@onimarsynn burası biraz garipmiş gerçekten herkes çok gergin dolar kurundan dolayı sanırım 😂😂 rahat abi ya neolıyoruz biraz samimiyet
@onimarsynn burası biraz garipmiş gerçekten herkes çok gergin dolar kurundan dolayı sanırım 😂😂 rahat abi ya neolıyoruz biraz samimiyet
@onimarsynn yorum yapıp eleştirin diye paylaşıyorum zaten neden sinirleneyim estağfurullah bu ülkede hala herkes eleştirilebilir. Yeterki eleştirilerden faydalanalım.
Sitede bir grup var aşırı sindirilmiş, bir grup da var herşey onlardan soruluyor gibi 😂
@onimarsynn yok be abicim ne sinirlenmesi 😄 hakverdim sana sorun olabilir dedim. Sonra da yorum6n için teşekkür ettim yanlış anladın 😄
TİPOGRAFİ MONTSERRAT'TAN UYARLANDI HARFLER DE SORUN OLABİLİR UZUN UZADIYA ÜZERİNDE DURMADIM. TEŞEKKÜRLER
@type_writer teşekkür ederim önerileriniz için. Dikkate alacağım. Evet izin de aldım.
Edit: evet, bilgisayar başında mükemmeliyetçi ve sinir küpü olmuş biri gibi eleştiriyorsunuz 😄
Biliniz; tekno seyir ekibi bana iş yaptırmıyor kendime portfolyo için uğraş içindeyim. Tekrar teşekkür ederim. İyi günler. 👍
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Logo özgün, ben daha önce görmemiştim bunu ama evet benziyor baya 😄