Bardakları çok yakında kendiniz direkt anlaştığımız bir mağazadan alabileceksiniz. Kadıköy'de olacak. Ayrıca bu gece 5.yaş videosu ve çekim hataları geliyor.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Beklenen an 😀
Aman tanrım didim 🙂 Çekim hatası oleeey 😀
Çekim hataları.... Nefesimizi tuttuk renderın patlamamasını bekliyoruz.😄
Oley be 😀
bir sene götürür artık bizi
Levent abiye söyleyin, korkmasin. Çekim hatalarında cok yoktur. Videolara çıkmıyor çünkü 🙂
Köstebek ile mi anlaştınız ? 😀
Orası değildir kanımca 🙂
Bir sürü yer var verilebilecek ama en tanınanı bu diye dedim 😀 Karşısında a101de mümkün:) Bimde starwars hesabı 😀
Çok geç gelmesin videolar mümkünse
Kadıköy dedin yetmedi, çekim hataları dedin beni benden aldın Murat abi 🙂
Vuhuuuuu 😀 😀
işte bize bu haberlerle gelin 😀
Güzeeel https://www.youtube.com/watch?v=xi_3v-FpKFg
Aslında 1 nisana da var şaka olmasın bu
yok bea enfazla render patlar 😀
Herşey bu kadar mükemmel olamaz.
"Anlaştığımız" 😀 sevinçten 😉
Bardaktan çok daha makbule geçti son dediğiniz Murat bey @gamsizm
😀 Uzun uğraş zamanı kapattım ben
bekleriz
Güvenemiyorum, render da patlayabilir. 😀 Şaka tabi. Neyse arkadaşlar, şom ağzımızı açmasak daha iyi olur bence yok öyle render patlaması falan... Sabırsızlıkla bekliyoruz falan yazın geçin işte, ne karıştırıyorsunuz renderı falan? 😀 Umarım video uzun olur. 10 dakikadan aşağısı kurtarmaz.
Dört gözle bekliyoruz cekim hatalarini agam. Cok samimi geliyor bana cekim hatalari.
teknoseyir bardaklarımızla kahvemizi yudumlarken keyifle izleriz 😀 offf bee ne güzel oldu
o dükkandan alırım bir espresso fincanı
Umarim sansürlü olmaz... 🙂
Bu gece ve çekim hataları yazdığını gördükten sonra ki halim bkz. mutlu insan. Sağolun varolun. 🙂
Akıt gelsin @gamsizm 😀😜
@cantugsahiner Gamende çekim hataları ve eğlence videoları gibi ufak bir şey yaparsa tadından yenmez. Bu arsız takipçilerin istekleri de hiç bitmiyor 😀 😀
Bardakları almak istiyordum ama sırf kargo 9 tl çıktığı ve o paranın hiç işini düzgün yapmayan bir firmaya gitmesini istemediğim için almadım. Zaten gündemlerin birinde bir dükkandan direk alabilirsiniz demişlerdi onu bekliyorum artık dükkandan alırım 🙂
Abi kaç gibi gelir. Şöyle 23-23.30 gibi gelirse çok süper olur. @gamsizm
süper bi haber
980 çekilişini kazanmışım gibi
hocam iyi güzel diyorsunuz da, ben paranın hepsinin size gitmesini istiyorum. satacak bayi 2 lira komisyon alsa benim içime oturur valla
Öyle ama onun için Plus olacak zaten. Burada bizim de TS'den bir parça verme isteğimiz var. Tamam destek ama bardağı da verelim 🙂
Bu şekilde fazla yayılmayın bence @gamsizm Uyanığın biri sahte bardak yapıp satar sonra piyasada. Sadece kısıtlı yerlerde satış imkanı verin bence
Zaten bir yerde olacak. O da bir hayli güvenilir.
kaç bardak satıldı şu ana kadar ona göre sipariş yoğunluğunu artıralım 🙂
Maalesef ilk günden makineye girince boyası attı. Artık elde yıkamam gerekecek.
Makinede yıkanmıyor bardaklar.
kutusunda zaten yazıyor, makinede yıkamayınız, elde yıkayınız diye.
@gamsizm Abi mağaza sayfasına talimatlar ekleyin olmazsa haberdar olmayan arkadaşlar olabilir.