Bir hayırlı olsun alırım, sonunda bir aydır beklediğim sonuçlar açıklandı. Tahmin ettiğim gibi gerçek aşıyı olmuşum ve antikor testime göre hastalığı geçirenlere göre daha fazla antikorum var gibi. Yarın daha detaylı sonuçlar elime ulaşınca antikor durumumla alakalı daha net konuşabilirim ama şu anlık sonuç olumlu gözüküyor. 3. kolum falan da çıkmadı 😀 Umarım ülke olarak yeterli dozumuz olur ve sevdiklerimiz aşılanır.

BeğenFavori PaylaşYorum yap