Arkadaşlar merhaba,
Hiç Android telefon kullanmadım. Bir konu danışmak istiyorum. S7 Edge satın almayı düşünüyorum. Araba kullanırken, bu telefonu arka planda araç içi kamera gibi çalıştırırken (yolu kayıt ederken) aynı zamanda navigasyonu çalıştırabiliyor muyum? Çok mu şey istiyorum 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 11
  • Cem KOÇ @cemkoc

    Telefonu bu kadar yıpratmaya değer mi ? Onun yerine model düşürüp + navigasyon + araç içi kamera almak daha sağlıklı olacaktır.

  • mfeyzifar @mfeyzifar

    1 sene sonra “telefonum öldü” dersiniz

  • Yakup ULUTAŞ @yhackup

    sygıc bunu yapabiliyor

    @cemkoc @mfeyzifar tonla para veriyoruz bırakında işe yarasınlar… en fazla batarya biter alıp devam edersin

    • Yakup ULUTAŞ @yhackup

      o zaman bataryası çıkarılabilir telefon alır mecbur değil ki s7 almaya, 2 buçuk 3 binlira para verip de 4/8 çekirdekli ultra hızlı telefonlarda aman pili bozulacak diye özelliği dibine kadar kullanamayacaksam ne anladık ki,

    • mfeyzifar @mfeyzifar

      tonla para veriyoruz, vermeyin. zaten vermemeniz lazim. o zaman 5 bin liralik cift kapili buzdolabi da gerektiginde yemek pisirsin nasil olsa hacmi de var, icinde gida da var. olmaz. her urunun bir maksimum-minimum hizmet alani vardir

    • Yakup ULUTAŞ @yhackup

      Ne kadar boş cümle, Buzdolabı satıcıları yemek pişirirsin demiyor ama telefon firmaları şu kadar çekirdek işlemci şu kadar çoklu işleme destek ısınma sorunu az pilim dayanıklı gpsim kameram mükemmel demesini biliyor bizde telefondan yemek pişirmesini istemiyoruz vadedilenlerini düzgün versin yeter

    • mfeyzifar @mfeyzifar

      @yhackup tamam da işte o vaatlerin büyük kısmının iki engeli var, 1 batarya, 2 cpu sıcaklığı. haliyle o kadar küçük kasada soğutulması imkansız işlemcilerle ve sınırlı enerji kaynağıyla bir yandan araç içi kamera kaydı yaparken bir yandan gps’e bağlanıp navigasyon yapması (ki bu arada gsm şebekesinden de sinyal alıyor, o da ayrı bir kalem) pek makul değil.

      şu kadar çok çekirdek bilmem kaç gb ram söylemi zaten android cihazlarındaki klasik “spec list” kavgasından başka bir şey değil. 128 çekirdek de olsa yapılacak iş belli, o yüzden sidik yarışına giren firmaların göz boyamalarına karşı uyanık olmakta fayda var

  • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

    babam zenfone 2’yi bu şekilde kullanıyor fakat o sadece şehirlerarası yollara çıktığında kayıt yapıyor 2-3 saat’lik bir yolu 720p ile kaydediyor bu arada navigasyon (here) ve diğer telefon işlemleri aktif çalışıyor bir tek yazın telefon biraz fazla ısınıyor klima açık değilse o kadar 1 sene olacak işte ilk parti zenfone 2 32gb telefonda hiçbir sorun yok ama yoğun kullanımda hızlı yıpranabilir telefon

Samsung Galaxy S7 Edge (Samsung Türkiye Garantili) Fiyatı

Samsung Galaxy S7 Edge (Samsung Türkiye Garantili) en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Şimdi indirimli fiyatla sipariş verin, ayağınıza gelsin!
BeğenFavori PaylaşYorum yap

http://shiftdelete.net/galaxy-s7-edge-modellerinde-iki-farkli-kamera-sensorleri-kullaniliyor-69599 Arkadaşlar böyle bir bilgi paylaşımında bulunulmuş. Bu konuda bilgisi olan veya bilgi paylaşımınıda bulunabilecek var mı acaba. Teşekkürler

Ben özellikle Video Resolation bölümüne takıldım. 2,1 e 8 MP

Galaxy S7 edge'in Kamera Sensörleri Farklı - ShiftDelete.Net

Samsung'un yeni nesil amiral gemisi Galaxy S7 edge oldukça başarılı bir kameraya sahip. Ancak ortaya çıkan yeni bilgilere göre Samsung modellerinde iki farklı sensör kullanıyor.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Cengiz Erdoğdu paylaştı.

Google meselesinde anlaşılmayan bir şey var. Google, yayıncı değil, yayınlananları indeksleme motoru. Savcının fotosunu google images’ta arattığınızda size o fotoğraflar geliyorsa, kaynağından geliyor Google sunucusundan değil. Kaynak olmasa Google size kendisi o fotoyu sunamaz. Dolayısıyla Google’a erişimi kapatırsanız ben aynı fotoya Yandex ile orayı da kapatırsanız Bing ile ulaşırım. Yani var olan tüm arama motorlarını erişime kapatmanız gerekir eğer kaynağı engellemiyorsanız.

Bu yüzden ‘Google da suç unsuru fotoları yayınlamasın’ düşüncesinde olanlar bu konudan hiçbir şey anlamadıklarını ortaya koyuyorlar sadece. Bugün gelinen noktada sanırım birileri bunun uygulanmasındaki sakıncaları görüp düğmeye basmadı.

