Huawei P20 Pro vs Samsung S9 Plus Fotoğraf Karşılaştırması
Günümüzün fotoğraf konusunda iddialı iki cep telefonu karşı karşıya. Fotoğraf örnekleri için tıklayın.
Günümüzün fotoğraf konusunda iddialı iki cep telefonu karşı karşıya. Fotoğraf örnekleri için tıklayın.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sonunda geldi ne zamandır bekliyorduk.
Walla telefon alacağız, bu video lazım diye yazacaktım @gamsizm , hızır gibi yetiştin 😁
Her videoda hatırlatayım ki birileri görsün;
11 saniyelik Plus Abonelik videosunun YouTube thumbnailini değiştirin artık lütfen
@gamsizm
bokeh efekti :huawei
ışıklı nesneleri çekme (patlatmama):huawei
diyafram farkı (beyaz çiçek resmi):samsung
karanlıktan detay çıkarma :samsung
titreşim önleme :samsung
ben hiç düşünmeden samsungu alırdım çünkü 4k60fps yani direk düşünmezdim
hayatlar : mi5s 1080p 30fps focushunt 😀
@cicikus O fokus hunt hiç düzelmeyecek bu orta seviye Çinlilerde herhalde.
@dabbe1 Odaklayamadığı için netlik bir türlü bir objede durmuyor ve dolaşıyor. Ama tabii o dolaşma anları videoya kayıt edildiğinden çöp oluyor video.
@gamsizm ama bu çok kötü bir durum değil mi ? Bütün videolar çöp o zaman. Ne anlamı kaldı amiral almanın ?
@ozenesendemir Orta seviyelerden bahsediyorduk biz 🙂
@gamsizm şükür 🙂
P20 pro daha iyi gibi
Kusura bakma yın para pul vermem izlememde zaten reklamdan kazanıyosunuz bide plus şaçmalıkdan başka bişey diyil
Mümkünse senin zihniyetine sahip olanlar izlemesin zaten. Biz bize yeteriz.
Reklamdan öyle çok para kazanılmıyor. Açıklamasını da yaptılar. Bizimde eve ekmek götürmemiz lazım dediler. Ben de Plus üye değilim ama adamları anlıyorum. Bu işler amatör ruhla olmuyor. Kaç yaşında adamlar. Bu işide normal işlerinden arta kalan zamanda değil, normal iş olarak yapıyorlar. Tamam ayrıca başka işleride var ama burası arta kalan zamanların çalışması değil.
Arz talep meselesi. Bir malı/hizmeti almak istiyorsan para verirsin. Buna değer olmadığını düşünüyorsanız vermezsiniz bukadar basit.
Benim para verdiğim saçmalıkların bir çoğuna başkaları 5 kuruş vermez. Bu o şeylerin değersiz olduğunu değil, para vermeyenin ihtiyacı olmadığını gösterir.
Sizinde ihtiyacınız plus üyeliğe ihtiyacınız yok.
Ben bu hizmete para vermeye değer görüyorum. Yıllık abone olmak istiyorum. Ama ekonomi kısıtlı kaynakların verimli kullanılması demektir. Malesef kısıtlı kaynağımdan bu hizmete para veremiyorum.
@metalchesh kusura bakma ama bu işi başkalarıda yıllardır yapıyorlar daha bi kez bile kazanamıyoruz diye dert yanıp farklı şeyler denemediler yıllardır bu siteye bakarım hep kazanamıyoruz yok şöle yok böle sürekli başka şey peşindeler
@blueonester tamam kardeşim farz edelim senin dediğin gibi olsun. Bu adamlar başka şeylerin peşinde olsunlar. Peki sen niye buna bu kadar takılıyorsun. Yapacağın gayet basit bir şey var bir daha bu siteyi takip etmemek.
@blueonester O size öyle geliyor 🙂 Birçok profesyonel yayının mutlaka yayıncılık dışı işleri de var. Bizim de vardı. Hala da oluyor ama istemiyoruz fark bu.
