#akış #tplink https://www.facebook.com/TPLINKTURKEY/photos/a.326944493990236.82550.291653764185976/1042754859075859/?type=1&theater

#akış #tplink https://www.facebook.com/TPLINKTURKEY/photos/a.326944493990236.82550.291653764185976/1042754859075859/?type=1&theater

Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
tplink bitmiş :d
bari herkese bişiler verseydiler
Zaten bende şans olsaydı...
Powerbank bile gelmedi iyimi 🙂
ben o kırmızı kutuya da razıydım 😀
anket manket duymadık hiç. akrabalar arasında mı yaptılar bunu.
camiden duyurmadıkları kaldı birtek 😀
@fatihy her gün girerim buraya hiç görmedim duyuru falan. gündemleri takip ederim. face sayfasından herhaldeduyurdular. bi kare kutu koyup siteden duyursalardı bari. face mace işim olmuyor pek. siteye giren biziz, video izleyen biziz kazanan facede abuzittin keyfisi diye paylaşım yapanlar olmuş baksana. adamlarda teknoseyir keyfisi bize yine seiko.
Gündemde de ayrıca konusu geçmişti.
1-6 haziran gündem: *** 01:33:38 – TP-LINK ile düzenlenen anket: ‘ http://teknoseyir.com/anket ‘ ve anketteki TS izleyici buluşma sorusu.
ben duydum gündemde ama unuttum katılmayı
Duyurmadıkları yer kalmadı gerçekten.
Gündemde de yer verildi.
Daha ne olsun.
Ek olarak siteye banner yapıp koyduk.
gündemi de takip ederim siteyi de ama demek ki görmedim, bi kişi bile görmese demek bi eksiklik olabilitesi var tanıtımın.. bi ihtimal daha var, bu da demek oluyor ki biz bu siteye hediyeler için değil içerik için geliyoruz. hediyeye paraya değer vermiyoruz. takdir ettim kendimi, bu plaketi kendime veriyorum.
Gündemde duyurdular. Yalnız bir eleştiri, böyle bir duyurunun bannerı daha görünür olmalıydı. Gündemde duyana kadar görmedim, duyunca da bakmak zorunda kaldım. Sağda ama sayfayı biraz indirmek gerekiyormuş.
nedense sitenin müdavimleri kazanmadı
Müdavimlere de tek çekiliş hakkı verilmiyor mu ?
ya hayatında siteye teknoseyire video su seyretmemş adam lar kazandı
Orada gerçek isimler var , burada nick var 🙂 Ayrıca çekiliş bu zaten ilk defa TS ye girip bu anketi görüp kazanmiş da olabilir birisi . Hep kısmet bu işler 🙂
Buluşma sorusunun sonuçları paylaşıldı mı ya da paylaşılacak mı acaba? 🙂 @gamsizm
Çoğunluk olur demiş. TPLINK düşünecek şimdi.
sayı verebiliyor musunuz? @gamsizm
Yüzlerce kişi.
@leventp 'nin de dediği gibi : "Orayı yıkarlar" 😀
hala geliyorlar efendim, durduramıyoruz 🙂
"vergilendirilmiş kazanç kutsaldır"
bana cıkmadı uzuldum
Biliydim böyle olacağını
ankaralı turgutun bir şarkısı vardı. bişey çıktı bişey çıktı diyodu neydi o ya
şaka maka dinledim şimdi moralim yerine geldi
Ahh be cok istemiştim çıkanlara Hayırlı olsun.
Yer belirlerken İstanbul şartlarınıda gözetirseniz çok sevinirim. Sizi Kadıköy'e yakın görmek sevindiriyor beni :))
Tekrar olsun da az katılım olsun 🙂 başka türlü çok zor.