Dirsekten sonra ikiside dumura ugruyor. Bize gore sagdaki eleman lafi toparlayamayinca soldaki konuyu degistirmeye calisiyor. Zaten bu adamlar cok bos konusuyorlar antipatik.
Kızıma akıllı telefon almam gerekiyordu. 1 ay önceden beridir araştırma yapmaya başladım , araştırdıkça ve bilgilendikçe daha da zor oldu karar vermesi.. Hele de böyle tarafgir, reklam kokan, gerçekten artı ve eksilerini nesnel biçimde ortaya koymayan incelemeleri görünce iyice zorlanıyor insan...Ve midesi bulanıyor..Tekno seyir'le de bu vesileyle tanışmış oldum, iyi oldu...
bu arkadaşlar masayı ne zaman edindiler daha önce sadece koltukta oturmuyorlar mıydı 😀 (ben çoooookkk önce bırakmışım bunları galiba) masaydı gündemdi bunlar bildiğin kopyacı yavfu 😀
Gündemde zamanı ne bunun? Kaçırdımmı ben?
2. dakika civarı.
Kaçırmışım, bakayım
Vayyyy... Olaymış ya 🙂
Olay şöyle, Sağdaki adam Avea hakkında kötü bir şey söylecekken Tolga dürtmeye yelteniyor.
Olayı biliyorum @td Sadece LP nin dokundurmasını kaçırmışım
Bu olayın gerçekleştiği videoyu ve anın dakikasını paylaşır mısınız?
https://teknoseyir.com/durum/404240 @akke4323
@td tekrar dinledim 2. dk civarı duymadım bi şey. net zaman söyleyin
1.53ten itibaren
@emre64 hangi gündem videosunda?
https://m.youtube.com/watch?v=gULWZcx3Maw
23:45 den sonra izeyin 💪
Rezillik. İnsanda azcık utanma olur be. Bir de bir kıvırışları var. Simit sat onurlu yaşa arkadaş
İnsan masanın altından dürter 🙂
Dirsek yerine diz atmayı düşünememiş 🙂
Zaten konuştuklarından bir şey anlaşılmıyor. Saçma muhabbetler dönüyor. Sanki hiç bilgileri yok.
birşeyler biliyorlar tamam ama sadece o kadar 😀
Çok az şey biliyorlar. Bütün gün ofiste bu işlerle uğraşan adam az çok birşey kapar zaten, bunlarınki de o kadar.
Şimdi izledim videoyu SDN'nin sektörde tutanması bile şaşırtıcı.. Güzel ülkemde tutunurlar tabi orası ayrı 🙂
@kemalboran Sen söyleyince baktım. 323. sıradaymışız 🙁
http://prntscr.com/9obbuc
http://prntscr.com/9obcap
ayağıyla dürtmeyi de akıl edememiş, artık nasıl panik olduysa.
valla izlerken onlar adına ben utandım. insan kurguda keser bari, canlı yayın mıydı acaba?
aslında bunun güzel paradisi olurmuş, "ne avea? ne varmış avea'da? gebertirim ulan seni" diye yanındakine dalsa boğazını sıksa mesela 😀
Dirsekten sonra ikiside dumura ugruyor. Bize gore sagdaki eleman lafi toparlayamayinca soldaki konuyu degistirmeye calisiyor. Zaten bu adamlar cok bos konusuyorlar antipatik.
Avea ne? Diyor 😀
Son gündemdemi geçiyor?
Evet son gündemde geçiyor da pek de yeni bir olay değil
@raw ilk 2 dakika içinde. 1:50de falan olması lazım
Gel de önerilere ya da incelemelere güven...
Bunların söylediği herhangi bir şeye inanmak zor...
Kızıma akıllı telefon almam gerekiyordu. 1 ay önceden beridir araştırma yapmaya başladım , araştırdıkça ve bilgilendikçe daha da zor oldu karar vermesi.. Hele de böyle tarafgir, reklam kokan, gerçekten artı ve eksilerini nesnel biçimde ortaya koymayan incelemeleri görünce iyice zorlanıyor insan...Ve midesi bulanıyor..Tekno seyir'le de bu vesileyle tanışmış oldum, iyi oldu...
Bu video tıklanma rekoru kırabilir...
İzledikçe insan utanıyor, iyice zırvalamışlar...
bu arkadaşlar masayı ne zaman edindiler daha önce sadece koltukta oturmuyorlar mıydı 😀 (ben çoooookkk önce bırakmışım bunları galiba) masaydı gündemdi bunlar bildiğin kopyacı yavfu 😀
Video altına '' bu videoda dirsek yerleştirme vardır'' diye yorum atmış biri 😀
Ayağına bassın
bahsedilen gündem
https://www.youtube.com/watch?v=yqHkUKIIjXk