Beyler biz diğer ülkelere göre fakir değil miskiniz artık.
Arkadaşım 5 sene önce Polonya’ya gitti. Orada hsbc’de calisiyor. İlk senesinde bmw 5 xdrive almıştı onla kaza yapmış perte ayrılmış. Daha sonra bmw m2 almış zincirleme kazaya karismis pert olmuş. Sonra mustang almış otobanda Yaris yaparken 340 ile kaza yapmış araba sırt üstü 1.5 km suruklenmis motoru yemiş onu da Perte ayırmışlar.
Orada çalışanlar 5 senede bindiği arabalara bakın bizde yokuşta bayilan 1.2 palio’ya lüks gözü ile bakalım hayat var hayat var.

Ölmeye mi gitti arkadaşın?
Galiba 😅
Bu hikayenin benzerini benim çevremde yaşayanlar var bunu anlatsam hava mı atıyorsun, Türkiyeyi mi kötülüyorsun falan derler. Ama gerçekler bunlar Malesef. Suan bildiğim arabayı 6 aylik maaşımla aldım Türkiye’de sahibindene bakınca Türkiye’de 1 ömür çalışsam alabilir miyim bilmiyorum.
Senin arkadasin araba surmesini bilmiyor,surus egitimi alsin
Orasını bilemem ama yaris yaptığını biliyorum.
@semih-karci Demek ki yarış yapmayı da bilmiyor.
@mannequin ya da g@tunun üstünde durmayı bilmiyor da olabilir
Batıya doğru gidersen medeniyetin olduğu yerlere özellikle insan hayatı kıymetli bunlar paçavra eşya mal muamelesi yapılıyor ve kıymeti de değeri de yok. Bu işni normali olması gerekeni ancak bizde böyle değil. Bizde mala eşyaya verilen kıymet insana verilmiyor. O yüzdendir ki insanları da eşya gibi mal gibi eşek gibi kullanıp sırtlarına binip sömürüyorlar.
mustang ile nasıl 340 yapmış
Gaza basmış yapmış ben ne bilim hiç mastang’im olmadi 🥹😂
@semih-karci bu araç motor tuningi yoksa 340 yapamaz.
Bazı şeyleri abartıyor bu arkadaş sanırsam.
@alpi350 orasını bilemem. Belki modifiyeli motordur belki v8 motor vardır pek tecrübem yok
@alpi350 240 olabilir 😀
@semih-karci en büyük motor olsun 300ü geçmek her aracın harcı değil.
😀
https://www.slashgear.com/1751562/fastest-ford-mustangs-ranked-top-speed/
@alptekinck 340 olmuyormus internette bende gördüm ama yine de bilemem.
5.0'lık var ama o da yapmaz 🙂
Avrupa'yı boşverin siz Kuzey Irakta peşmergeler geziyor mustang'le
Hsbc'nin güvenlik müdürü mü bu adam? Her hafta başka bir kovalamaca ...
Her hafta değil ard arda yazınca belki öyle anlaşıldı ama adam 5 senede 3 araba pert etti
340 ile kaza yapmış ve o arabadan sağ çıkmış. Afedersiniz ama; yersen.
Araç Tofaş Şahin değil reis 😂 mustang hiz arabasi. O arabalar için 250km/s hızla kaza yapıp burnu bile kanamadan kurtulanlar var. 8 hava yastığı ve titanyum şase var yanılmıyorsam
@semih-karci İsterse 250 tane hava yastığı olsun, isterse gövdesi kara maddeden yapılmış olsun, 340 km'nin yarattığı impact'ten sağ çıkabilecek kimse yok. Çok ağır yaralanır bile demiyorum, o arabadan kimse sağ çıkamaz. O G kuvvetinden sağ çıkamazsın. Arkadaşın iyi sallamış kusura bakma ama sallamanın da bi sınırı olmalı yahu.
@semih-karci İsterse Ferrari olsun 340 ile kaza yapip 1.5km ters sekilde sürüklen koltuga kadar erir. Yiyeceğin G kuvveti ayrı bir konu. Arkadaş hazır memleketten kactım geride kalanlara şov yapayim demis
@semih-karci 340 km de o araç kağıt gibi olur.
Külliyen zarara sokmuş ülkeyi, o araçlar, o kadar kolay gelip gitmiyor o ülkelere de... Keşke bizde de olsa ama işte, malum...
5 senede alıp Yaris yapabiliyor ise galiba kolay kazanıyor :))
@semih-karci Önemli olan o değil ki, ezdiği araçlara ve ülkenin giden gelirine yazık. Sonuçta o ülkede kazanç sağladığı için yaptığı zarar da o ülkeye...
Günaydın kardeş ne diyelim
😀
50 ile bariyere vurduğumda arkadaşlara anlattığım cool story 😀 😀
Hangi mustangmiş o 340 ile kaza yapan 😀
trafikten men edilmesi gereken bir kişi
1.5 dci al hiç bir yokuşta bayılmazsın 😀
Bu araclara ulasmak Turkiye'ye kiyasla muhtemelen daha kolaydir. Hayat tercihlerine, yasam kosullarina, ilgi alanina gore butce denklestirilip, finansman secenekleri ile vs aliniyor olabilir. Fakat bu kaza sicili ile muhtemelen sigorta parasi arac taksidi kadar olur.
Yalniz 360km/s hiz yapip, 1.5km suruklenme kismi bu arkadasin araba meraklisindan ziyade avci oldugunu dusundurttu. Onu 1.5km'de durduran ne olmus diye merak ediyor insan.
Muhtemelen falan değil hocam 20 kat falan daha kolaydır. Türkiye de insanlar artık kırmızı et bile alamıyor.
Sırt üstü nasıl 1.5 km sürüklenmiş? Bagajda s400 mü varmış?