Daha önce paylaştığım eskiz çalışmaları için yaptığınız tüm yorumlar, öneriler ve eleştiriler için çok teşekkür ederim🙌
Burada logo sunumunu paylaştım
Umarım beğenirsiniz.
*İsim de düzeltildi 😅😅
https://www.instagram.com/p/CEgtE26DKp9/?igshid=1453mvchgestn
Herkese selam!
Tekno Seyir' e kendi portfolyom için bir logo tasarlamak istiyorum. Hem şirketin tam adını, hem de ilgilendiği alanları düşünerek 2 adet eskiz çalışması yaptım, birini seçip üzerinde çalışmak istiyorum ama karar veremedim, benim için birini seçer misiniz?
Umarım bu konuda bana yardımcı olursunuz.
Fikrinizi aşağıda yorumlarsanız bu beni çok memnun eder. İyi günler.
Markayı çok beğendim. Tipografiyi ve tipografinin konumunu beğenmedim. Aklıma ilk gelen neden stencil bir font kullanıldı sorusu oldu.Gerçi stencil olsa bile böyle olmaz fontu kim yaptıysa, kesim boyutu ve kesim yerlerinde hatalar var, E harfinin anatomisi de sıkıntılı. Haddim olmayarak bence stencil olmayan sans serif bir font kullanılmalı.
TİPOGRAFİ MONTSERRAT'TAN UYARLANDI HARFLER DE SORUN OLABİLİR UZUN UZADIYA ÜZERİNDE DURMADIM. TEŞEKKÜRLER
@moondesign Bu kadar sinirleneceğini bilsem yazmazdım, istersen silerim yorumu sorun değil.
@onimarsynn yok be abicim ne sinirlenmesi 😄 hakverdim sana sorun olabilir dedim. Sonra da yorum6n için teşekkür ettim yanlış anladın 😄
@moondesign büyük harf = bağırma
@oglusumben 😄😄 bilmiyordum özür 🙂 pc den yazdım açık kalmış cl 🙂
@onimarsynn yorum yapıp eleştirin diye paylaşıyorum zaten neden sinirleneyim estağfurullah bu ülkede hala herkes eleştirilebilir. Yeterki eleştirilerden faydalanalım.
@moondesign Burada insanların neye nasıl tepki verecekleri belli olmuyor, virgül koymayı unuttum diye bana hakaret eden bile oldu. O yüzden büyük harfle yazınca sinirlendin sandım kusura bakma. 🙂
@onimarsynn burası biraz garipmiş gerçekten herkes çok gergin dolar kurundan dolayı sanırım 😂😂 rahat abi ya neolıyoruz biraz samimiyet
teknoseyir bir video izleme sitesi değil. içeriğini genellikle videolar aracılığıyla ileten bir teknoloji inceleme, değerlendirme sitesi. play butonu bu açıdan alakasız duruyor bence.
Evet bence de öyle duruyor haklısın.
Sitede bir grup var aşırı sindirilmiş, bir grup da var herşey onlardan soruluyor gibi 😂
Logo özgün, ben daha önce görmemiştim bunu ama evet benziyor baya 😄