Google klavye mi Swiftkey mi? İkisini de deneyip karar verenler varsa belirtirlerse sevinirim
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Google Klavye (GBoard)
Google
SwiftKey. 6-7 yıldır kullanıyorum sanırım.
Gboard daha stabil
Swiftkey
gboard
gboard : ses klavyesi olduğu için
Gboard eğer kaydırarak kullanmayacaksan. SwiftKey daha iyi o konuda.
Gboard
Eskiden swiftkey derdim ama yıllar önceydi artık Gboard kesinlikle geliştirdi kendini baya.
İkisini de kullandım, swift bir ara güvenlik skandalına karışınca onu bıraktım. Google fena değil ama önerileri çok kötü. Senin yazma tarzına göre önerileri güncelleme olayı yok gibi bir şey. Ayrıca benim ana mail adresimde _ işareti olduğu için önerilere kaydetmiyor, mail adresimi her seferinde baştan yazmak zorunda kalıyorum. Alternatif düşünürsen Samsung klavyesi çok güzel, ben aldığım tüm cihazlara kuruyorum.
https://www.telegraph.co.uk/technology/2016/07/29/swiftkey-app-leaked-users-email-addresses-and-phone-numbers-to-s/
samsung klavye apk sına nasıl ulaşabiliriz?huawei ile uyumlu mu?
@zaltun https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sec.android.inputmethod&hl=en
@rasko huawei mate 10 pro ile uyumsuz.
@zaltun Samsung dışındaki cihazlara kapatmış olabilirler. Belki apksı bulunup yüklenebilir ama güven olmaz, tavsiye etmem.
fleksy
Google klavye
swype v2 😀
Swiftkey yazım düzeltme çok daha iyi çalışıyor bende
SwiftKey
Ikisini de uzun süre kullandım. Kesinlikle SwiftKey.
WhatsApp öncesi SwiftKey kuruyorum telefona.🙂