İthalatçı garanti 128gb modeller. Çentikten dolayı huwai elerdim.
Huawei P20 Pro 4 399 tl
Samsung S9+ 4 519 tl
Normalde bu tür telefon incelemeleri plus a dahil değildi.Şimdi plus uyarısı almak hoş olmadı. @gamsizm
Bu tip incelemelerden kaç tane gördünüz sitede? Bu incelemeler yapılması en zahmetli olanlar. O yüzden kırk yılda bir geliyor. Açıkçası plus olmasa bu video olmazdı.
@gamsizm Düzenli kamera karşılaştırma videosu gelmiyor biliyorum.Fakat ilk defa bu tür telefon karşılaştırma videosunun plus a özel geldiğini görünce şaşırdım.Amacım karalama yapmak değil.Sadece bir geribildirim.
@temp Evet düzenli değil ama işte biz de hangi videolar, seviliyor biliyoruz onları bu dönemde arayı açmadan yapmaya çalışacağız.
bu video içeriği standart teknoseyir içeriği artı bir içerik değil ... bir How to videosu olur bir tozlu raflar olur bir workshop çalışması olur seri bölümler halinde anlarım ama geçmişte de bu tarz karşılaştırmalar hep standart videolardı ... kusura bakmayın ama takipçiler bu yüzden ikiye bölündü sırf bu plus ısrarınız yüzünden koyu takipçiniz iken yer imlerinden rss ten silen videolarınıza hiç bakmayan dün tesadüfen mesut un yayınını izleyip bunlar hala plus reklamımı kasıyor deyip komple sizi silen takipçiler var ...çok abartıyorsunuz plus plus plus her videoda plus vs ama yeter yahu artı bişiler dediniz + bişilere eyvallah ta normal yayın içeriğini bu iş modeline göre yapmak hoş değil. şu uyarı videosunu bir değiştirin artık ben bile bu yüzden siteye girişleri azalttım diyebilirm çünkü video mu yayınlanmış nasılsa plus a özel deyip sonra da siteye dönmeyip unutup gidiyorum. kısacası takipçi kitleniz ikiye bölündü denebilir bu plus muhabbeti ile
Plus'a özel içerik yönetimi zaman içinde oturacaktır. Size yanlış gelen tarafları belirtmeniz gayet doğal. Haklı olduğunuzu düşündüğüm yanlar da var ama doğru çizgiyi bulmaları ve güvenilir içerik üretmeleri için 1 yıl boyunca abone kalacağım. Sonrasında bir durum değerlendirmesi yaparım sizin gibi.
Aslında şöyle bir hatamız oldu, biz normal TS'den plus'a pürüzsüz geçiş yaptık. Dolayısıyla zaten olan şeyler paralı oldu algısı oldu. Halbuki eski TS aslında sürdürülemez noktaya geldi. Belki araya bir iki ay zaman koysaydık ve yayınlar minimuma inseydi, insanlar eski TS'nin son bulduğunu idrak edebileceklerdi. Yani sizin normal içerik dediğiniz içeriğin var olma sebebi de plus.
@gamsizm zaten bunun farkında olarak bende aboneliğe üye oldum. Ve bunun farkında olmamın sebebi de sizleri sıkı takip etmem ve var olma sebebi cümlemizi başka zamanlarda başka yerlerde dile getirildi veya aynı anlama gelen şeyler söylediniz. Ama yorumu yapan arkadaş olayı çok doğru anladığından emin degilim. Ve yazdığım silinen yorumlarımda buna yönelikti. Sizleri izlemeyi sevdigim ve sizlerin sayesinde bir şeyler öğrenmekten keyif aldığım ve bunun devam etmesi için üye oldum bugün ve elimden geldiğince de destek olmaya devam etmek istiyorum.
@alioz Desteğin resmi hali Plus, kaçak hali bağış aslında. Maalesef ülkenin kanunları böyle.
