etmek gerekiyor maalesef haftaiçi bu kadar az uyuyunca. Sanılanın aksine günlük değil de haftalık değerlendirmek lazım bu gibi durumda belki. Kendimde de gözlemliyorum. Haftasonu iyi uyursam hafta ortasına kadar idare ediyorum iyi kötü.
sekiz
ha ha 🙂 🙂
Sek-kiz 😂
Standart 8 saat. Nadir 6 saat.
iş günleri 6-7 tatilde 7-8-9 saat, ne kadar verimli bilemem, akıllı saatler çok fazla uyanık gösteriyordu
6
4,5 - 5
7-8 saat arası uyurum hep.
.
.
Hedefi aşabilen nadir element gibi insan 😀
@arandur Bu hayatta alacağımız nefes sayısı belliyken uykuda fazla zaman geçirmek de iyi değil. Ama tabi az uyumaktansa çok uyumak iyidir, az uyuyunca uyanık zamanları kötü etkiliyor 🙂
@oniki çok uyumak da sersem ediyor. Azı da çoğu da bela bunun.
.
Emekli adamın hali de başka oluyormuş. 😀
@orcunfix yıllarca sabahın köründe kalkıp işe gittim, artık taştaşları yayma zamanı.
@ronniejamesdio Peki değdi mi ? değdiyse sıkıntı yok. hani istesem şuan bodrumda gidip martinimi içebilirim diyorsan eyvallah. 😀
@orcunfix değmedi elbette. kaç kişiye değiyor olabilir ki? çok çok az bir azınlık onlar.
@ronniejamesdio Senin iş gümrükle alakalıydı diye hatırlıyorum ya, o işlerde vurgun yapan yok mu ? el altından işte gümrük malı abi diye satma işleri falan ? 😀
@orcunfix vurgun yapan varsa onlar şirketler, gümrük müşavirlik firmaları değil.
10
Kasım ayı ortalaması 6,5
son dönemde gece 5 gibi yatıp öğleden sonra kalkan sıçmış bir düzen ile 7 standart
Ya bu uyku düzeni bozulması çekilecek dert değil, duzelmiyor da:
https://youtu.be/5mLG7PdeX7c
Maalesef benim de 6 saat civarı ama artık yetmiyor. Gün boyu zombi gibi dolaşıyorum. Bu akşam uyuyakaldım. Aslında saatten çok yatma saati etkiliyor. 2-3 den sonra yatıp sabah 9 da kalkınca hiçbir zaman uykumu alamıyorum. 😁
Haftaiçi 5-6 haftasonu 10-12 saat
Olması gereken. Telafi etmek gerekiyor maalesef haftaiçi bu kadar az uyuyunca. Sanılanın aksine günlük değil de haftalık değerlendirmek lazım bu gibi durumda belki. Kendimde de gözlemliyorum. Haftasonu iyi uyursam hafta ortasına kadar idare ediyorum iyi kötü.
Son bir hafta 6 saat 48 dakika imiş. Ort. uyku 23:16 Ort. uyanma 06:09.
5 saat yetiyor gibi 🙂