Herkese selam!
Tekno Seyir' e kendi portfolyom için bir logo tasarlamak istiyorum. Hem şirketin tam adını, hem de ilgilendiği alanları düşünerek 2 adet eskiz çalışması yaptım, birini seçip üzerinde çalışmak istiyorum ama karar veremedim, benim için birini seçer misiniz?
Umarım bu konuda bana yardımcı olursunuz.
Fikrinizi aşağıda yorumlarsanız bu beni çok memnun eder. İyi günler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap