Ben zaten ücretsiz televizyon ve sansürlü yayın mantığına karşıyım. Yap hepsini on demand isteyen istediğini istediği gibi izlesin. Böyle olunca hiçbir şekilde kaliteli yapım çıkmıyor çünkü. İnsanlar "Aman sansür yemeyelim, aman şu kitleye de seslenelim, ürün yerleştirme var sahneyi ona göre ayarlayalım..." vs diyerek berbat yapımlar çıkartıyor ortaya. 1 saat reklam da cabası.
@emre64 Aptallara göre çıkıyor yasalar hep, sığırılar içkiden sigaradan rahatsız oluyordur ama çocuklarının yanında içerler. İki yüzlülüğün vücut bulmuş hali bu ortadoğu denilen topraklar. Yabancı platformlardan indirilir anca. Sansürsüz sevenleri malesef korsana itiyor şu anki sistem
sanki tv'ler günde iki dizi yayınlamak istiyorlarmış da yasakmış, bu yeni uygulama ile paralı olarak yayınlamalarına izin çıkmış gibi aktarılmış. şu anda isteyen kanal isterse gecede 5 dizi yayınlar. dizilerin süresinin uzamasını talep eden ve günde tek dizi yayınlamak isteyen kanal zaten. olsa olsa kanallar internet dizi yayıncılığına da el atacaktır (ki zaten böyle bir şey var sayılır) bedava diziler platformlarının reklamı vazifesi görürken, oradan paralı diziler de yayınlayacaklardır. yoksa dizi yapım firmaları kendi platformları üzerinden yayınlamaya kalkarlarsa tv'ler ölür, dizi yapımcıları her biri bir platform olarak yükselişe geçer. yani tv'ler meydanı dizi yapımcılarını bırakmayıp internet yayıncılığında da suyun başında durmak istiyorlar.
@suicide Tabii ki yok olup gitmeyecektir ancak televizyondan önce herkesin evinde radyo olduğunu, akşamları ailecek toplanıp radyo dinlendiğini düşünürsek günümüzdeki radyo kullanımı devede kulak kalıyor.
türk dizisi izleyenler düşünsün
Ben zaten ücretsiz televizyon ve sansürlü yayın mantığına karşıyım. Yap hepsini on demand isteyen istediğini istediği gibi izlesin. Böyle olunca hiçbir şekilde kaliteli yapım çıkmıyor çünkü. İnsanlar "Aman sansür yemeyelim, aman şu kitleye de seslenelim, ürün yerleştirme var sahneyi ona göre ayarlayalım..." vs diyerek berbat yapımlar çıkartıyor ortaya. 1 saat reklam da cabası.
Çok iyi niyetlisin 😀 Hem sansürlü, hem paralı hem reklamlı
para verip sansür aşılsa keşke
@melburg Yok onun öyle olacağını biliyorum da benim dediğim gibi olmalı sistem 😀
@emre64 Aptallara göre çıkıyor yasalar hep, sığırılar içkiden sigaradan rahatsız oluyordur ama çocuklarının yanında içerler. İki yüzlülüğün vücut bulmuş hali bu ortadoğu denilen topraklar. Yabancı platformlardan indirilir anca. Sansürsüz sevenleri malesef korsana itiyor şu anki sistem
Tvde her gece zaten 1 dizi yayınlanıyor. 4.15 saat sürüyor. 20:00de başlayıp 00:15te bitiyorlar.
Dediğin gibi zaten sürelerden ve reklamlardan ikinci dizi için vakit kalmıyor prime time'da.
bir gecede aynı kanalda birden fazla yerli dizi kim izliyormuş ki...
Bu arada harbiden kanallar zaten her akşam 1 dizi veriyor
Reklamlar beraber 3 4 saat sürdüğü içindir 😅
sanki tv'ler günde iki dizi yayınlamak istiyorlarmış da yasakmış, bu yeni uygulama ile paralı olarak yayınlamalarına izin çıkmış gibi aktarılmış. şu anda isteyen kanal isterse gecede 5 dizi yayınlar. dizilerin süresinin uzamasını talep eden ve günde tek dizi yayınlamak isteyen kanal zaten. olsa olsa kanallar internet dizi yayıncılığına da el atacaktır (ki zaten böyle bir şey var sayılır) bedava diziler platformlarının reklamı vazifesi görürken, oradan paralı diziler de yayınlayacaklardır. yoksa dizi yapım firmaları kendi platformları üzerinden yayınlamaya kalkarlarsa tv'ler ölür, dizi yapımcıları her biri bir platform olarak yükselişe geçer. yani tv'ler meydanı dizi yapımcılarını bırakmayıp internet yayıncılığında da suyun başında durmak istiyorlar.
Onun zaten 2 kanalı var, 2 tane daha alır 4 kanaldan takılır.
Televizyonun son çırpınışları bunlar. Nasıl televizyon radyoyu öldürdüyse, internet de televizyonu öldürdü.
iste, yolda vs. dinlenebildigi icin radyo asla olmeyecek bence.
@suicide Tabii ki yok olup gitmeyecektir ancak televizyondan önce herkesin evinde radyo olduğunu, akşamları ailecek toplanıp radyo dinlendiğini düşünürsek günümüzdeki radyo kullanımı devede kulak kalıyor.
Bir dizi bölümü reklamlarla beraber beş saat sürüyor zaten.
Nerede o günler. Keşke tüm TV çöp içerikleri paralı olsa. Bizim millet bayıla bayıla izlediği diziye 1 kuruş vermez. 🙂
Hıyar batalı çok oluyor ama yansıtılmıyor. 400Milyon TL borcu var piyasaya.