Beyler geçen sene ehliyet almıştım ama tabii pratik yok şimdi diyorum ki pratik yapayım. Sizce direkt sürücü kursundan ozel ders mi alayım yoksa araç kiralayıp yanıma iyi bilen bir arkadaşı alip mi öğreneyim hangisi daha iyi olur?

BeğenFavori PaylaşYorum yap