@gamsizm Paypal donation butonu aslında nonprofit organizasyonlar ve charity ler için tasarlandı. Bağış kutusu olarak değil. İngilizce kavramlarla anlattım zira iş ordan gelme. Bu nedenle eğer bağış alan kişi, bu kurumlardan değilse aynı bizde olduğu gibi gelir vergisini vermek zorunda. Bu ülkenin kanunlarına has değil. Sizin sorununuz verginizi ödemeniz değil, az kazanmanız.
@gamsizm Havale yoluyla ödeme yapmak istiyorum deyip karşılıksız para veren çıkarsa napıyorsunuz? 🙂
@archbrook Bu ülkenin kanunlarına has. Çünkü bağış toplamanın kuralları belli. Ancak bu bağış bizde kurban derisi bağışı gibi bağışlar için hazırlanmış durumda. Vergi ile alakası yok. Siz hiç bağış makbuzu kesen yayıncı gördünüz mü? Ya da kaymakamlıktan izin alan birini? Bunlar çağ dışı kalmış kanunlar. Güncellenmeleri gerekiyor.
Bazı durumlarda huwai daha iyi, bazı durumlarda ise Samsung daha iyi. Ama sanırım huwai biraz daha üstün.
huwaeinin önce çıktıkları yapay zeka ve yazılımsal bokeh teknolojisi. samsung ise ayarlanabilir diyafram ile öne çıkmış.
samsung yazılımsal olarak bu açıkları kapatabilirse çok öne geçer donanım olarak o kadar da fark yok gibi görünüyor.
@gamsizm eski fotoğraf makinelerinden tozlu fotoğrafçılık rafları konseptiyle bir seri yapılamaz mı?
Yapacağım öyle bir şey ama çok geriye gitmeyeceğim.
Sirf bu video icin plus abonesi oldum 😇
@gamsizm Teşekkürler karşılaştırma için, fakat Iphone X'i de hesaba katsak daha güzel olmaz mı kamera açısından.
Elimde olsa...
@gamsizm Çekilişten iphone x çıkan bir arkadaş vardı.Iphone X incelemesini de onun sayesinde yaptığınız kişiden destek alsanız olmaz mı?
@temp Adamın elinden kullandığı telefonu alamayız 🙂 Zaten incelemede bile bir ton şey gösterilemedi bu yüzden. Bu fotoların çekimi hava şartlarına da bağlı olduğundan bazen üç haftaya yayılıyor.
İnceleme için teşekkürler. Sizin gerçekte gördüğünüzü söylemeniz de iyi olmuş. Aşırı oynanmış veya abartılmış renkler hoşuma gitmiyor. Çiçek örneğindeki gibi. Veya ağaç içi karanlık kısımlar. Samsung'da bokeh v.s 2.4 dezavantajını yaşamış, ona yapabilecekleri birşey yok.Firmware update'le Huawei de sonuçların değişmesi olası mı?
karşılaştırmalarda referans alabilmek için bir de profesyonel makine ile çekim yapabilirseniz çok güzel olur.
Samsung'un artık kendi kamera donanımını değiştirmesi gerek 2 senedir ana kamerada aynı sensörü kullanıyor üstelik fotoğraf işleme farkı ve diyafram işi ,fena bozmuş
Diyafram işi nasıl fena bozmuş? Çok daha iyi çekebiliyor o sayede.
@gamsizm bazı durumlarda mesela bulutlu havalarda renklerin soluk olmasını diyaframın düşüklüğünden olduğunu düşündüm
@trmaestro Alakası yok onun 🙂 Renk algılamasını yanıltıyor bazı hava koşulları.
İkisinin de artı eksi yöleri var. Bir seçim yapmak zor ama fotoğraf çekecem diye de o kadar para verilmez kardeşim ya.
samsung A.b.d satislari dususte . Her yerde indirim. Huawei'e gelirsek genel kitle adini bile bilmiyor.
