Teknoloji ile Güvenli Tanışma TCL Movetime MT40 Çocuk Saati
Çocuklarınızın takibi ve gerektiğinde konuşmak için tasarlanan TCL Movetime MT40 akıllı saati inceliyoruz.
Çocuklarınızın takibi ve gerektiğinde konuşmak için tasarlanan TCL Movetime MT40 akıllı saati inceliyoruz.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hamdi abi gelmiş hoş gelmiş
Hamdi abi hos geldin
Oo hamdi bey gelmiş
Kimse dememiş Hamdi abi var diye.
Muhtemelen önceden çekilen bölümlerden.
https://tr.aliexpress.com/item/33046879110.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4e113ca9fsmYXw&algo_pvid=d1d99ba8-feae-4f9f-948e-c63743fd927e&algo_expid=d1d99ba8-feae-4f9f-948e-c63743fd927e-2&btsid=3231bbe1-1b17-40e5-8862-38bfcfae62a5&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_55
https://tr.aliexpress.com/item/4000049045112.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4e113ca9fsmYXw&algo_pvid=d1d99ba8-feae-4f9f-948e-c63743fd927e&algo_expid=d1d99ba8-feae-4f9f-948e-c63743fd927e-1&btsid=3231bbe1-1b17-40e5-8862-38bfcfae62a5&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8,searchweb201603_55
bunlar gümrüğe takılmıyor genelde sim kart farkedilmiyor :=) 15 -25 dolara arası bişey..
@loop imei atilmadikdan sonra gumrukten gecmesinin anlami yok ki.
@suicide çin malı bişeye atılmadığını hiç görmedim vardır yolu 🙂
@loop benimki tahmin sadece, pahali bir sey olsa ugrasirdi millet ama bizimki gibi sacma sapan baska bir ulke olmadigindan kimse uc kurusluk seye kafa yormaz diye dusundum acikcasi 😀
@suicide tam tersi 🙂
@suicide işlemci mtk imiş çoğunda 🙂
@loop hmmmm, bilemedim 🙂
@suicide 2510tl -300Tl civarına da n11 de gırla model var bu neden bu kadar pahalı anlamadım..
Bunu okuyan alır, takılır.
Fiyat çok fahiş karlı geldi bana...
https://urun.n11.com/akilli-saat/eos-td-07s-gps-akilli-saat-cocuk-takip-saati-sim-kartli-arama-P388166872?cid=700102&utm_source=aff_go&utm_medium=cpc&utm_term=21
bunun ne eksiği var mesela
şarjı 1 günden sonrasını izlemedim.
Hamdi Bey hoş geldiniz. Merak edene baya yararlı ve kaliteli bir inceleme olmuş. 😀
Hani hazır gelmişken "Canlı" bir gündem de alalım. 😛
Çocukları rahat bırakın. Çocuk takip saatiymiş. Ebeveynlere lazım takip cihazı!
Doruklara Özgürlük!
Merhaba Hamdi bey.
MT30 modelini çocuğum için düşünüyordum. Şimdi MT40'a kaydı aklım ama şarj süresi düşmüş sanırım. Bu arada Murat bey göbek büyümeğe başlamış sanırım sizin 🙂
@hkellecioglu 5-6 ay kullanım sonrası yorumlarınız nedir? Önerir misiniz?
Üründen memnunuz. Hala düzgün bir şekilde çalışmaya devam ediyor ve işlevini yerine getiriyor. Uygulamasını da güncellemeye devam ediyorlar. Bizim ufaklık biraz hevesini aldığı için eskisi kadar sık kullanmıyor ama yine bir yere gideceği zaman koluna takıyoruz gerekli durumda bizi arayabilmesi için.