Bardağın ilk baskı örneği geldi. Çok başarılı olmuş. Bardağı yeme isteği uyandırıyor 🙂 Haftaya satabileceğiz gibi gözüklüyor böyle giderse.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ne zaman görebileceğiz? Bir görseydik.
E bir örnek göreydik. Pre-order açın. 😀
Spoiler alabilir miyiz?
Fotoğraf?
Fotoğraf?
Zuhur etsin
Foto yok. Örnek bardak gerçek bardak değildi. Sadece baskıyı gördük.
yeni bardak görünmedi 🙂
@gamsizm abi anahtarlıklar 🙃?
Onlar hazır zaten.
@gamsizm 👍🏻 Beklemedeyizzzzz reis 🙋🏻♂️😎
@gamsizm onumuzdeki 4 hafta icinde elime gecebilir mi? Hazir turkiyedeyken almak isterim.
@burak25 Bence geçer.
@gamsizm S8+ ı kırdın sanırım.. Hala inceleme yok üstadım telefona bir bakalım 5 yılda bir telefon alıcam seni bekliyorum inan..
Ön sipariş var mı ? 🙂 Seasonpass olacak mı ?
Bardak güzelde anahtarlıktan hala ses yok mu? 😁 @gamsizm
uzun bir süre satılsın da bi kaç ay sonra satın alabileyim
bende kendime bi bardak tasarladım, keşke kendi seçtiğimiz resmi bastırabilseydik 😀
kendi tasarladığımız resmi basan onlarca site/dükkan var zaten 🙂
@frt evet biliyorum, ama buraya katkı olsun diye dedim, birde tablo bastıracağım büyüklüğe göre 100 ila 150 tl tutuyor. Belki ts'de tablo bastırır 😀
"Bardağın kutusunun ucu gözüktü!"
Du bakalim nolcek
Fiyat belli mi abi? Ona göre hazırlık yapalım. @gamsizm
Muhtemelen değişmeyecek fiyatı.
@gamsizm güzel haber 🙂 anahtarlık için fiyat belirlediniz mi peki? almışken birlikte almak lazım 🙂
@frt O bardaktan daha maliyetli o yüzden daha yüksek olacak. Ama ikisini aynı kutuda gönderip en azından tek kargo maliyeti ile ucuzlatmak mümkün olacak.
@gamsizm kabaca her şey dahil 80-90 lira civarı diyebilir miyiz o zaman?
@frt Gibi evet.
Teknoseyir bardak, özellikleri sızdı.
İnanmıyorum.
"yeme isteği" uyandırdığına mı?
@pauselife 'yeme isteği uyandırıyor' dendiğine göre incelemedeki bardak satışa sunulmayacak.