ABD'de Huawei yok zaten isteseniz de alamazsınız.
Hocam ebay da resmi olmayarak var. burda insanlar telefonlarini tutuyorlar alan yok ortam s7 ve s8 ci olup s9 an gerek duymayan kitle dolu Geri kalanda Apple.
@ilkerozar Huawei ile ABD'de resmen ban yemiş bir marka. Tüketici kesinlikle etkileniyordur.
@gamsizm abi honor view prime day kapsaminda 500 dolara satiliyor ne dusunuyon ?
Bu inceleme keşke P20 Pro, Mate 10 Pro, S9 Plus, HTC U12 ve Amiral gemisi bir kaç model ile birlikte yapılsaydı. Sadece iki telefonla biraz sığ olmuş.
HTC U12 Türkiyede henüz satılmıyor. Mate 10 Kamerası P20 Pro dan geride. Iphone X eklenebilirdi.
@ogzyar Mate 10 Pro Iphone X ile aynı puan. Üstelik diyafram açıklığı P20 Prodan fazla. DxO Mark sonuçlarına göre tepe seviye telefonlardan sadece 2 modeli karşılaştırmak biraz sığ kalmış.
@culas P20 Pro daha iyi bir telefon Mate 10'a göre. DxO'yu referans almayın. Gerçek deneyim çok farklı olabiliyor.
Youtube da izlenmemiş inceleme bırakmayan biri olarak:
*İnsan -portre-selfie: Pixel 2 xl- İphone X (Sarımtrak filtre uygulaması ten rengini daha doğal yapıyor)
*Gece ışık dengesi-dağılması: P20 pro
*Renk Doğruluğu: Pixel 2 xl
*Bokeh: P20 pro
*Ekran: S9 plus (canlılık netlik)
*Pil: P20 pro
*Ses: S9 plus
Bu listedeki telefonlardan herhangi birine sahip olan kişi zaten pişman olmaz. Sonuç olarak hepsi gayet güzel çekimler yapan markalar. Her ne kadar @gamsizm Murat abi DxO mark'ı artık ciddi bir site olarak görmese de globalde kriter olan bir kaç inceleme sitesinden biri.
24 saatten fazla oldu hala plus olmayanlara acilmiyor
Yazık. Seneye mi açılacak?
Videoların açıklama veya yorum kısmına normal üyelerin ne zaman izleyebileceklerini yazsanız daha iyi olmaz mı?
Sağdaki Samsung, soldaki Huawei değil mi? Öyleyse Huawei renkleri daha canlı ama belki gerçekten uzak gösteriyor, daha çok efekt kullanıyor. Gece ve makro çekimleri Samsung'un çok daha iyi. Gren de daha fazla Samsung'da.
Video için teşekkürler. Umarım bu tür karşılaştırma videolarının sayısı artar.
@gamsizm normal kullanıcılara ne zaman açılacak?
Bu hafta açılacak. Program yoğun arada kaynamasın diye boşluk bekliyorum.
Bu video nun bir özelliği mi var? Yoksa plus'a geçiş yaparken söylenilen sözler unutuldu mu? Plus olmayanlar 1 gün sonra izleyecekti ve hayatlarında birşey değişmeyecekti.
Biz "Plus"sızlar için gelecek mi?
Samsung'un ana kamerasıda 2,4 diyafarama kısılabiliyor demi ? 2,4 Hep ikici kameraymış gibi anlatılmış..
S9'un diyafram olayı iyi ama , ara değerlerde olsaydı çok daha iyi olurdu . f1,8 -2.0-2.2 gibi . birde arka tarafı bulanıklaştırmak için 2. kameraya geçmesi kötü olmuş..
Çekim kaliteleri yenişemiyor lakin S9 tarafında 4K 60 FPS noktayı koyuyor. 🙂
@gamsizm @hkellecioglu Portre modunda hangisi daha başarılı? (Kişisel fikriniz)