Ama her seferinde aynı stresin yaşanmaması gerekiyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 47
  • macidinberberi @macidinberberi

    @gamsizm kusura bakmayın teoride haklı gibi gözukebilirsiniz ama “unutulma hakkı” diye bir duzenleme olduğunu ve bunun avrupa ve amerikadaki kullanıcılara sunulduğunu unutmuşsunuz. Bu kapsamda google’da indexlediği içerikten sorumludur. Nasıl ki dmca uyarıları kaldırılıyorsa yasaya aykırı içerikte kaldırılmalıdır.

    o zaman yandex ile bing de silsin niye silmiyor yaklaşımı da baştan sonra yanlış. Onlar da silmeli zaten. öğretmenim ama o da yaptı gibi bir mantık sizce doğru mu ?

    bir içerik zaten google’dan silindiği zaman yayılma ihtimali çok duşuktur. Bomba yapımına dair dokumanlar videolar youtube da google da çıkıyor mu ?

    • Murat Gamsız @gamsizm

      Yasak kararında Google adı geçiyor sadece. Geçen sefer ki yasakta da sadece Google etkilenmişti. Teori diye bir şey yok kanun belli. Unutulma hakkı vs şu an bahsettiğimiz konudan farklı. Ben zaten o fotoğraf yasaklanmalı mı konusuna hiç girmiyorum. Yasağın uygulanma şekli kesinlikle adaletli değil.

  • bilerense @bilerense

    Murat Bey yukarıda konunun vergisel boyutuyla alakalı olan konularda bi kaç hatalı ifadeniz var. Şöyle ki google a bir kaç yıl önce yapılan vergi incelemesinde 70 milyon tl gibi bir rakam ceza kesildi. Daha sonra google bu konuyu yargıya taşıdı ve nihayetinde davayı kaybetti ve taksitlndirmek zorunda kaldı. Hatta bu konu basında da yer aldı. Sebebide tr deki temsilciliklerinin ismi büro ama daimi temsilci gibi çalışmasıydı. Vergi hukuku açısından da esas olan işin mahiyeti olduğu için bu büroların daimi temsilci gibi çalışmasından dolayı google tr de tam mükellef statüsüne girdi. Yani hem tr deki kazançlarından hemde diğer ülkelerdeki kazançlarından vergi sorumluluğu doğdu.Çifte vergilendirme konusu ise abd ile tr arasındaki anlaşma kısaca senin ülkendeki kazancı sen vergile benim ülkemdeki ben vergileyimdir. Anlaşmanın sizin dediğiniz gibi tr deki kazancının vergisini kendi ülkesine ödüyor gibi bir durum söz konusu değil. Google tr de kazandığı gelirin vergisini ödemiyordu bahsettiğim ceza ile ödemeye başladı.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      Evet doğru. Google buradaki ofisinde reklam satış işleri de yapıyor. Zaten konuyla alakası yoktu vergi işinin. Ben vergi konusu açıldığında Türk vatandaşlarının davranışları ile daha çok ilgileniyorum. Çünkü iki yüzlülük hakim. Google’ın burada ödediği vergi ufacık bir rakam. Esas operasyonu ABD’den vergi kaçırmak üzere kurulu.

  • Serdar Kök @maskeli

    Öncelikle, devletin bir savcısına silah dayayıp bunu foto etmek hoş değil. Teröristlerin istediği bu zaten, reklam. Bu konularda arama motorlarının hassas olması lazım. BTK başkanı okulda benim hocamdı. Kendisi bu tip durumları izah etti, hikaye gibi anlattı bizlere. Mesela twittera gittik 3-4 kapri giymiş zibidi devleti parmağında oynatıyor demişti, çok gülmüştük. Uluslararası anlamda 3 unsur suç teşkil ediyormuş. Çocuk pornosu, Telif, Terör. Bunlarında dışında oluşacak hiçbir suç suç değilmiş uluslararası manada. Hatta youtube ile yaşadıkları (bi ara uzun süre kapanmıştı) olayı da anlatmıştı. Atatürk’e hakaret eden video yüzünden mahkeme youtube’u kapatma kararı alınca bizde kapattık. Sonrasında youtube ile görüştük adamlar Atatürk’ün telif hakkını istediler dedi. 🙂 Gülmüştük ya. Sonrasında bi şekilde halletmişler açtırmışlar, 3-4 kez youtube ile görüşmeye gitmiş hocam abd’ye. Komik güzel adamdı, herkesin tanımasını isterdim.

  • kizilsakal @kizilsakal

    Şimdi adam gibi işi bilemler operasyon yapsaydı jammer koyup sas komandoları girseydi bunlarla uğraşmazşardı ki bu dediğinizi anlamazlar

Hoşgeldin Boyacı”ya büyük ilgi - Milliyet.com.tr

İnsanların birbirine ihtiyacı olduğunda sınıf ayrımının nasıl ortadan kalktığını baştan sona komediyle sarmalanmış bir dille anlatan “Hoşgeldin Boyacı”, Erdal Özyağcılar, Berna Laçin ve Gözde Çetiner’in muhteşem performansıyla; 4 Ocak 2015, Pazar günü saat...
BeğenFavori PaylaşYorum yap