Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz mobil ve bilgisayarda?
Ben her ikisinde de chrome kullanıyorum, ios/mac kullanırken safariydi. Şu an ise hem telefonda hem bilgisayarda edge'ye mi geçsem diye düşünüyorum. şifreleri vs. de aktarsam mı yoksa sadece google'a mı güvensem ( 😀 ) bilemiyorum onu da.

BeğenFavori PaylaşYorum yap