Ankara’dan yeni bir araba teslim aldım. Normalde Ankara’dan İzmir’e havalar biraz daha ısınınca dönmeyi planlıyordum ama biraz acil bir iş çıktı. Şimdi İzmir’de malum kış lastiğine pek ihtiyaç olmuyor, sırf bir yolculuk için 40.000’lik lastik almak istemiyorum. Aşırı bir don yoksa kış çorabı yeterli gelir mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap